🦋Son kez, iyi okumalar
________(5 ay sonra)
"Felix hadi gidelim. Zaten çok güzelsin"
"Ama şuan daha güzel olmalıyım"
"Ama randevuyu kaçırabiliriz"
"Hemen geliyorum. Sana yetişirim"
Ben ayakkabılarımı giymeye başladığımda, oda elinde bir çift çorabı giymeye çalışarak yanıma geldi.
"Bak yetiştim"
Çoraplarının ikiside birbirinden farklıydı...
"Yetiştin güzelim"
Ben zaten eğilmiş olduğum için ayakkabılarını giymesinde yardım ettim. En son dudaklarından bir öpücük çalıp kapının koluna doğru yöneldim.
"Her şey güzel olacak, merak etme"
Bana kafa salladığında birlikte dışarı çıktık ve arabaya yöneldik. Gideceğimiz yer çok uzun mesafede değildi zaten.
"Sence doğru bir karar mı veriyoruz? Bu çok büyük bir sorumluluk"
"Senden daha iyi bir ebeveyin düşünemiyorum Felix"
Birbirimize aşık aşık bakarken bir anda gözüm yola gitti. Başka bir arabaya çarpmaktan son anda kurtulmuştuk.
"Düzgün sür aptal! Araba kazası fantazin mi var!?"
"Özür dilerim..."
"Zaten sayende artık araba tramvam var. Gerekmedikçe arabayla gitmek istemiyorum. Ama gittiğimizdede önüne bak! Canına mı susadın!?"
"Haklısın. Daha dikkatli olacağım"
_______"Hoş geldiniz"
"Merhaba. Siz bayan Yu Sua olmalısınız"
"Ta kendisiyim. Böyle bir karar vermeniz çok güzel. İsterseniz içeri geçelim"
Kadını takip ettik. Etrafta koşuşturan büyüklü - küçüklü çocuklar vardı. Bazı odaların yanından geçtik. Küçücük bir odada ranzalarda kalınıyordu (kyk yurt style)
Kadının sanırsam kendi odasına gelmiştik. O masanın arkadındaki kendi koltuğuna geçti. Bizde masanın önündeki koltuklara oturduk.
"Öncelikle sizi tanımak istiyorum. Sonuçta bir çocuğa yuva olmak istiyorsunuz. Bunu yapabilir misiniz?"
F"Biz bunu çok düşündük bayan Yu. Maddiyatımız yerinde, yani onun için paramız var. Benim bir psikolog kliniğim ve eşimin çocuklara öğretmek için bir dans stüdyosu var. Biz evleneli henüz 5 ay oldu. Çocuk evlat edinmiş başka arkadaşlarımız var. Aslına bakarsanız bende evlatlığım. Yani biz yanımıza alacağımız çocuğa olabildiğince sıcak bir yuva olmak istiyoruz"
"Sizi anlıyorum. Eminimki iyi ebeveyinler olursunuz. Yanınıza alacağınız çocuk için belirli bir tercihiniz var mı? Yani yaş aralığı veya cinsiyeti gibi"
Bunu daha önce Felix'le konuşmuştuk.
H"5 yaşa kadar düşünüyoruz. Cinsiyet aslında çok önemli değil. Ama ilk tercihimiz kız olurdu"
"Demek kız babası olmak istiyorsunuz. Size çocukların kaldığı birkaç odayı gösterebilirim. Benimle gelin"
Kadının dediğini yapıp onu takip ettik. Bizi koridordan geçerken gördüğüm ranzalı odalardan birine götürdü. Bizim oradaki çocuklara bakmamızı, kendisininde odada olacağını söyledi ve odasına geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Memories Of Butterfly \\ Hyunlix
ФанфикButterfly serisi...2 Geçirdiği kaza sonucunda hafızasını kaybeden Hyunjin, geçmişiyle ilişkilendirdiği genç adamı tekrar tanımaya başlar.