Oy vermeyi unutmayınn
Yazım yanlışları olabilir anlamazsanız sorun lütfen
Vargas'dan
Şuan odada oturuyorduk.Ebrar gelen mektupları inceliyordu belki bir yerinde birşey yazıyordur diye.Ben ise düşünüyordum.Aklıma gelen şeyle gülümsedim.
Bir planım vardı.Ama bunun için Ebrar'dan yardım almalıydım.
Vargas:Ebrar
Ebrar:efendim
Vargas:bu akşam kızlarla yemeğe gidelimmi
Ebrar:nerden çıktı bu
Vargas:bilmem ki öyle geldi bir anda
Ebrar:tamam tamam
Ebrar herkesi sırayla aramıştı.Bu aradığı kişilere Aslı'da dahildi.
Aslı telefonda baya mutlu konuşuyordu fakat bu mutluluğu o kadarda uzun sürmeyecekti.
Diye düşündükten sonra.Gözlerimi kapadım ama biraz sonra çalan zil le tekrar açtığım gözlerimi ovuşturarak yerimden kalktım.
Büyük ihtimalle yine yeni bir not gelmişti.Kapıyı açtığımda tahminlerimde yanılmadığımı gördüm.Notu elime alıp içeri girdim.
Mutfakta olan Ebrar'a bağırdım.Yanıma geldiğinde elimde olan zarfı görünce canı sıkıldı.
Ebrar:yine mi ya
Vargas:evet gel okuyalım
Ebrar:tamam
✉️
Bugün beni aradın ve yemeğe davet ettin.O anki mutluluğumu bir ben bilirim birde Allah.Kalbim hızlandı konuşmam yavaşladı nefeslerin kesildi ama sana belli etmedim.Yanında Vargas vardı.Sesi geliyordu,gülüyordu senin sesin ise mutluydu.Seni mutlu etmesi benimde hoşuma gidiyor ama seni ben daha çok mutlu edebilirdim Ebrar, neden beni görmedin neden bana bir şans vermedin ben seninle aynı odada kalacağım için günlerce sevinirken senin,senin yaptığın şey hoş muydu?..
✉️✖️
Ebrar:ne yani takımdan biri mi?
Vargas:öyle görünüyor
Bilmiyormuş gibi davranıyordum çünkü şuan bunu öğrenirse olmazdı işin eğlencesi kalmazdı.Kendi kendine öğrenmesi gerekiyordu ben biliyordum.Ama eğer bulamazsa ona zevkle gösterecektim.
Ebrar:e ben bir sürü kişiyi aradım kim olduğunu nerden anlayacağım ki
Vargas:elbet ortaya çıkar
Ebrar:akşam öğreniriz bakalım kimmiş bu aptal
Ebrar'a sarıldım bunu beklemediğinden biraz sarsılmıştı.Fakat kendini toparlayıp oda bana sarıldı.
Ebrar:iyi misin Vargas
Sadece susuyordum.Çünkü konuşursam ağlayabilirdim.
Neden bilmiyorum ama aklıma yaşadığım bir olay gelmişti,beni derinden etkileyen bir olay..
Zaman geçince Ebrar'dan ayrıldım ve yüzüne baktım.
Vargas:yatağım soğudu
Ebrar:ne
Vargas:gel ısıtalım diyorum
Ebrar gülmüştü.Bende onun gülüşüne güldüm.
Yukarı kata çıkarken çalan telefonla durduk.Ebrar telefonu alıp yanıma gelerek açtı.
Bilinmeyen numaraydı.
📲
Ebrar:ala
Ebrar:ala
Ebrar:sesim geliyor mu
Ebrar:huhuu
Ebrar:kimsin
Ebrar:ya siktir git
📲✖️
Noluyo anlamında bakış attım.Sinirli sinirli konuşmaya başladı.
Ebrar:konuşmuyo
Vargas:kim
Ebrar:KİM OLABİLİR
Vargas:tamam ya sakin
Kapı çaldı.
Ebrar:eğer yine notsa gerçekten sinir krizi geçiricem
Evet yine nottu Ebrar'ın sinirden kızarmış yüzüne baktım.
Hızlıca zarfı açıp içindeki kağıdı aldıktan sonra yere atan Ebrar'a baktım gerçektem sinirliydi..
✉️
Daha 1 saat önce sesini duymama rağmen yine özledim ve aradım birde boşuna uğraşma beni asla bulamayacaksın yanındaki aptalda kendini birşey sanıp havalara girmesin tek haraketim onu bitirmeye yeter..
✉️✖️
Ebrar:EĞER BENİ DUYUYORSAN ŞUNU SÖYLÜYORUM SENİN ÖLÜMÜN BENİM ELİMDEN OLACAK OR@SPU
Ebrar:hıh APTALMIŞ
Ebrar'ın sınırını birazda olsa yitirmiştim.Bir şekilde akşam olduğunda hazırlanıyorduk.
Ebrar'ın arkasına geçtim ve beline sarıldım kafamı boynuna gömdüm ve konuştum....
_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-
Oy vermeyi unutmayınızz
Sizi seviyorummm🐢