XII. Bölüm - İş

25 4 0
                                    

Arkadaşlar oylar azaldı, hikayenin son bölümüne çalışıyorum. 

Medyada Denizin giydikleri. İyi okumalar ;)


Sabah kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp pizza söyledim. Kahvaltımı pizzayla yapmaktan nefret ediyorum. Odama çıkıp hazırlanmaya başladım. Altıma mavi mini eteğimi, üstüme kısa bi straplez badi geçirdim. Krem rengi hırkamıda giyip bir bilezik taktım. Masamdan kolyeleri çıkarıp birkaç tane üst üste boynuma taktım ve yeni aldığım ayakkabıyı giyip gözlüğümü kafama taktım. Saçlarımıda olduğu gibi bırakıp kızların yanına yurda gittim. Ne olur ne olmaz diye kapıyı tıklatıp odaya ''Selam'' diyrek daldım. Kızlar uyuyor! Saate baktığımda 7 olduğunu gördüm. Aman Tanrım. Çok erken gelmişim. Hemen kızları uyandırdım. '' KALK!'' çatallı sesimle bağırmaya zorladılar beni. Kızları kaldırdım ve bie iş bulmak istediğimi söyledim. Birlikte ilanlara falan baktık ama bi bo*k yokki. '' Bu böyle olmıycak.'' dedim ve dışarıya çıktım. Dolaşıp bir yer bulurum belki umuduyla yürümeye başladım. Güzel bir dükkanın camına yazı asmışlar. Hemen girdim. Çalışanlardan biriyle konuştum. 

'' Ben iş arıyorumda''

'' Peki buyrun '' dedi ve bir odaya soktu beni. Patrondur kesin bu.

'' Merhaba ben iş arıyorum da''

'' Peki. Eğer burada çalışmak istiyorsanız önce tanışalım. Adım Selen.''

'' Deniz'' dedim ve uzattığı eliyle tokalaştık.

'' İşe girerseniz, kozmetik ürünlerle uğraşacaksın. Onları tasarlayacaksın. Kapları, etiketleri, isimleri.. Tüm bunlar size ait. sabah 10' da burada olmanız yeterli. Size özel oda da yaptırabiliriz. Ya da diğer arkadaşlarla aynı ortamda çalışabilirsiniz. Tabi iş için çizim yeteneğiniz de olmalı. Bazen frma elbise üretimide istiyor. Öğleden sonra 3'te iş bitiyor. Ne dersiniz?'' dedi.

'' Aslında gayet uygun'' dedim. Evede yakın.

''Payınız her hafta sonu 5.000 tl.'' dedi.

'' Peki, ama ben hemen başlamak istiyorum'' 

'' Olur odanızı nasıl istersiniz ''

'' Bana özel olması iyi olur''.

'' Tabi. Ancak odanıza belirli saatlerde bir kaç arkadaş gelir'' dedi.

Odamı gösterdi ve hemen koltuğuma oturdum. Biraz yabancıladım tabi ilk günüm yapılanları öğrenmekle geçti. Kızlara msj attım iş buldum diye. 3' te çıkınca eve gittim ve koltuğa yayıldım hemen. 

---

Sabah kalktım ve işe erken gittim. İş arkadaşlarıda erken gelmiş. '' Terasta kahvaltı hazırlayalım mı?'' sorusu çıktı benden. Birlikte güzel bir masa hazırladık.Yedikten sonra çizimlere başladım. Kızları düşünüyordum. Çabuk kaynaşmıştık. Çıkışta annemgili aradım ve işimi anlattım. 

'' Ama Deniz.. Biz uçak bileti aldık. İzmir'e dön diye.''  NE! Bana sormamalarına sinir oluyorum.

''Anne! ne yapıcam şimdi''

'' Ayrıl '' Oh süper bir istifamız eksikti yeni buldum işi ya!

Hemen patronu arayıp anlattım. Neyseki İzmir de de şubeleri varmış. Kaydımı oraya aldırdım.Annemi arayıp anlattım. Biletin yarına olduğunu söyledi. Hemen bavulumu.. Pardon 'bavullarımı' hazırladım. Yatağa girdim ve hemen uyudum.

Sabah erkenden kalktım ve havaalanına gittim. Uçağa bindim ve telefonumla uğraşmaya başladım.


İSTİFA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin