10.Jsi dělá srandu?!

757 42 3
                                    


Co ten/ta tu dělá???!!..

Pohled Katte:

Tim??? Tak toho bych tu teda nečekala... Počkat a neříkal mi náhodou,že auto nemá?? Nebo,že by mi lhal??? Proč by to dělal??
Z přemýšlení mě probudilo zatroubení nejspíš na moji osobu...

"Čau kočko,nechceš svést??"zeptal se mě Timmy a usmíval se tak divně,tak jinak..

"Ehm....ne to je v po ho"řekla jsem a úsměv mu oplatila falešným...

"Ale no tak puso pojď já nekoušu"řekl,ale pořád měl ten divný úsměv.... Hmm proč v tom slyším dvojsmysl??? No tak,ale co jedna jízda mě nezabije ne???.

"No tak dobře"řekla jsem a nasedla.

"Super zlato,a kde bydlíš???"zeptal se mě. Moment zlato??? O co mu jde???

"Nejsem tvoje zlato a jeť na Brixgi 169"(ulice je vymyšlená :D) řekla jsem mu otráveně bez úsměvu,ale mu úsměv pořád nespadl...

"Jak si přeješ,puso"řekl a mrkl na mě... Mu dočista přeskočilo?? Nebo co???

"Nejsem ani tvoje pusa a ani zlato,kočka,micinka a další co tě napadnou"řekla jsem otráveně a trochu i naštvaně,protože už mě fakt sere!!

"Ale nedělej,že se ti to nelíbí. A micinka,hmm to je pěkný,dík žes mi to řekla micinko"řekl a ušklíbl se... Debil!!!
Raději jsem na to už nereagovala a seděla a nepříčetně hleděla z okna na rychle mijící se cestu. Hm jedem celkem rychle,ale na jízdu s Jay-em to nemá.. Moment Jay?? To se mi líbí tuhle "přezdívku" budu muset nějak uplatnit... I u Justina..
Po zajímavém přemýšlení nad Justinem a jeho novou "přezdívkou" jsem přemýšlela nad tím jestli jsou už všichni doma nebo ne... No spíš jestli je doma Justin,Jason a Nick +Já,no vražedná kombinace....
Z přemýšlení mě probral JEHO hlas...

"Jsme tady,Katte"řekl už normálně,ooo podívejme žeby se už vrátil ten starý Tim,který mluví normálně a ne jako nějakej kriminální úchyl/mravenečník... Ano mravenečník,a víte proč??? Protože je stejně neodbytnej a nenasytnej jako mravenečník...!

"Jo a díky za odvoz,měj se"řekla jsem a trošičku nadzvedla koutky tak aby to aspoň trochu vypadalo jako úsměv což se mi i podle jeho výrazu nejspíš povedlo....
Poté co Timy konečně odjel jsem se vydala do toho našeho "skromného domečku".... Já vím tolik ironie jen ve dvou slovech...
Jakmile jsem stála před dveřmi a chtěla je odemknout tak se rychle otevřely a mě se tak naskytl pohled na rozzuřenýho Justina.. Ou tak to nedopadne dobře...
Chtěla jsem vejít,ale Justin byl rychlejší a vtáhl mě dovnitř a než jsem se nadála byla jsem natlačená na zdi a přede mnou se tyčil Justin...

"S kým si to přijela?!!!"zavrčel na mě a já se naň ho nechápavě dívala.. Proč ho najednou tak zajímám?? A vůbec co se do toho sere??!

"Co tě to zajímá?! Taky se nestarám s kým lezeš do postele"zavrčela jsem mu nazpět a chtěla odejít,ale to by samozřejmě nebyl Justin kdyby mi to nedovolil...

"Neser mě,Katharino!! Ptám se naposled kdo tě přivezl?!" zavrčel Justin. On ví moje pravé jméno?? Co,jak??? A až teď jsem si všimla,že Justin má oči úplně jako černé uhlí. Hups asi jsem ho vyprovokovala,že??

"Byla jsem s Timym!! A teď pokud dovolíš chci projít!"zavrčela jsem opět,ale zase to mělo opačný účinek a tak se na mě Justin celou váhou natiskl...

"Timym?!!! Tak s Timym!! S ním už nikdy nepojedeš... Rozumíš??!"řekl ještě rozzuřeněji....

