Σημείωμα συγγραφέα

52 19 14
                                    

Η μίνι ιστορία που ακολουθεί, είναι μια γλυκόπικρη ιστορία που διαδραματίζεται μια ζεστή μέρα καλοκαιριού, σε ένα μικρό χωριό έξω από το Αγρίνιο.

Η ύπαρξή της οφείλεται στην εκπληκτική ομάδα @TellYourStoryGr που διοργάνωσε έναν διαγωνισμό μικρού διηγήματος, (μέχρι 2000 λέξεις) με θέμα: "Το μωρό λείπει από την κούνια".

Με το που είδα το θέμα λες και άναψαν λαμπάκια μέσα στο μυαλό μου. Αμέσως ξεκίνησα να γράφω και έστειλα αυτό το μικρό διήγημα, το επόμενο κιόλας βράδυ από την ημέρα που ανέβασαν τον διαγωνισμό τα παιδιά του TYS. Χάρηκα δε τόσο πολύ, γιατί η ιδέα τους να δώσουν ένα θέμα και να παρακινήσουν κόσμο να γράψει μια μίνι ιστορία, λειτούργησε για μένα σαν σπίρτο που άναψε φωτιά στο μπλοκαρισμένο μου μυαλό.

Είναι γεγονός ότι ο κόσμος γύρω μας όλο και δυσκολεύει, όλο και γίνεται πιο στενάχωρος, μερικές φορές νιώθεις να σε πνίγει. Για μένα το να πλάθω ιστορίες, να μπαίνω στο μυαλό των ηρώων μου, να προσπαθώ να νιώσω τα συναισθήματά τους και να αγωνίζομαι να αντιληφθώ πώς θα αντιδράσουν σε όλα αυτά που τους συμβαίνουν, λειτουργεί σαν ένα φίλτρο, ένα σφουγγάρι, που καθαρίζει το μυαλό μου. Το να τα αποδίδω όλα αυτά σε ένα χαρτί και να τα μοιράζομαι μαζί σας, εκφράζοντας ταυτόχρονα μέσα από τη μυθοπλασία και δικές μου θέσεις, φοβίες και ανασφάλειες, το θεωρώ κάτι μαγικό. 

Και όταν διαβάζω τα υπέροχα σχόλια που μου γράφετε, ότι σας έκανα με τις περιγραφές μου να αισθανθείτε, να νιώσετε όλα αυτά τα συναισθήματα που αραδιάζω στις ιστορίες μου, τότε η χαρά μου είναι απερίγραπτη. Πείτε μου, υπάρχει τίποτα πιο μαγικό από το γράψιμο και το διάβασμα και αυτήν εδώ την επικοινωνία μας; 

Πριν μερικές μέρες έλαβα μαιλ ότι το διήγημά μου, πήρε το 1ο βραβείο στον διαγωνισμό.

Χάρηκα πάρα πολύ και το μοιράζομαι μαζί σας αγαπημένοι μου, ελπίζω να σας αρέσει.

Πενήντα βαθμοί  υπό σκιάνWhere stories live. Discover now