SLM YENİ BÖLÜM GELDİ OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ!! BAŞLAYALIM. ❤️💟💖😘🥺🥰🥰🌈🎉🥳🤍💞🤭🙈😇🍬🌼
"Wangji yerde gördüğü kâğıtı aldı ve açtı kan ile yazılmış bir kelime vardı. "Çaresizlik" bu da ne demek biri onunla dalga mı geçiyordu."
"Wangji bir hışım ile evden çıktı lan ailesine özel olan bir mesaj ile kelebek 🦋 ile mesaj gönderdi. Neler olduğunu ve yardım istediğini yazmıştı."
Bulut Kanyonunda
EFENDİM EFENDİM MESAJ VAR!!! (Lan klanındaki nöbetçi mektubu hemen efendi lan a götürdü.) Efendi lan : Ne oluyor. mesaj kimden? Efendim mesaj efendi lan wangji den aldığım gibi hemen size getirdim.
Efendi lan : tamam, bana lan Xichen i çağır. Peki efendim.
Xichen : Amca sorun nedir? Beni çağırmışsın.
Efendi lan : otur Xichen wangji bize mesaj yollamış seni de bunun için çağırdım.
Xichen : Ne için amca yoksa olayları çözmüşler mi ? Bunun için mi mesaj yolladı? Ama çok erken henüz.
Efendi lan : hayır çözmemişler. Aksine wuxian ortadan kaybolmuş
Xichen : Ne ama nasıl olur bu amca nasıl kayboldu?
Efendi lan mektubu herşeyi Xichen a anlattı. İkisi de ne yapacaklarını düşünüyordu. Şu anlık yapacak bir şey gözükmüyordu.
Efendi lan : wangji ye haber yollayın geri dönsün biri ile görüşeceğiz özel bir misafirimiz olacak ona da yer ayarlayın.
Wangji nin bulunduğu köyde
Wangji den
Mesaj gelmişti bulut Kanyonuna geri dönmem isteniyordu. Bu konu için özel birinin geleceği yazıyordu. Seni kurtaracağım wuxian affet beni sana söz vermiştim. Seni çok seviyorum. Bırakmayacağım seni asla güzelim seni bulup kurtaracağım.
Wuxian'dan
"Ah başım ağrıyor. Ne oldu bana ? Başım dönüyordu her yer karanlık gözlerimi açamıyordum."
Uyandın mı wuxian.
Wuxian : hey sen kimsin neredeyim ben ? Cevap ver lütfen. Wuxian gözlerini yavaş yavaş açabilimişti. Gözlerini açtığında ise gördüğü ilk şey arkası dönük bir kadındı üstünde uzun kapşonlu bir elbise vardı .
"Kadın güldü hahahaha seni küçük şey şu anda kendi dünyanda değilsin. Tek başına yapanlızsın. Herneyse bay bay ufaklık! Kadın siyah bir toz dumanın içinde kayboldu. Wuxian ne yapacağını bilemiyordu. Ağlıyordu. Olduğu oda bembeyaz bir odaydı kolunda da bilmediği bir şey vardı (serum) hiç bilmediği bir yerde yapayalnızdı. Birden kapı açıldı içeri beyaz önlüklü bir adam girdi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YİZHAN aşk unutulmaz
FanfictionAh başım ağrıyor. Ne oldu bana, neredeyim? hey! Sen kimsin cevap ver lütfen.