Selin'den
Sabah yine erkenden kalkmış, kendime bakıyordum ağlamaktan kızarmış gözler, kuruyan dudaklar ve baş ağrısı elmi yüzümü yıkayıp aşağı indim.
Hayır mükemmel bir hayatım yoktu,
berbat bir hayatım vardı annem ve babam erkek istediği için benden nefret ederdi, okulda zorbalığa uğrar eve gelince "GEÇ KALMA" bahanesiyle annem bana bağrırdı bazen el kaldırdığı bile var. Gerçi her zaman yaşıyorum alışkınım yani.Annem: HADİ SELİN DEFOL GİT OKULUNA GEÇ KALICAKSIN! ZATEN HEP GEÇ KALIYORSUN!
Öylece bakıp çıkmıştım okul yoluna,
çok yemek yemeyen biriydim ve çok zayıf biriydim inanmazsınız ama 42 kiloyum yaşıma göre çok zayıfmışım.
napabilirim ki yani ben neyse okula vardım yine aynı kişileri görünce iğrendim. zorbalarımdan olan birkaç kişi erkeklerin kucağına oturmuş öpüşüyorlardı midem bulanmıştı okula mı geliyorlar pavyona mı belli değildi..Onları takmayarak sınıfa çıktım, birkaç dersimiz boştu ve bu sayede okul erken bitmişti eve doğru giderken izlendiğimi hissetim.
hızlı adımlarla yürümeye devam ettim.Annem, korkak gözlerle bana bakıyordu "noldu kadın cin mi gördün?"
Selin: Noldu anne?
Annem: g-geç içeri konuşacaklarımız var...
İçimden bir an "Noldu acaba" diye geçirdim. içeride adamlar vardı hepsi takım elbiseliydi, babama baktığımda yerinde titriyordu, karşısında Big boy oturuyordu mübarek bir anda bakışlarını bana çevirincede korkmuştum.
Babam; g-geldin mi kızım? hoş geldin bak seni görmeye kim gelmiş
Emre: Merhabalar, küçük bayan
Selin: Affedersiniz, ama sizi tanımıyorum
Emre: Yakında tanıyacaksın bebeğim, şimdi benim işlerim var baban sana nolduğunu bizzat kendisi söyleyecek,
Yanıma yaklaşmıştı, korkuyordum korkunç sesiyle. "Yakında görüşeceğiz, Miniğim" diyip gitmişti korkmamışta değilim. Hepsi gidince babam bana olanları anlatmıştı şok içerisinde ona bakıyordum
Ben satılmıştım...bilmediğim bir adama satılmıştım, ailem ise sırf birkaç kuruş için beni satmıştı.
gözlerim dolmuştu, ama ağlamayacaktım çünkü benim ailem -tabi aile denilirse- bunu hak etmiyordu, onlara nefret dolu gözlerle bakıp kükremiştim sanki.
Selin: SİZDEN NEFRET EDİYORUM, SİZİN GİBİ AİLEYE LANET OLSUN!
Hızlıca odama çıkıp kendimi yatağa atmıştım ve kendimi derince bir uykuya teslim ettim...
________________________________
Nasıl buldunuz?
merak ettiğiniz sorular varsa sorabilirsiniz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunun esiri
Teen FictionSelin, hayattan bıkmış biriydi herkes ondan nefret ederdi hiç bir zaman nedenini bilmezdi. Babasının kararı üzerine birine satılmıştı o daha 17 yaşındaydı ne yapıcağını bilmez bir haldeydi Emir Arslan ona 5 yıldır takıntılıydı bu hikaye burda başlar...