Je ráno a já jdu zase do školy naštěstí je pátek takže večer jdem s kámoškou do klubu . Vstanu neochotně. A jdu do koupelny . Kde se upravím nalicim a vyberu fit . Nakonec si dám cargo kalhoty a černý top. Na to si dám velkou černou mikinu . Zapletu si dva francouzské copy. Vezmu aktovku a sejdu do kuchyně kde si udělám čaj a nachystám svačinu. Nasnidam se a dám věci do aktovky . A vyjdu.
....
Jsem ani cestě dom že školy opět jdu kolem potoku u které ho jsem narazila do Billa. Je přesně 15:54.
Dnes jsme nikoho nezranila. Ještě že tak.
Dojdu dom a hodím na zem aktovku dnes máme dost úkolů a v pondělí píšeme z chemie . Super nudnejsi písemnou práci jsem dostat nemohla ale musím se učit. Jdu do pokoje kde si nachystám věci do klubu. Pak jdu do kuchyně kde si udělám špagety. Protože nechodím na obědy ty jejich šlechty se nedají žrát. To si radši něco uvařím sama.Když dovarim tak si nandam .
Dojím a dám nádoby do myčky. hned po té se jdu oblict to co jsem si nachystala . Protože přesně za 15 minut je tady lila. Moje kámoška. Každopádně teď se jdu na malovat linky,tužka,takový hnědý kouřový stíny, lesk na rty , a zakončíme to řasenkou.Jsem nachystana a každou chvíli by měla lili zazvonit .
Už je tady obuju si podpatky které mají stejnou barvu jako moje šaty. Takže tmavě rudou . Prostě vínová. A vyjdeme .
☆☆☆
Už jsme v klubu je tu docela dost lidí. Sedneme si na bar a objednáme vodku s džusem. Chvilku pijeme ale ona se mi pak někde Strati. Je mi to celkem jedno ale už se tu nudím a to hodně. Přemýšlím co budu dělat zítra. Vím na to je moc brzo ale já se vážně nudím. Najednou si vedle mě někdo sedne . Nevěnuje mu pozornost je mi to jedno dokud nepromluvi.
X-jedno mochito .
Kouknu na něj. Jej to je Bill. Ale budu dělat že o něm nevím otočím se spádky na druhou stranu .Chvilku si povídá s nějakými kurvami ale asi ho to přestalo bavit. A mě taky zvednu se a jdu směr východ. Lili jsem naspala že už jsem šla a by se nebála.
Už jsem skoro před východem když v tom mě někdo chytne za ruku . Otočím se a je to kluk dredy a piercing ve rtě.X-jdes semnou
Řekl a já na něj nechápavě kouklaR-proč bych sakra měla ?!
X-nebudeš drzá. Řekl jsem pojď tak dělej.
Řekne a táhne mě. Snažím se se od něj odtrhnout ale jaksi to nejde . Na mě má moc sílí. Už ho to asi přestane bavit tak mě dá extrémní facku .
Bolí to . Ale aby toho nebylo málo tak do mě něco pichne .R-hej co to-
Víc neřeknu pac mam černo.☆☆☆
Probudím se v nějaké místnosti. Je tu zima . Sedím na zemi svázaná. Byl to na piču nápad chodit do klubu . Na jednou se otevřou dveře a v nich stojí ten kluk .
X-uz jsi konečně vzhůru!
Zařval až jsme se lekla on se jen zasmálT-řikal jsem nemáš být drzá. Ale neboj ještě jsem neskončil.
Řekne a já nasucho polknu...