duyduğum şeyler beni gulumsetirken bende ona sarıldım.
Arabaya binmistik ve bir yere gidiyorduk(ne şaşılası ama) "şey nereye gidiyoruz acaba" bana bakmadan "yemeğe" dedi "NEEE? hayir olmaz yani olamaz" kasları havandı "niye beni istemiyormusun yoksa?"
"Yok yanlış anladınız ben... ben gitinmedim bile okul kıyafetleriyleyıl sizin yanınızda ve ilk yemeğe böyle gitmek istemezdim" meraklı surat ifadesi keyifli bir hal almıştı "Güzelim sen ztn güzelsin giyinmeye gerek yok ama çok ısrar ediyorsan yol üstündeki mağazadan bireyler alabiliriz" kafamı salladım "gerek yok teşekkür ederim" kafasını olumlu anlamda salladı bir restoranın önünde durmustuk. Hemen arabadan indi ve kapımı açtı centilmen şey ay bende iyice iç sesime benzedim arabadan indiriminde ellerimi ellerine geçirdi kalbim terledi resmen rüya gibiydi içeride boş Bi masa bulup oturduk "genelde çiftler karşı karşıya oturur ama ben senden Bi dk dahi olsun ayrılmak istemiyorum"diyip yanıma oturdu ellerimiz hala kenetlenmiş şekildeydi garsona siparişleri verdikten sonra hafifçe bana doğru döndü "Bak güzelim aylina'm bitsnem herseyim eminim ki kafan çok karışıktır biliyorum senin için kısa olan ama benim için geçmek bilmeyen iki günde çok şey oldu ben sana sevdalandım" aşk demiyordu aşk göreceli birseydir bir süre sonra biter ve yerini bazen sayıya bırakır bazense yolları ayırmak zorunda bırakır ismim ilk defa bu kadar güzel gelmişti bana "Sana herseyi anlatıcam tamammi bebegim aklında tek bir soru işareti bile bırakmayacağım önce karnını doyuralim" kafamı salladım uzun süredir kimseden görmediğim ilgi bir anda doping yapılmıştı. Huzurluydum umarım bu huzur hiç bozulmadı...
Yemekler gelmişti "Bana biraz kendinden bahsetsene senin her noktanı her virgülüne bilmek istiyorum" dedi tebessüm ettim ses tonu kadife gibiydi yeri geldiğinde yeri göğü inleticek kadar sert çıkıyordu
"Adim aylina ama herkes Aylin diyo 18 yaşındayım tek yaşıyorum kopeklerim çok severim kedilerden birazcık urkuyorum sanırım küçükken gördüğüm rüyadan kaynakli" çok dikkatli bir şekilde beni dinliyordu " piyano çalmayı seviyorum kahveyi çok severim yalnız olmayı severim... öyle işte sizde bahsetsene kendinizden" of hala siz diyordum kadınla baş başa yemek yiyordum ama hala siz diyordum aklıma tüküreyim
"Hımm Bi SİZ olarak bahsedeyim kendimden adım afife yaşım 29 genelde gülen birisi değilim yada herkesle sohbete girmem laubali tiplerden nefret ederim sevdiğim iki şey var biri sen diğeri yine sen" açıkçası şaşırmıştım onu gördüğüm sürece hep gülüyordu sınıf dışında
(Aptal kadını zaten Bi sınıfta bir iki defa da müzik odasında gördün)
"Seni ilk geçen sene gördüm. A********* lisesinde zümre baskaniydim ve sizin okulunuzla bir toplantımız vardı. Biz rehberlik odasinda beklerken birden içeri girdin ve yağmur hocaya seslendin"
aaa evet geçen sene bir keresinde rehberlik hocamız yağmur hocaya birsey sormak için içeri girmiştim genelde kimse olmadığı için ve yakın olmadığımız için kapıyı tiklamamistim ki odaya girdiğimde herkes gözlerini üzerime dikişli telaşla kapıyı sertçe çekip sınıfa koşmuştum
"O gün yağmur hocam diye seslendiginde içimden keşke bu kız banada seslense diye geçirdim o ses tonuna hayran kalmıştım biliyorum Bi öğretmen olarak bunları düşünmem çok yanlıştı üstelik yönetimini bilmediğim birisi için bunu düşünmek daha çok yanlış gelmişti bana seni düşünmeyi bırakp toplantıya döndüm ne kadar uğraşsam aklıma hep senin güzel yüzün ve ses tonun geliyordu ismini bile bilmiyordum seni çok fazla aklimdan çıkarmaya çalıştım ama başaramadım en sonunda karar verdim seni bulacaktım ozmn çalıştığım okulun rehberlik öğretmeni ezgi hocayla aramanız çok iyiydi gerçi şimdide iyi ona anlattım durumu biraz şaşırmaya yargilamadi beni ve seni bulmama yardım etti"
Duyduklarım çok garipti ben sesiz sakin olarak devam ettiğim hayatım benim bilmediğim yerden asıl sürükleyeci bir şekilde devam ediyordu
"İsmini sınıfını piyanoyu olan merakını hepsini öğrendim. Bazen okul çıkışı senin evine gidişini izliyordum biliyorum bu kulağa ürkütücü hatta korkunç geliyo ama insan sevdalaninca neyin doğru neyin yanlış olduğunu seçemiyor. Hergun sana daha çok yakın olmak istiyordum seni uzaktan sevmek istemiyordum ikinci dönemin sonlarına doğru sizin okulunuza öğretmen başvurusunda bulundum açıkçası pek umutlu değildim kabul edilcegimden ama tanrıya benden yanaydı. Ozmn o kadar fazla sevindim ki tatilin bitmesi için hergun dua ettim çocuk gibi gün saydım"
Gözlerim bugulanmisti cidden beni seven birisi vardı ve ben ondan haberim yokken bile beni karşılıksız sevmişti ben ona mutluluk ve garip bir ifadeyle bakarken ellerimi biraz daha sıktı
"Sonra okul açıldı çok fazla heyecanlıydım ama kendime söz vermiştim seni rahatsız etmeyeceğime urkutmeyecegime ama duramadım o gün piyano sesi duyduğumda aklıma ilk sen geldin ztn hiç çıkmıyordun aklimdan odaya girdiğimde seni gördüğüm zamanki hislerimi tarif edemem sana. Şimdi ise burdayım nerdeyse 1 senedir hayalini kurduğum şeyi yaşıyorum senin ellerini tutuyorum sana istediğim kadar bakabiliyorum ve seni sevdiğimi itiraf edebiliyorum bitanem"
Hızlı bir şekilde boynuna atladım ve ağlamaya başladım "Ç-çok teşekkür ederim beni sevidigin için beni bulduğun için vee beni öptüğün için" kollarımı boynundan çektim ve yanağına öpücük koydum "Teşekkür ederim sevgilim hersey icin"
************
Umarım beğenmişsinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Müzik +18
AcakBeni piyanonun üstüne oturtmasıyla çıkan ses tüm odada yankılandı. Ama ne o ne de ben bunu umursayabilecek durumda değildik. Dilinin dolandığı her yer alev gibi yanıyordu. Müziğe aşık bir öğretmen ve müziğe aşık bir öğrenci... sizce bu yolculuğun so...