1.

5 0 0
                                    

Ana! Elfogunk késni siess!- kiabáltam legjobb barimnak aki valószínűleg nem hallja.
- Oké oké sietek nem fogunk elkésni!- mondta barinőm. Gyorsan lesietett és elindultunk suliba. Egész idő alatt beszéltünk arrol hogy mit fogunk csinálni ma és a pletykákrol.
- Én hozom a nasikat te meg az üdítőket oké?- mondtam miközbe ő bólintott. Beértünk a suliba ahol szét váltak az útjaink. Első óra matek amit halálra untam. Kövi óra rajz ami közös volt Ana-val. Természetesen egymás mellé ültünk és egész órát végig beszéltük mivel nem volt a tanár. Kövi óra tesi, tanár lefutatott velünk 10 iskola kört. Miután meghaltunk- akarom mondani lefutottuk szabad foglalkozás volt. Én és Ana mentünk röpizni valamint csak beszélgettünk és úgy csináltunk mintha röpiznénk. Ma röviditett napunk volt, mivel a nyelvtan tanárnak jobb dolga volt és az angol tanár meg megint nincs, szoval elengedtek minket. Szüleink igen meglepődtek mivel hamar haza értünk, de nem volt vele bajuk. Gyorsan elugortunk Ana-val a közeli kisboltba nasikért,innivaló-ért meg szüleinknek is kelett pár dolog. Haza értünk Ana haza ugrott gyorsan szüleinek oda vinni a dolgokat amit kértek és én is ugyan ezt tettem. Miután Ana ide ért fölmentünk a szobámba. Egy perc sem telt el miközbe elkezdtünk kipakolni, s valaki kopogott a szobám ajtaján. A szüleim voltak azok. - Sziasztok csajok!- mondta apukám. Ana szülei és mi elfogunk menni a hétvégére mert a munkahelyünk-nél van valami baj- mondta rá anyukám. Szóval azt szeretnénk kérni hogy itt maradjatok és nagyon ne menjetek sehova, kaja a fagyasztóba.- Rátették. - Persze bízhattok bennünk!- Mondta barátosném. -Akkor mi megyünk! Sziasztok vigyázatok magatokra!-Mondták és ezzel el is mentek.Ahogy becsukták az ajtót Ana elkezdte hivogatni a barátainkat hogy jöjjenek át party-t fogunk csinálni. Mindenki beleegyezett kivéve Taylor. Fél óra mulva megérkezdtek, de végül elmentünk inkább egy partyba. Aster fölvett minket drága barna barátjával Mike-al. Miután osa értünk a banda szét vált én mentem Ana-val. Elmentünk inni mert igen erre nincs jó magyarázat és egy nagypapa föl akarta szedni Anat, s én mint egy jó barát csak ott ültem és nevettem egy ideig de aztán segítettem neki elszabadulni. 2 perc múlva elvesztettem a csajosomat szóval elindultam megkeresni mikor megláttam éppen egy szőke csávóval volt, kb 2 évvel ídősebb nálunk és lehetett észre venni hogy föl akarja szedni. Olyan érzés volt mintha 60-szór szívbe szúrtak volna, de "nem" is vagyok szerelmes belé... Vagy mégis?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 27, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Me and her (gl)Where stories live. Discover now