"Jsi děláš srandu??! Si myslíš,že tě budu poslouchat?! Tebe?! Tss Justine jsi tak naivní.!"řekla jsem mu. A Justin se jenom rozesmál..

"Tak poslouchej už se sním nebudeš bavit.. A věř mi,že později mi poděkuješ.. Ty vůbec nevíš jak se on chová k holkám.."zavrčel výhružně Justin a po chvíli se ode mě trochu odtáhl a když říkám trochu tak vážně jenom trochu,hmm možná si uvědomil,že nemůžu dýchat. Ohh jak nečekané,že???

"Rozuměla si?!!!"zeptal se ještě trochu naštvaně Justin.... Tak ne asi,nerozuměla.! Ježiš já ho fakt nechápu....

"Nech mě Justine,Tim je v po ho.! A jestli máš s tím,že se sním bavím nějaký problém tak si ho vyřeš!!! Ale ne se mnou!!!!"řekla jsem mu a utekla do pokoje kde jsem se následně zamkla a sjela po dveřích až na zem... Já vůbec nevím a co mu jde?! Jako cajn taky mi příjde Tim nějaký zvláštní tak,ale nemůžu hned myslet na to nejhorší ne???
Justin se asi zbláznil nebo tak něco. A taky proč se tak ke mě chovají?? Udělala jsem snad něco nebo tak??
Však já zjistím proč se tak ke mě chovají i když to možná bude mít následky.!

Pohled Justina:

"Nech mě Justine,Tim je v po ho.! A jestli máš s tím,že se s ním bavím nějaký problém tak si ho vyřeš!!! Ale ne se mnou!!!!"řekla Katte a utekla nejspíš do pokoje a já jsem to neměl jinak....
Sebral jsem se a vypadl z toho debilního baráku. Twl Katte nemá vůbec šajna s kým se to baví. Tim je známý děvkař ,jako ne,že bych zrovna já měl něco říkat,ale prostě Katte se dotýkat NIKDO nebude,protože ona je MOJE!!!! Co jsem to právě řekl?? Moje?? Ježiši a zas je to tady!!! Seru na to...
Šel jsem do garáže a nasedl do mého miláčka lamborghini směr kluci a bar si pořádně zašukat a ožrat se. ..
Po chvíi jsem zastavil před barákem Ryana a ani zvonit jsem nemusel,protože zrovna vyšel spolu s Chazem...

"Čau bro" řekl mi Ryan a daly jsme si ťukes(neboli náš pozdrav) a s Chazem to samé. Pak jsme vyrazili....

A jsme tady konečně místo kde se můžu pořádně odreagovat od Katte!! Fakt mě nasrala,pusinka,ale to ona ještě neví čeho jsem schopný!!!

Hned jsme se s kluky vydaly k baru kde jsme si dali pár panáku a za chvíli ti hňupové byly v tanku....

Za chvíli už jsem kolem sebe měl několik děvek a tak jsem jednu vzal za ruku a táhl jí na záchody... Hned jak jsem zabouchl dveře tak jsem jí o ně mrsknul a začal jí dravě líbat a ona hned spolupracovala..... Ale ve chvíli kdy mě začala svlíkat se mi před očima objevila Katte,hned jsem se od té děvky odtáhl a ona na mě koukala jako na ducha.!! Kráva jedna!!!!

"Co děláš brouku?? Chceš na to jít bez předehry?? "zeptala se mě a já se od ní odtáhl. Kurva a s takou špínou jsem se málem vyspal!!!

"Běž do prdele s nějakou předehrou!! Si myslíš,že bych se s tebou vyspal?? S takou špínou??!! Kurva!!!"řekl jsem a na konci se uchechl a zároveň zaklel... Otočil se a odešel s toho mizerného pajzlu!!! Do prdele zase to všechno posrala Katte!! Ta holka mi snad něco dala do hlavy,že musím na ni pořád myslet!!! Do hajzlu s Katharinou!!!

Nasranej jsem sedl za volant a jel domů!!

Doma jsem hned šel do pokoje když v tom jsem se s někým srazil.....

Čaute holky :D

Tak tady je další část :P a doufám,že se vám zalíbí :)

Vote a komentík mě hrozně potěší :D :* <3

Tak co myslíte jak to bude dál pokračovat s Katte a Justinem?? :*

Děkuju za přečtení :D :P :*

Dangerous love // JBFF






Dangerous love // JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat