Her şey o günden sonra başladı,güzgüde gördüyüm o üzden sonra. Çox qorxunc idi,
Hele de bezi qüsurlar qalıb... Bir neçe il evvel menim 12 yaşım olardı. Evimiz çox kiçik idi, amma tezlikle o evden köçecekdik. Balaca olduğum üçün hemişe anamın çantasına girib eşyalarını qarışdırardım. Sonra ise saatlarla güzgünün qarşısından ayrılmazdım, anam neçe defe xeberdarlıq etse de fikir vermirdim. Eşyalarını qarışdırdığım üçün yadıma gelir anam üstüme acıqlanmışdı. Amma 12 yaşında balaca bir qız uşağı üçün bu çox eylenceli idi.
Yaxınlarda anamın ad günü idi. Atamla restoranların birinde qeyd edecekdiler. O günü meni evde tek qoyub getdiler, amma qonşumuza demişdiker bize gelmesi üçün. Qonşumuz menden böyük idi. Her zaman evde tek qalanda o bize gelerdi. Saat axşam 11 olardı. Mene -qonşu tezlikle gelecek- deyib, qapını bağlayıb getdiler, men de qapını kilitledim. Biraz gözledim amma heç kes gelmedi,yeqin işi çıxıb deye fikirleşdim,birazdan geler. Evde tek qaldığım üçün doğrusu biraz qorxdum. Hemişe ses-küy olan ev bu gün bomboş idi. Başımı qatmaq üçün yene anamın çantasını götürüb güzgünün qarşısına keçdim. Anam mene defelerle gece vaxtı güzgüye baxmamamı dese de ehemiyyet vermirdim.Lakin bu gece başıma gelenler bir de heç vaxt yadımdan çıxmayacaqdı. Ne ise yataq otağındakı güzgünün qarşısına keçib üz-gözümü bezemeye başladım. Heç üstünden 10 deqiqe keçmemişdi ki, qapı döyüldü, ele bildim qonşumuzdu. Qaçaraq qapını açdım, heç kim yox idi. Çox teecüblendim, qapının zenginin sesini eşitdiyime emin idim amma. Qapını bağlayıb eylenceme davam etdim. Çox eylenirdim, ta ki...
(Ardı bölüm 2-de...)
YOU ARE READING
Güzgü Qorxusu
HorrorUşaqlıqda yaşadıqlarına göre güzgüden qorxan bir qızın hekayesi...