Dylan icin hic dusundugu gibi olmamisti. Ders boyu neden o sorunlu herifin kendisini gormezden geldigini dusunmeden edemedi.
"DYLAAAAN" gur sesiyle siiri okuyordu hoca.
"UYUMA DYLAN, NE ANLATTIM BEN AZ ONCE BAK BEN MAASIMI ALIR GIDERIM OTURURUM BURDA DA AMA BEN SIZE DERS ANLATIYORUM VE SENIN YAPTIGINA BAK. NE DEDIGIMI TEKRARLA DYLAN"
"hocam bilmiyorum ozur dilerim" cekingen cevapladi dylan ancak ogretmen birazcik sinirliydi galba...
"BOSUNA MI ANLATIYORUM SEN DINLEME DIYE MI!!!????!! 1!! BI' SEN DINLEMIYON ZATEN DIGERLERI ESSEK BASI MI DA DINLIYO BENI" bir turkce hocasi olaraktan gozlerim doldu cok duygusal bir andi bu benim ogrencim BENIM GURURLU OGRENCIM nasilda gur okuyor 23nisan siirini canim OGRENCIM.
tabii ki hoca bunu azarlarken zil caldi ama bir ses yukseldi.
"CIK DEDIM MI??" evet tahmuin etmesi zor degil.Ama bu sirada iceriye Elias girdi. "Hocam sunu imzalicakmissiniz"
"getir eliascigim nereyi imzalayacagim tatlim"
dylan icinden 'oha hoca seytandan melege dondu aq' diyordu. o sirada elias ile goz temasi kurdular. Hoca kagidi imzalayip siniftan cikti.
E bizim elias populer basketbolcu cocuk olmasin mi bazi kizlar cocugun icine dusuyordu resmen.
"su kizlar niye onun etrafinda imdat ben daha yakisikliyim" diye yakiniyordu dylat
"kiskanma it cocuk hem zengin hem populer hem basarili hem uzun hem yakisikli"
"oha kanka kac cm onuda diyeydin"
"19"
dylan yanindaki varosa side eye atti.
"nerden biliyosun orpccucoc"
elias sadece basini duymus olmali ki borozan sesiyle
"kiskanma kopek duyuyorum" diye bagirdi.
dylan ayirmaya calisti, tipine attigi laftan mi laf yedi yoksa kendisine seninki daha kisa mi demek istemisti. her sekilde kotuydu.
"ne kiskancam lan 19" elias tabui ki mala bakar gibi bakti sonrasindaysa siniftan cikti.
"Bu herif harbiden sorunlu imdaat" dylanin bu isyanini butun sinif duyunca eliasin etrafindaki kizlar hep bir agizdan "KISSKANMAAAA DYLAANN" adli siiri okudular... COK DUYGUSALDI!!!! 😭😭