cobra'

23 4 1
                                    

Riki siyah deri eldivenleri ellerine geçirdi. Bu sefer daha eski püskü bir ceket tercih edecekti. Geçen sefer güzelim ceketin iç kumaşını kana buladığı için hala içi yanıyordu.

Gardırobunu açtı ve yüzeydeki suntayı kaldırdı. Karşısında farklı farklı Riki'ler vardı. Gerçi karşısındaki farklı kişilere "Riki'ler" deyip hepsini bir tutmak pek mantıklı değildi. Karşısındaki 8 kimlik birbirinden oldukça farklıydı.

Riki bir süre duraksadı ve bu işin içine ilk düştüğü zamanı hatırladı. Kaç sene olmuştu acaba? Bedeninin içine sıkışmış farklı farklı ruhlar olduğunu fark edip onlara farklı bedenler, farklı kimlikler tasarlamaya ne zaman başlamıştı?

Riki -sanırım şuan Riki'ydi?- eğildi ve kimliklerden "Ji Sooheon" yazanı aldı. Sooheon sanırım en korkunç olandı.

Kimlikteki fotoğrafı inceledi bir süre. Simsiyah gözler ve yarısı sarı yarısı siyah saçlar. Böyle bakıldığında en çekici görünüşü Sooheon'du. Ancak bu çekicilik insanları ölüme sürükleyen şeydi. İnsanları kandırmak, onlarla samimi davranıp katletmek için varolmuş bu kimlik çok can almıştı.

Ancak bu kimliğin aldığı canlardan birisi çok yıkıcı olmuştu. Sooheon Riki'nin içindeki mutluluğu da öldürmüştü. Sooheon kontrolü ele aldığında durdurulamaz bir canavara dönüşüp sonrasında vicdanen yaptırımı Riki açısından çok zorlayıcı olacak işlere bulaşıyordu. Sooheon'da sadistlik çok yoğundu. Vücudunu delik deşik ettiği kişinin çığlıkları Sooheon'a zevk verirken birkaç gün sonra bu çığlıklar Riki için büyük bir ızdırap oluyordu.

Riki bedenini 8 kişiyle paylaşıyordu ve paylaştığı bu kişiler hiç de tekin kişiler değillerdi. Riki bedenini asıl sahibi dışındaki 7 kişiye satmıştı. Bu 7 kişi onun bedeni aracılığıyla akıl almaz şeyler yaparken Riki'ye düşen otokontrolü tekrar sağladığında kalbinin ve vicdanının acısıyla ağlamak oluyordu.

Riki kimliğe bakarken bir harabe gibi hissetti. Bunu nasıl durduracaktı? Bir doktora başvuramazdı, önceki suçları yüzünden hastane yatağına kelepçelenmeye hiç hevesli değildi. Öyleyse nasıl duracakt-

Riki aniden zihninin ona emrettiği şekilde kimliği cebine koydu ve yatağının üzerindeki eski ceketi üstüne geçirdi.

O alçağı bitireceğim.

(...)

Siyah eski model bir Hyundai deponun önünde durdu. Sooheon'un kontrolü eline aldığı bu gece oldukça yoğun olacaktı, Riki için. Sooheon için basit bir kafes dövüşü ve cinayetti bugün yapacakları. Ancak Riki için bedenini yıpratacağı, belki fiziksel zarar alacağı ve en kötüsü vicdanını sonrasında çok zorlayacak bir geceydi bu.

Riki'nin bedeni deponun kapısındaki korumalara 'Ji Sooheon' yazan kimliğini gösterdi ve içeri giriş şifresini söyledi. Şifre her ay değişirdi. Bu ayın şifresi "Kobra"ydı.

Önce şu geçen dövüşte paramızı vermeyen dolandırıcı ibneden kurtul.

Riki kafesin etrafına doluşmuş adamlara tek tek baktı. İşte sıradaki kurbanı oradaydı. Kang Doyun pis sırıtışıyla yanındaki aptal bahisçilerle konuşuyordu. Yine bahiste bulunup ödemeyecekti.

Riki sessizce tuvalet ve soyunma odalarının olduğu yere ilerledi. Doyun aynı zamanda bugünkü rakibinin koçuydu. Dövüş başlamadan soyunma odalarına geleceği kesindi.

Yaklaşık 15 dakika süren sessiz bekleyişin ardından Kang Doyun hakedenlere vermeyip kendi yediği paradan dolayı büyümüş göbeğini okşayarak soyunma odalarının bulunduğu koridora girdi.

Bir..

Doyun öksürdü ve birkaç adım daha ilerledi.

İki..

all of them ' enhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin