𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 𝓭𝓸𝓻𝓽: 𝓨𝓪𝓵𝓪𝓷 𝓰𝓸𝓼𝓽𝓮𝓻𝓲

93 17 7
                                    

Neler oluyor, başından beri buraya gelme sebebin o muydu kafanda bir sürü soru dönüyordu ama aniden gelen alkış sesleri ilgini yine sahneye yöneltmeni sağlamıştı.

"Bugünkü şovumda sevgili kardeşim olmayacak!" Herkes şaşkınbbur nefes aldı alkış sesleri susmuştu, meraklı gözler sadece sahneyi izliyordu. "Aksine sizden birini alacağım!" Herkes hem şaşkın hem heycanlı şekilde alkışlamaya başladı ne olduğunu bilmiyordun veya neyi alkışlaman gerektiğini sadece herkese uyuyordun, sadece herkesin yaptığını yapıyordun büyülenmiş gibi. "Biliyorum hepiniz o şanslı kişiyi merak ediyorsunuz!"

Herkeş neşeli çığlıklar atmaya başladı hatta yanında ki inazumalı olduğu düşündüğün kişinin sahneye atlayacağından bile emindim. "Pekala o zaman o şanslı kişiyi açıklayalım!" Lyney yavaş adımlar ile ne olduğunu bilmediğin büyük perdeye doğru ilerledi, adımları sanki sonsuzluk gibiydi, bir terslik vardı bir şeyler yanlıştı sanki her an kıyamet kopabilecek gibiydi.

Lyney büyük örtüyü tek çekişti yere düşürdüğünde herkes sessizlik ile büyük tablodaki yazıya bakmaya başladı elli sekiz, numara elli sekiz herkes alkışlar ve çığlıklar ile elli sekiz numaranın sahneye çıkışını izledi, elli sekiz numara yerinde heycandan duramayacak gibiydi her an koşup kaçacak gibi.

"Pekala elli sekiz numara senden tek bir şey isteyeceğim!" Elli sekiz numara şaşkın ve haycan karışımı duygular içeren gözler ile ona bakarkene, etraf sessizdi tamamen sessiz kimse konuşmuyor haraket etmiyordu, dikkatli dinlemesen herkesin nefesinin kesildiğini bile düşünebilirdin. "Senin..." Lyney parmak şıklatır şıklatmaz ortada koca siyah kırmızı renklerde kutu belirdi. "...bu kutuya girmeni istiyorum!" Lyney alkışlar ile elli sekiz numarayı o sade kutuya gönderirken için kıpır kıpırdı.

Elli sekiz numara kutuya girer girmez Lyney ile gözleriniz birleşti, sahneye çıktığından beri gördüğün gülüşü sanki daha sahte bir hal almıştı, korkumuş veya gergin değildi daha ürkütücüydü ama senin haricinde herkes heycanlı gözler ile onu izliyordu.

Elli sekiz numara kutuya girer girmez yüksek bir gürültü ile kapaklar arkasından kapandı herkes olacak şeyi beklerken aniden her yeri kırmızı güller sarmaya başladı, heryerde tek sshnede değildi sizin üstünüzde bile. "Elli sekiz numara!" Elli sekiz numaranın koltuğuna bakıldığında orda olmadığını farkettiniz. "Nasıl." Lyney sanki seni duymuşcasına sana baktı, gözleriniz birleştiğinde içini küçük bir korku kaplamıştı. "Pekala o zaman kutuyu geri açalım!"

Kutuyu geri açtığı anda herkes çığlıklar ve alkislar yağmuruna tutuyordu Lyney'i nedeni ise kutuda az önce sizin üstünüze yağan güllerin aynısıdan kutuda ağzına kadar olmasıydı. "Bu, nasıl?" Kendi kendine düşünmeye devam ederken omzunda ki gülü alıp elinde sıktın, gül parçası sıktığın anda kül halini aldı.

"Katil, o bir katil." Her şey senin için şimdi yerine oturmuştu o adam sihirli bir şekilde yok olmamıtı o adam ölmüştü bu sihirbaz onu öldürmüştü, kafanı tekrar Lyney'e çevirdiğinde dik durup sana baktığını farkettin, sana tatlı bir şeytanilik ile gülümsüyordu.

𝓨𝓪𝓵𝓪𝓷 𝓼𝓲𝓱𝓲𝓻-𝓛𝔂𝓷𝓮𝔂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin