Φοράω τις μαύρες γόβες μου από Jimmy Choo και κοιτάζομαι στον καθρέφτη, το κοντό μαύρο φόρεμα με παγιέτα που διάλεξα για το μπατσελορ πάρτυ της φίλης μου είναι υπέροχο, ενώ δένεται χιαστή στο πίσω μέρος της πλάτης μου με λεπτές τιράντες. Πιάνω το μαύρο τσαντάκι μου και βγαίνω από το δωμάτιο, ευτυχώς ο Κρίστιαν όπως είπε έλειπε όλη την υπόλοιπη μέρα και δεν τον έχω δει από την στιγμή που αφήσαμε τα πράγματά μας μέσα στο δωμάτιο. Μόλις έφυγε έκανα ένα ζεστό μπάνιο και είχα κοιμηθεί λίγη ώρα, κατεβαίνω με το ασανσέρ προς την ρεσεψιόν και βλέπω τις φίλες μου <<Μια, Τζέσικα>> φωνάζω και τρέχω για να τις αγκαλιάσω. Η Μια φοράει ένα μίνι λευκό φόρεμα και η Τζέσικα ένα κόκκινο <<Δεν το πιστεύω πως αύριο παντρεύεσαι>> λέω στην Μία που χαμογελάει πλατιά <<Για αυτό ετοιμαστείτε να το κάψουμε απόψε φιλενάδες>> κοιτάζω την Τζέσικα και σηκώνω το φρύδι μου <<Ε αμάν βρε κορίτσια αφεθείτε λίγο >> λέει και γελάμε <<Μην ξεχνάς πως εγώ δεν είμαι μόνη μου πλέον>> της λέω και δείχνω την κοιλιά μου <<Μπορούμε να το ξεχάσουμε>> αναφωνεί και με αγκαλιάζει σφιχτά <<Ρόζα>> λέει η Μια και καταπίνει <<Η Σάρα μας είπε τι έγινε νωρίτερα>> αναστενάζω και την κοιτάζω <<Δεν πειράζει τι να κάνουμε, είπαμε το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μου >> της απαντάω και βλέπω την Τζέσικα να με αγριοκοιτάζει <<Το σύμπαν δεν νομίζω αλλά εσύ και οι βλακείες που πας και κάνεις>> λέει κοφτά <<Τζέσικα σταμάτα>> της λέω στον ίδιο τόνο αλλά, αυτή δεν πτοείται <<Όχι δεν σταματάω Ρόζα ο Κρίστιαν πρέπει να μάθει πως το παιδί είναι δικό του, δεν μπορείς να παντρευτείς τον Άντονι και να μεγαλώσει το παιδί με λάθος πατέρα>> αναστενάζω καθώς από την ημέρα που τους είπα για όσα έγινα στην Νέα Υόρκη με πιλατεύουν να πω την αλήθεια στον Κρίστιαν και ξέρω πως έχουν δίκιο αλλά, έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα δεν μπορώ να πω και να του πω ξέρεις το παιδί δεν είναι του Άντονι αλλά δικό σου και τόσο καιρό σου λέω ψέματα. <<Ρόζα σε αυτό συμφωνώ με την Τζέσικα πρέπει να μάθει έχει το δικαίωμα να το μάθει>> συμπληρώνει η Μια και της κοιτάζω λυπημένη <<Καλά αφήστε τα αυτά τώρα, σήμερα είναι δική σου μέρα το υπόλοιπα μπορούν να περιμένουν>> της απαντάω και βγαίνουμε προς τον εξωτερικό χώρο όπου μας περιμένει ένα αυτοκίνητο για να μας μεταφέρει στο κλαμπ Roar όπου είχε κανονίσει η Τζέσικα να βγούμε.
Το κλαμπ απέχει δέκα λεπτά από το ξενοδοχείο και μια τεράστια ουρά από κόσμο περιμένει απ' έξω αλλά, εμείς μπαίνουμε αμέσως. Ποπ μουσική παίζει στην διαπασών και σχεδόν όλοι πίνουν, διασκεδάζουν και χορεύουν στον ρυθμό. Ένας σερβιτόρος μας οδηγεί προς τα vip τραπέζια με καναπέ και τα κορίτσια παραγγέλνουν ένα μπουκάλι βότκα <<Μιας και εσύ δεν κάνει να πιεις θα πιούμε εμείς και γι' σένα>> λέει η Τζέσικα και γελάω <<Νομίζω πως ένα ποτό δεν είναι και τόσο κακό>> οι φίλες μου κοιτάζονται μεταξύ τους και χαμογελάνε <<Καλά λόγω των ημερών θα σε αφήσουμε να πιείς αλλά, μόνο ένα>> λέει κοφτά η Μια. Ο σερβιτόρος επιστρέφει με την παραγγελία μας, <<Ρόζα>> αναφωνεί η Μια και την κοιτάζω το ίδιο και η Τζέσικα <<Έχουμε παρέα>> λέει κοφτά και μας κάνει νόημα να κοιτάξουμε απέναντι όπου κάθονται στο μέχρι πρότινος άδειο τραπέζι ο Κρίστιαν μαζί με τον Άλεξ και τον Στέφαν. <<ΣΚΑΤΑ>> αναφωνεί η Τζέσικα και πίνει μονοκοπανιά το ποτό της, σηκώνω το φρύδι μου και την κοιτάζω <<Τζέσικα νομίζω πως κάτι μας κρύβεις>> λέω και την βλέπω να κοκκινίζει, η Μια με σκουντάει καθώς βλέπουμε την φίλη μας να γίνεται κόκκινη σαν το παντζάρι <<Συμφωνώ με την Ρόζα ξέρασε τα όλα τι έχει συμβεί μεταξύ εσένα και του Στέφαν>> της λέει. Αναστενάζει και γεμίζει ξανά το ποτήρι της και πίνει μερικές γουλιές <<Είχαμε κάνει σεξ πριν φύγουμε από το Σεντ Λούις>> απαντάει κοφτά και ανοίγουμε τα μάτια μας από έκπληξη <<ΤΙ ΠΑΡΑΓΜΑ>> λέω δυνατά <<Και γιατί εμείς το μαθαίνουμε τώρα;>> ρωτάει η Μια <<Δεν πίστευα πως θα τον έβλεπα ξανά, εντάξει ξέρετε τώρα είχαμε πιει και ξυπνήσαμε την άλλη μέρα γυμνοί στο κρεβάτι του σπιτιού του, δεν μιλήσαμε ποτέ για ότι έγινε οπότε θεώρησα πως απλά ήταν ένα one - night stand και τίποτα περισσότερο. Μέχρι που τον είδα στο μπαρ μαζί με τον Κρίστιαν εκείνη την ημέρα και...>> η φίλη μας αφήνει μετέωρη την πρόταση της και κοιτάζω την Μια <<Και κατάλαβες πως ήταν κάτι παραπάνω από ένα one - night stand>> λέω και κουνάει καταφατικά το κεφάλι της.
YOU ARE READING
Dirty Τhoughts
RomanceΗ Ρόζα Άντερσον είναι μια είκοσι πεντάχρονη κοπέλα η οποία εργάζεται σε μια μεγάλη εταιρία ως οικονομική διευθύντρια. Εκεί έχει γνωρίσει τον Άντονι Πιρς διευθυντή μάρκετινγκ και γιο του γενικού διευθυντή της εταιρίας με τον οποίο και διατηρεί σχέση...