MAKE HIM FALL DANGEROUSLY TO YOU

751 18 0
                                    

'Knockk knock'

"Seroja...it's me.Uncle D.Open the door please.Seroja tak makan 2 hari dah.Open the door please my child."

Pujuk Dorin.Semenjak kejadian hitam itu Seroja mengunci dirinya di dalam bilik itu tanpa makan dan minum.

"Klakkkk"

Pintu dibuka dari dalam.Kelihatan muka pucat Seroja di pintu.

"I'm not hungry uncle"

"You need to eat Seroja.Put the tray inside her room"

Dorin mengarahkan pembantu istana meletakkan dulang berisi makanan ke dalam bilik Seroja.

"Thank you Marie"

Ucap Seroja kepada pembantu istana.Marie hanya senyum kecil dan menunduk seketika.

"Seroja..makan dahulu.I need to see both of you.In my office."

Arah Dorin.Dia perlu berbincang dengan dua orang anak buahnya tentang perkahwinan mereka.

"Uncle..I dont think I can face him uncle.Seroja rasa tak mampu untuk tengok muka dia sekarang."

"My child..Andrian is your husband.Apa yang berlaku adalah diluar dugaan.Andrian also feel bad about his behaviour towards you.Please you both need to solve this"

Seroja menundukkan kepalanya.Memang dia perlu berbincang dengan Andrian tetapi bukan seawal ini.Badannya masih terasa sakit sakit lagi.Dia tidak mahu kelihatan lemah di mata Andrian.

"I'll be there in half and hour"

Dorin senyum lebar.Dia menggosok kepala Seroja sebelum berlalu ke bilik kerjanya.

Seroja kembali menutup pintunya.Dia menarik nafas seketika.Seroja menjamah makanan sedikit sebelum membawa langkahnya ke arah bilik air.

10 minit kemudian dia berdiri di hadapan almari.Deretan pelbagai baju berjenama tergantung di dalam almari.Dia menarik keluar sepasang gaun hitam putih.Bibirnya mengukir senyum.Dia harus kelihatan menarik dan kemas di hadapan suaminya.

Rambutnya digayakan dengan ponytail with bang.

Rambutnya digayakan dengan ponytail with bang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Seroja melihat mukanya di hadapan cermin.Masih kelihatan lebam di beberapa bahagian.Tangannya meraba mukanya.

'Lets do this Seroja.2 tahun je.'

Seroja menyolek mukanya dengan solekan tipis.Lipstick Charlotte Tillbury kod passion 440 dioles pada bibir munggilnya.

'Come on Seroja..make him fall dangerously for you.Make Ian leave Drac.You can do it'

Deretan minyak wangi di atas meja solek dibelek.Botol berwarna kuning di capai.Semburan Mancera di halakan di beberapa bahagian badannya.

Nafas ditarik perlahan sebelum tombol pintu dipulas.Senyuman terbentuk dibibirnya

FORCED TO BE HIS ( COMPLETE )Where stories live. Discover now