Burak'ın Ağzından!
🍂
Keyifle kahvaltımızı yedikten sonra Yusuf'a ağrı kesici verip, onu sıkıca giydirdikten sonra dışarı çıktık ve arabaya doğru yürüdük.
'Bugün önemli bir toplantım vardı. Senin yüzünden ne yapacağım bugün' deyip, küfür ede ede şirkete götürdüm onu.
Şimdi ise benim gözümde ceset olan üç kişiye doğru gidiyordum. Ozan'ı belki öldürmezdim. Hatta diğerlerini de.
Onların pis canını alıp, yıllardır benim yolumu bekleyen Yusuf'umu bu sefer yarı yolda bırakmayacaktımOnları gebertsem faili meçhul dedirtip, yakalanmazdım bile ama sevdiğim adama onların pis kanına bulaşan ellerimle dokunamazdım. Zaten onlar yakalanırsa Rüstem bey bu sefer onları hapishanede sağ bırakmazdı.
Neyse bunları sonra düşünecektim. Koltukta duran telefonumu elime alıp Serdar'ın numarasını tuşladım
Serdar aranıyor....📞
Telefonu, arabanın Bluetooth'una bağladım. Telefon açılınca konuşmaya başladım
"Serdar bir problem yok değil mi?"
"Yok abi, bizzat ben ilgilendim"
"İyi iyi. Bari biraz sevin kendisini, ayıp olmasın misafirimize"
"Merak etme abim. Ben yeterince sevdim. Sende gel sende sev biraz"
"Tamam, bir yere uğrayıp geliyorum yanınıza. Haydi görüşürüz aslanım"
Telefon kapanınca üst dudağımı ağzıma yuvarlatarak sertçe emdim.Ve boynumu kütletip kendi kendime "Yaktım çıranızı" deyip arabanın gazına biraz daha yüklendim. Çünkü ellerim kaşınıyordu. Fazla sabırlı davranmıştım
Ama öncelikle polislere haber vermem gerekiyordu. Ben oğlunu hallederken, polisler de Yaşar holdingi bir Ziyaret etsindi.
Aras'ı abisi olarak gören, o polis memurunun yanına gittim. Jendisi komiser olacaktı yakında. Ozan ve babasının bütün pisliklerini bir bir belgelerle anlattım. Onlar gereken hazırlığı yaparken, ben de gazetecilere haber verdim.
Malum, kambersiz düğün olmazdı. Zaten bir saat sonra bütün Haber kanallarına düşerlerdi. Twitter sayfama girdim ve aylar sonra twit atıp takipçilerime haberi önden duyurdum.
Twiti attıktan yarım saat sonra 500 bin görüntülenme aldı
Aramalara Yaşar holding yazdığımda Twitter'ım yüzlerce kez alıntılanmıştı.#YaşarHolding
#Skandalİddia
#SonDakikaYaşarHoldingDiye onlarca hasthag açıldı. Keyifle telefonu cebime iliştirip bir sigara yaktım ve arabayı tekrardan sürdüm. Bir saat sonra depoya ulaştığımda, hızlıca arabadan indim.
Kapıya ulaştığımda adamlardan biri bana baş selamı verip kapıyı ardına kadar açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GözYaşı
Historia CortaAnnesinden yediği dayaklar yüzünden gözyaşlarını kaybeden bir çocuk/Genç #1 Sevgi #1 Love #1 romantizm #1 Biseksüel #1 Lgbt #1 Gay #2 Eşcinsel