bölüm-1

9 3 1
                                    

Aymira Jasey

Lanet olası alarmdan nefret ediyorum ama onu her sabah çalması için tekrar ben kuruyorum ne kadar saçma...

İşe gitmek istemiyorum ama para kazanmam lazım yoksa aç kalırım. Neyse gitcez yapcak birşey yok aç kalmaktan iyidir.

...

Yataktan zorda olsa kalmıştım. Duşa girmiş işlerimi halletmiş çıkmıştım. Şimdide aynanın karşısında kendime bakıyorum. Sade, güzel bir kombin yapmıştım. Neyse bok gibi olsa da birşey olmaz. Sanki özel bir yere gidiyoruz alt tarafı iş o işte lokantada garsonluk. Makyaj masasına geçip saçlarımı at kuyruğu yaptım. Gözlerimi ortaya çıkarıcak hafif bir makyaj yaptım. Çantamı alıp içine koyulucakları - evin anahtarı, annemden ve babamdan kalan tek şey olan bana verdikleri yüzük ve tokayı bugün takmak istemediğim için çantama koydum , dudak nemlendiricisi, zar zor toplayıp aldığım iphone 13 telefonumu da içine dikkatlice koydum. Çok önemli bunlar aklıma gelen bir kaç şeyi de aldım - koydum ve evden çıktım.

...


Kafedeydim. Normalde fazlasıyla yorulurdum her zaman ayaklarım ağrıyordu ama şuan ağrı diye bir şey bedenimde bulunmuyordu. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilmiyorum ama şuanlık iyi birşey gibi. Onun yanında sabahtan beri üzerimde bir sürü göz hissediyorum. Altıncı hissime güvendiğim için heycanlanmayada başlamıştım. Kaosu seviyordum., kaostan besleniyorum desem yeridir. Ve şuan tam da istediğim şey gerçekleşiyor. Az önce sıkıcı ortam bir anda heycanlı ve güzel bir ortama dönüşmüştü. Neden mi çünkü şuan adamlar kavga ediyor ve ben fazlasıyla eğleniyorum bu durumdan. Ama bir şey oldu bir anda herkes dondu, biri birşeyler söyledi ve benim gözlerim kapandı. Ama bilincim açıktı. Ama gözlerimi açamıyordum vücudumda bir süreden sonra saldığı için yere düşüyordum ki biri beni kucağına aldı. Şükür ki düşmedim. Ama sonrası bende de yok çünkü hareket yok ses yok, yok, hiç bir bok yok aishh cidden mi ya bana mı denk gelir nasıl bir şansızlıktır bu ya.

...

Hareket edebiliyorum. Sonunda şükürler olsun. Şuan yumuşak bir şeyin üstünde ılık bir ortamdaydım. Ve içerde birileri vardı. O yüzden hareket eden parmağımı durdurdum ve dinlemeye başladım.

" Ya bu dünyada yaşamak istemezse, nasıl durdurabiliriz ki gitmemesi için, gücünü biliyorsun o ayın kızı, sadece o da değil kendisi evrenin gücüne de sahip. Onu durdurmayı bırak yanına yaklaşmadan bizleri öldürür simamızı görse, ismimizi görse, bilse yeter başka bir şeye ihtiyacı yok öldürmek için. " Dedi bir adamın sesi yaşlı gibiydi ve korkakdı kimden korkuyorsa artık ilk bu adamı öldürürdü bence. Başka bir sesi duymamla kafamdaki düşünceleri susturdum. " Ona iyi davranırsak bize birşey yapmaz. Yani gitmez de bizi kurtarır cadıların ve büyücülerin elinden bizim ölmemizi istemez. Ona bakan aile de bizdendi  seninde dediğin gibi o Ay'ın kızı ve annesi bizleri korumasını isterdi. Masumların ölmesine izin vermezdi ay tanrıçası. Aymira onun kızı aymira da izin vermez masum insanların ölmesine. " Dedi ve oflayıp devam etti. " Hadi gitmedi araya tanrılar, kraliçe, krallarda giriyor. Sende biliyorsun ki bu dünya aymira'nın ama tanrılar ve krallıklar aymiraya vermezler. Yani ülkeyi aymiraya vermemek için onu öldürmek isticekler. O ölürse bizde ölücez ne kadar kötü bir şey yaptığımızı farkettim. Onu buraya getirmemeliydik. Bu sefer bizide onu getirdik diye öldürebilirler. Bizim krallıkta ki masum insanlarıda öldürürler. " Diye korkarak ve merak içinde konuştu. Ben şuan farkettim ki aymira demişlerdi. Nasıl vücudumu birden kaldırdım haberim yoktu. Bu anlattıkları ben miydim şimdi hadi canım yoktur öyle bir şey bence filim çekiyoruz. Karşımdski 2 adama şaşırmış bir şekilde bakıyordum. Adamlar kendilerine çeki düzen verip hafif bir baş selamı verdıler. Sanki yanlış bir şey yapmışlar gibi vücudun üst tarafını baya eğdiler. Ben hala onlara anlam veremezken orta yaşlarda gibi duran adam öne çıktı. Kendini tanıtmaya başladı. " Ben Alex bu dünyada kralın yardımcısıyım. " Dedi ve öne attığı bir adımı geri alarak yanındaki adamla aynı hizaya geldi. Hemen sözü devralıp " Bu dünya derken bir tane dünya yokmu? " Dediğim anda kendini tanıtmayan adam öne çıktı. " Efendim burası Aymouni dünyası burda normal dünya da ki gibi insanlar yerine büyücü, cadı, krallıklar, tanrılar, element sahipleri, kurtadam ve kadın, ölümsüzler gibi insanlarız yani normal bir insan değiliz. Normal insanların dünyasının adı normal dünya bu dünyanın adı ise Aymouni dünyası. Kendimi de tanıtayım adım Austin ben de güçlerini öğrenme adlı okulun sahibi ve nüdürüyüm. Şuan benim okulumun yatakhane bölümündesiniz. " Dedi uzun soluklu konuşmasından sonra hiç bir şey anlamamıştım. Ya da çok gerekli bilgiler vermemişti. Kafamı yere eğmiştim biraz düşünüp kafamı kaldırıp onlara bakıp " Bugün bu kadar bilgi yeter teşekkür ederim. Şimdi bu bilgilerle napıcam onu da bilmiyorum ama bugün ne yapmam gerektiğini öğrenmek istemiyorum. Bugün bana okulu gezdirecek bir öğrenci yolla. Yarın konuşuruz ne konuşacaksak artık. " Sondakini sessiz söylemiştim ama duyduysalarda umrumda olmazdı. Başlarını eğip odadan çıktılar. Bir kaç dk sonra bir kız içeri girdi çekingen bir şekilde merhaba dedi aynı şekilde ona karşılık verdim. Benden korkuyordu bunu seziyordum. Benden korkmasını gerektricek hiç bir şey yapmadım ona. insanların benden 'bazen' gereksiz yere korkmalarını sevmiyorum. " Hadi bana sınıfları gezdir. " Dediğimde kız önce şaşırmış sonra az önce ki çekingenlik namına hiç bir şey kalmamıştı. Koluma girip bana okulu anlatmaya başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Farklı Bir Dünya Mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin