Dia 12. Niffler.

14 2 2
                                    

El prompt del día 12 era escarbato. No he trobat la traducció al català, així que per fer una traducció burda y gens acurada o agafar la traducció castellana, prefereixo deixar la paraula anglesa original. Si algú té constància de la traducció "oficial" al català, si us plau feu-me-la saber. Gràcies!!

Ja aviso des d'ara que el prompt me le passat per l'arc de triomf.😂
______________________________________

Divendres 18 de Juliol 2008 (Lluna plena)

- T'apuntes al Zoo amb nosaltres demà?

- És una cita? - en Draco va aixecar una cella de manera maliciosa.

- Només si tu vols que ho sigui.

La veu suggerent d'en Harry li va anar directament del baix ventre al pit, provocant-li un augment de la temperatura. Va fer una alenada abans de contestar.

- Ah no Potter, si vols una cita amb mi, me la demanes com em mereixo i no amb mitges paraules i insinuacions vagues.

En Harry va escurçar la distància i li va xiuxiuejar a cau d'orella.

- El dia que et demani una cita, no serà un dia de zoo amb 5 criatures.

En Draco va hiperventilar d'anticipació feia temps que li tenia ganes a en Harry, però no pensava ser el segon plat, ja n'havia tingut prou de ser l'amant, el sexe ocasional, el polvo d'amagat. Així que va tirar de costums Malfoy, es va posar la màscara d'indiferència i va contractar.

- El dia que vulgui una cita amb tu, seré jo qui té la demani i no t'hi podràs negar.

Hauria funcionat si la veu no li hagués sortit un parell d'octaves més greus del compte, sonant extremadament sensual.

En Harry es va llepar els llavis instintivament. Havien tingut les seves històries feia temps, anades i vingudes sense compromís, fins que s'havia acabat tot per ser massa covards. Tots dos. En Draco s'havia compromès amb l'Astoria, la Ginny s'havia quedat embarassada i allà es va acabar el seu futur. De tot plegat feia poc menys d'una dècada. Ara la situació era diferent, en Draco tenia un nen de dos anys i en feia prop d'un que estava divorciat, de forma molt amistosa. Per contra, el matrimoni Potter-Weasley tenia vies d'aigua per tot arreu i per molt que les havien intentat arreglar el naufragi era imminent.  Les discussions s'havien acabat, la parella estava en un estat d'apatia i indiferència que feia que la seva relació fos molt pitjor. Quan es discutien ho podien arreglar, però si pràcticament no es parlaven i feien vides separades, què quedava? Doncs res i ja parlaven més de divorci que d'arreglar les coses.

- I la Ginny?

- Amb l'equip.

- Però... La temporada ja ha acabat, no?

- Sí, però no sé quin acte té amb la Federació Internacional de Quidditch. No he prestat massa atenció, últimament és parlar de Quidditch i desconecto sense poder evitar-ho. Tens L'Scorpius, no?

- Sí, aquest cap de setmana em toca a mí.

- Jo, no sé què faria sense els meus nens...

- Sortir, divertir-te, follar... Coses que amb nens de pel mig no es poden fer.

En Harry es va picar, no eren res amb en Draco, però imaginar-se'l de festa tontejant amb qualsevol i foten un clau esporàdic el va posar de mala llet.

- Això és el que fas tu? - No va poder evitar sonar com un cop de puny.

- Nah, prefereixo matar-me a palles que follar amb el primer desconegut que se'm creu-hi.

Fictober 2023Donde viven las historias. Descúbrelo ahora