Witajcie!Nadszedł wreszcie dzień, na który czekałam (i mam nadzieję, że Wy też) od bardzo dawna. True Beauty od dzisiaj jest już dostępna w sprzedaży!
Z całego serca dziękuję Wam za tę wspaniałą przygodę. Gdyby nie Wy, True Beauty nigdy by nie powstała. Dziękuję za każde słowo wsparcia, za każdą wiadomość i komentarz. Jesteście absolutnie niesamowici! To dzięki Wam, to co robię ma w ogóle jakiś sens.
A teraz garść ważnych informacji. Albowiem papierowa wersja znacznie różni się od tej, którą większość z Was czytała na Wattpadzie. Mamy nowych bohaterów, całkiem nowe sceny i "czarne karty", czyli nieco wartkiej akcji. Mam nadzieję, że nowa wersja spodoba wam się nawet bardziej niż ta wattpadowa. Koniecznie dajcie mi znać, co sądzicie - może być tutaj, na instagramie (mankasmolarczyk_autorka) lub tiktoku (rozczytanymaniek). :) Albo po prostu na Lubimyczytać.pl.
Nową wersję TB możecie zamówić tutaj:
https://www.taniaksiazka.pl/true-beauty-manka-smolarczyk-p-1895300.html?utm_source=pp&utm_medium=cps&utm_campaign=webepartners
https://tantis.pl/true-beauty-p3423557?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_medium=css&utm_campaign=TantisCSS3&cd=11173934823&ad=107837929165&kd=&gclid=Cj0KCQjw7JOpBhCfARIsAL3bobcvwkZYRtkLGcouwkjlthfmx734ou0uon9CIqkArqvK8-_ChjsuFeUaAuyCEALw_wcB
lub przeczytać na Legimi :)
Wkrótce pojawi się także w Empiku.
Opis dla przypomnienia:Fryzurę zawsze można zmienić, charakter niekoniecznie
Louise Barlow to szesnastolatka z introwertyczną naturą, przekonana, że im więcej dobra wyśle w świat, tym więcej do niej wróci. Kocha książki, seriale, naukę oraz święty spokój.
Nie może go jednak zaznać po przenosinach do Saint Bernards, czyli elitarnej szkoły, w której króluje Blake Blackmore. Ten popularny uczeń prowadzi czarną grę – piekielną rozgrywkę w wyzwania i prawdę, która stała się naczelną zabawą wszystkich bogatych dzieciaków. Lou wie, że musi się trzymać od tego szaleństwa z daleka.
Niestety, pechowy los ciągle pcha ją w tarapaty – zanim rok szkolny zdąży się rozkręcić, utopi telefon Blake'a w jeziorze, porysuje jego samochód, i wpadnie na niego o wiele za często...
Jeśli chodzi o drugi tom - będzie oczywiście publikowany na Wattpadzie. Prawdopodobnie ruszymy w listopadzie, tak, aby każdy miał szansę zapoznać się z pierwszym. Dam znać na Instagramie, więc jeśli ktoś miałby ochotę być na bieżąco, może mnie zaobserwować :D
Kolejna kwestia to Targi Książki w Krakowie! W sobotę (28.10) o 16:00 będę podpisywać jeszcze świeże egzemplarze TB, więc jeśli macie ochotę mnie uściskać (ja Was bardzo!) albo chcielibyście, abym nabazgrała coś na Waszych książkach, to będzie mi ogromnie miło.
Ściskam Was bardzo mocno!
M.
CZYTASZ
True Beauty - PREMIERA 11.10.2023!💜
Teen FictionFryzurę zawsze można zmienić, charakter niekoniecznie Louise Barlow to szesnastolatka z introwertyczną naturą, przekonana, że im więcej dobra wyśle w świat, tym więcej do niej wróci. Kocha książki, seriale, naukę oraz święty spokój. Nie może go jedn...