Episode 21: ''Ways to learn how to deal with this shameless''

1.1K 63 44
                                    

Merhabalar, nasılsınız?? Geçenlerde şans eseri karşıma çıkan ve çok sevdiğim bu şarkıyı da eklemek istedim, umarım birden silinmez... Gerçekten de çok ilham verici. 😅

Shameless'ı ve diğer ficimi yazarken genellikle dinlediğim şarkıların bulunduğu spotify listelerimi paylaşmamı isterseniz seve seve paylaşırım?? Özellikle diğerini yazdığım listede cidden hoş şarkılar var. 😄

İyi okumalar dilerim, keyif alacağınız bir bölüm olur umarım. :)

×××

Uzun süreceğini hissettiğim için öğrencilerin nefeslenmeleri adına derse verdiğim beş dakika ara içerisinde sırıtarak sınıftakilerin dikkatini üzerime çekmemeye çalışıyordum. Bu sırıtmamın sebebi tabii ki Jeongguk ile alakalıydı ve yaptığımız şey beni çok eğlendiriyordu, bu yüzden sabırsızlıkla ondan bir cevap bekliyordum.

Böyle söyleyince kulağa çok farklı şekilde gelse de bu sefer farklı bir şekilde eğleniyorduk.

Yalnızca beş dakikaya sahip olduklarından ötürü çıkan öğrenciler de teker teker geri gelirken telefonumun titreşmesi bedenimi dikleştirip kendime gelmeme neden olmuştu. Kendime hâkim olup sessiz kalmaya çalışırken buna yardımcı olması adına kısaca öksürmüştüm.

kim taehyung
istediğimi yapmama izin vermediğin için hâlâ içimdeki ateşi atamadığımı biliyorsun :)

en azından fotoğrafı attın mı?

jeongguk?

bıcır bebeğim
bu konuda gerçekten çok sabırsızsın taehyungsshi 😧😧

dersten çıkar çıkmaz atacağımı söyledim ve sözümde durdum da!!

Yüzümde çoktan bir zafer gülümsemesi belirmişti. Elbette şu günlerde hayatımızdaki tek kaos ihtiyacımızı (!) Yoongi karşılıyordu ve Jeongguk'a da boş durmayacağımı açıkça söylemiştim. Bir sevgilisi ve yanında biri olduğunu bilmesi gerekiyordu, bu yüzden birkaç hoş fotoğrafı Yoongi'ye atmasının ikna edici olacağını düşünmüştüm. Jeongguk'un kim olduğu belirsiz, şapkalı sevgilisi boynunu ve teninin sevdiği tüm detaylarını öperken bunun da kandırma olacağını düşünecek değildi ya?

İnanmamak da onun hatası olurdu.

kim taehyung
işte bu çok güzel

inanmamakta ısrarcı olursa başka fotoğraflar da çekmekten büyük keyif alırım bebeğim :)

bıcır bebeğim
öyle olursa koşa koşa sana geleceğimi çok iyi biliyorsun sevgilim 🤗

ama inandırıcı olan tek şey fotoğraflar değil

kime bulaştığını unutmuş olmalı herhalde

kim taehyung
kimlere demelisin ggukie

şimdiden haddini bildirmeye başlamamız bana çok keyif veriyor ☺️

bıcır bebeğim
ah...

birilerine sinirlenip yükselmenizi izlemek bana büyük zevk verse de başınızın derde girmesini hiç göze alamadım efendim 🥺

bebeğiniz sadece sizi düşünüyordu!

Sınıfa bir sessizlik yayıldığını fark ettiğimde mesajlara odaklanamadan bakışlarımı çevirmiş, kaşlarımı kaldırmıştım. Verdiğim beş dakikalık kısa aranın ardından çoktan herkes yerlerine geçmişti ve çok sevgili hocalarının oynaşmasını bitirip derse geçmesini bekliyorlardı.

ShamelessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin