6. bolum

1.3K 22 13
                                    

Yaaa okunmalarim artmış çok mutlu oldum ve dedimki diğer bölümleri de getirmelim hepinizi çok seviyorum mucukkkkk

Taehyung Tan

Adrian bana bakiyordu belki de Jungkook a bilemiyorum tek bildiğim onun olacagimdi ama su çocukla sevgilimmis gibi yaparak Adriani ancak ruyamda sikebilirdim ya da o beni sikebilirdi offfff NE DIYORUM BEN zil çalmıştı Jungkook Adrian in yanına gidecekken kolundan tutup "nereye güzelim" dedim bak bu işi biraz abartıyor olabilirim ama cocuk cidden sikilmelikti bir geceyi onla geçirmek isterim tabi adriandan sonra.

Jungkook tan

Nereye güzelim mi? Ne diyordu bu cidden aşık olmak üzere ydim Adrian bana ne derdi, bana çok aşık bunu hepimiz biliyoruz. Yani aşık olmasa Instagram imi istemezdi dimi?

Jungkook: Adriani yanına gidiyorum .

Taehyung:hayır gitmiyorsun.

Jungkook: bak nasıl gidiyorum .
Diyip yerinden kalktı taehyung iki eliyle belini kavrayarak sıraya oturttu

Jungkook:AHHH! SEN GERIZEKALIMISIN ?KALCAMI KIRDIN

Şu anda sınıftaki herkes bize bakıyor taehyung un bağırmasıyla irkildim "DONUN LAN ONUNUZE" Kenna gözlerini büyütüp taehyung a bakti taehyungu kafasını ne dercesine salladı ve göz devirdi, elini bana uzatıp gel sevgilim kantine çıkalım dedi artık alışmıştım ama tek sorun Adrian beni süzmustu Adriana yüz verip taehyung la çıkmıştım resmen , şakasına bile olsa bu boyleydi taehyung un elini tutup tabii gidelim dedim . Ve arkamızdan bir ses gitmemizi engellemisti , bu adrianin sesiydi "güzelim nereye gelsene kucağıma " dedi bunu bana mı taehyung a mi dedi bilmiyorum.
Ikimizde arkanızı döndük bana bakıyordu , evet sanırım bana demişti Adriana bakıyordum gözleri çok güzeldi taehyung elimi bıraktı elimde bir boşluk hissetmiştim,ve adrianin yanına doğru gitti ellerini sertçe adrianin bulunduğu masaya vurdu "seni evire çevire sikmemi istemiyorsan o sikik ağzını kapat" Adrian ayağa kalkmıştı ve bana doğru geliyordu bir anda dudağıma yapıştı DUDAKLARIMLA NE DERDI VARDI BUNLARIN iki saniye bile sürmeden ayrıldı taehyung şok içinde Adriana bakıyordu bende hala şok içindeydim aşırı sexydiii ama şuan ortam baya gergindi Adrian taehyung a dönüp beni tehtid etmemen gerektiğini hala ogrenememissin. Taehyung sırıtarak bana baktı sanırım Adrian kapıya doğru ilerliyordu, ve sınıftakiler taehyung la sevgili olduğumu biliyordu Adriana tepki göstermeliydim, adrianin arkasından omzundan çevirdim yanında biraz kısa kaliyordum, duvara ittim "sanırım burdaha istiyorsun güzelim " dedi ve dudaklarima yakınlaştı bu da fazlaydı artıik. Elimi siktim ve bence hafif ama vurduğun kişi için dehşet bir kroşe atmıştım disiplinli olmak isteyeceğim son seyken bunu yapmak hem kendimi kötü hissettirdi hemde Adriani kötü hissetidr sınıftakilerin "oooo" sesleri arasından taehyung un sesini duydum "afferim karima" dedi .adrianin yüzü kan içindeydi bir yumruğun bu kadar kanatacagini nerden bilebilirdim ki? Hoca sınıfa girdi ve Adriani gördü hemen revire gönderdi . Bana dönüp sen müdüre gidiyorsun jeon Jungkook dedi işte şimdi boku yemiştim.

YENİ ÇOCUK ( TAEKOOK SMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin