21. Bölüm - geçmiş

78 15 19
                                    

BEBOOSLARRR OKUYOSUNUZ AMA YORUM YAPMİYOSUNUZ,OYLAMİYOSUNUUZZ COK ÜZÜLÜYORUZZZ😔😔🤙🏿 LÜTFEN YORUM YAPİP OYLAR MİSİNİZ, YAZMAK İSTEMİYORUZ BU YUZDEN:(((
~incii💪🏻

GİGİ'NİN AĞZINDAN

Sabah bir parkın bankında uyandım.

Bankta yatmıyordum bile, oturarak uyuya kalmışım.

Çok açtım,çok susamıştım,havalar yavaş yavaş soğuyordu ve bu bacaklarımı üşütmüştü, en ufak bir param bile yoktu cebimde ayrıca bende yüzsüzce villaya dönüp isteyecek kadar düşmemiştim.

Bir dakika.. Villa! Evet.. ben bugün eşyalarımı almaya gidecektim! Huh.. ne diye seviniyorum ki.. gerizekalısın Gigi!

Gözlerimi avuşturup zor olsada ayılabildim, ilk işim telefonumu açıp ekrandan mesaj ya da herhangi bir çağrı gelmiş mi diye bakmaktı.

Yani.. ne yazık ki ne bir çağrı ne bir mesaj gelmişti, gerçi kim merak ederdi ki beni? Böyle bir sahtekarlık yapana ben ekmek bile vermezdim.

Bankta uyuklayan gözlerle telefona anlamsızca bakarken birden arka arkaya gelen haber bildirimleri benim uyku dolu gözlerimi uykudan uyandırmıştı.

"Son 1-2 yıl içerisinde popülerleşen,dillerden düşmeyip bir çok ödül alan Devilish grubunda ki Gigi Blum, Berlin sokaklarında ki bir çocuk parkında bankta uyurken görüntülendi"

"Müzikleri ve tarzlarıyla dikkat çeken, gençlerimizin odak noktası Devilish grubu bu  haber sayesinde hayranlarını bir şoka uğrattı! Grupta üye olan baterist Gigi Blum bankta uyurken binlerce kez hayranlar tarafından fotoğraflara çekildi! Sizce niye bankta uyuyordu? Sarhoş muydu? Niye gelmemişti kimse? Niye kimse merak etmemişti?"

Ve bir çok haber daha.. TANRIM BUNLAR NEYİN NESİ?! NEFRET EDİYORUM BU HABERLERDEN! SİZE NE AMINAKOYAYIM BENİM UYUMAMDAN!

Hemen hızlıca banktan doğrulup villaya doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.

Giydiğim koyu mor bereyi birazcık daha aşağı çektim, tanınmamak için.

Ama ne yazık ki tanındım.. insanlar koşa koşa yanıma gelmeye başlamıştı bile..

Küçücük çocuklar eteğimi çekiştirmeye başlamıştı, yanımdan geçerken yaşlı heriflerin bana attığı iğrenç bakışlar artıyordu, insanlar beni boğuyordu..!

Diana: GİGİ!! FOTOĞRAF ÇEKİLEBİLİR MİYİİZ!! LÜTFEN! ANNEE! GİGİ İLE BİZİ FOTOĞRAF ÇEKER MİSİN!!

Eteğimi çekiştirmeye devam ediyordu, rahatsız olmuştum ama eteğimi çekiştirdiği için değil, onlarca ses arasında bir de onun o bebeksi ve cırtlak sesi yüzünden rahatsız olmuştum.

Diana: HADİ! ANNEE !! BİZİ ÇEK!! GİGİ BURAYA BAK!

Hala duymamazlıktan gelip ilerliyordum, yanımda ne bir koruma ne de bir şey vardı.. çok kötü hissediyordum kendimi.. ilerledikçe yolumu kesip daha çok çoğalıyorlardı.

Gigi: YETER! SUSUN! ÇEKİŞTİRME SENDE ETEĞİMİ!

Küçük kız bana ağlamalı gözlerle baktı, ne yaptığımın farkına varınca hemen eğilip kızın ellerinden tuttum.

Gigi: Özür dilerim.. ben şuanda kötü bir dönemden geçiyorum ve-

Olivia: BENİM KIZIM SENİN HAYAT HİKAYENİ DİNLEMEK ZORUNDA DEĞİL! ALT ÜSTÜ SANA HAYRANLIK DUYDUĞU İÇİN FOTOĞRAF ÇEKİLMEK İSTEDİ!

Gigi: Haklısınız.. özür dilerim.. fakat gerçekten şuanda çok kötüyüm.. insanlar beni boğuyor, birazcık saygı gösterir misiniz lütfen?

Olivia: SAYGI Mİ? SEN BENİM KIZIMA BAĞIRIP SAYGİSİZLİK EDİYORSUN BEN SANA SAYGI Mİ GOSTERİCEM? COK MU GÖRDÜN ŞUNCACIK KIZA FOTOĞRAFI?! TERBİYESİZ!

Traces Of Past-KaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin