bal gözler

2.8K 19 2
                                    

Sabah alarımın sesiyle uyandım ama okadar uykucuyum ki tekrardan yastığımı başıma koyup uyumaya çalıştım okadar güzel bir hiski mayışmış bedenimi yavaş yavaş uykunun tatlı kolarına bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah alarımın sesiyle uyandım ama okadar uykucuyum ki tekrardan yastığımı başıma koyup uyumaya çalıştım okadar güzel bir hiski mayışmış bedenimi yavaş yavaş uykunun tatlı kolarına bıraktım.                  Parlak güneşten gözlerim kamaşıyordu nerede oldgumu bilmiyor dum üstümde kısa beyazbir elbise  saçlarım açık hafif rüzgarda dans ediyor  ,uzun çiçeklerle dolu bir alanda yürüyorum öyle mutluyum ki çiçekleri koklayıp kendimi çiçeklerin arasına bırakıp uzandım ve parlak mavi gökyüzünü incelemeye başladım. Biraz mayışıp uyacaken birden bir çıtırdama sesi duyup oturur pozisyona geçtim ve ne olduğunu anlamaya çalışırken  aniden bir el beni boğmaya başladı .nefes nefese çırpınırken  karşımdaki kişiye bakmaya çalışıyordum  okadar iri bir cüsesi vardı ki oturur pozisyonda olan beni saniyeler icinde uzandırmıştı nefesimin bitigini hisediyordum  nefes alışım kesik kesik olmaya başladı  artık öleceğimi düşünüyordum ... birden bire iri cüseli adam boynumdaki elerini çekip uzanan bendenime bakmaya başladı nefesim biraz düzene girerken öksürüyor dum göz yaşlarım istemsiz akıyor du başımı kaldırıp baktığımda bal gibi sarı gözler beni buldu elerimle geriye gitmeye çalıştım toprak ıslanmış tı bembeyaz elbisem çamur la kaplanmış tı zoraki agzımdan çıkan kelimeyle konuştum s sssen sssen kimsin diye kısık bir sesle konuştum adam beni süzüp şeytani bir ifadeyle gülümsedi geriye gitmeye çalışıyor dum hala , gozlerime bakıp konuştu Benden asla kaçamiyacak sın... Ezra  ...diyip üstüme dogru geldi elerim le itmeye çalışıyor dum göz yaşlarım okadar çoktu ki bulanık laşiyordu görmem ,adam elerimi tutupBeni  göğsune çekti ıslak kirpiklerimin arasında o parlak bal gözler e baktım ve birden bire dudaklarıma yapıştı........                    Nefes nefese uyandığımda  ter icindeydim gözümden yaş süzülüp akmıştı bu da neydi böyle  elerim hemen      dolgun dudaklarıma giti beni öptü diye fısıldadım  daha önce hiç öpüsmemiş tim tek bir sevgilim olmuştu oda burak, birkac ay önce ayrılmış tım sadece elimi tutmuş tu kendisi aile dostumuzun oğluydu anem le anesi aynı kılinikte piskolg lardı haliyle sürekli gel git oluyordu evler arasında ,ilk başlarda buraktan hoşlansam da sonra sadece basit bir hoşlantı olduğunu anlayıp bitirmis tim şimdi lerde aramiz okadar iyi değil ama konuşuyoruz. Yataktan hemen kalkıp saate baktım bir ders geç kalmış tım hemen kendimi duşa atıp hızlıca yıkandım yarım saat içerisinde evden cıkmıs okula yürüyordum okul evimden 20 dk mesafedeydi bazen yürüyerek bazen de otobüs e binerek giderdim bazen de babam bırakır dı babam iş icin şehir dışına çıktığı icin ya otobüs ya yürüyerek gidecektim bende tabiki yürümeyi tercih etim skskssksmsmsmsm ilk ders i kaçırıp bide yürüyerek giden bi benimdir koca okulda diye düşündüm  hızlı adımlar la okula girip hemen sınıfıma yöneldim .

Alev +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin