Dört Ay Sonra
🍂
Giriş kapısında bekleyerek tabelayla uzun uzun bakıştık..
Yıllarca hayatımı cehenneme çeviren kadının yanına gelmiş, yüzleşecektim.
Ona defalarca kez "Neden?" diye soracaktım.
Neden beni sevmedin?
Neden benim lanetli olduğuma inandın?
Neden bir paçavra gibi benden kurtulmak istedin?Bir sürü nedenlerim vardı. Ve onunla yüzleşmeyi çoğu kez istememe rağmen hep bir engel çıkmıştı karşıma. Belki de ancak kendimi ikna edebilmiştim bilmiyorum ama artık zamanının geldiğini düşünüyordum.
Dedem ve babaannem annemle görüşmeme kesinlikle karşı çıkmıştı.
Bugün sabaha doğru ise halamın doğum sancıları başlayınca hastaneye götürdük.
Bir kızı oldu. Bende onun yanında biraz bekledim. Ardından kimseye haber vermeden kendimi burada buldum.Cebimdeki telefonum titreşim yapınca çatılan kaşlarımı çözerek elimi cebime iliştirdim. Telefonun ekranına baktığımda sevdiğim adam arıyordu.
Burak arıyor....📞
T
elefonu sessize alarak tekrar eski yerine uçurdum. Eğer açarsam o da dedem gibi beni engelleyecekti.
Son kez tabelaya bakarak derin bir soluk aldım ve dalgın bir şekilde içeriye giriş yaptım.
Her ne kadar annem demek istemesem de, Annem, eskisine nazaran biraz daha iyileşme göstermişti. Doktorlarla sürekli irtibat halindeydim. Bazen geceleri pencereden acıyla bağırarak, hem benim hem de babamın ismini sayıklıyormuş.
Doktorların dediklerine göre, annem onlara 'Eşim hergün gelip bana hakaretler ediyor. Beni aşağılayarak suçlayıcı cümleler kuruyor" dediğini söylüyormuş.
Fakat son bir haftadır, daha uysaldı. Arada bir bana video atılıyordu çünkü. Oradan biliyordum.
Doktorun kapısını çaldığımda, biraz bekledim. Sekreterin gel komutuyla kapının kolunu aşağı indirdim. İçeri girince doktorla göz göze geldim ve dudaklarım gülümsemeye kıvrıldı.
Tabi, buraya gelirken elim boşta gelmemiştim. Doktora kaç tane hastanız var diye sorduğumda, bana gereken bilgileri vermişti. Kaçı erkek kaçı kadın diye ayrı ayrı hediyeler verecektim. Sekreterim Sude'ye, derhal bu konuyla ilgilenmesini ve gerekli eşyaları alıp buraya getirmesini söylemiştim. Muhtemelen birazdan burada olurlardı.
Tabi Sude işi laçka etmez ise.Doktor ayağa kalkarak elini uzattı "Yusuf bey hoş geldiniz. Şeref verdiniz" dediğinde aynı şekil karşılık verip "Hoş buldum Ali bey. Sonunda tanışma fırsatımız oldu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GözYaşı
KurzgeschichtenAnnesinden yediği dayaklar yüzünden gözyaşlarını kaybeden bir çocuk/Genç #1 Sevgi #1 Love #1 romantizm #1 Biseksüel #1 Lgbt #1 Gay #2 Eşcinsel