9.Bölüm

85 9 0
                                    

Yer ,Kanlı Lotus

Artık ülkemdeydim ama geç kalmıştım.
Arkadşlarımın gerçek yüzünü görmek için , halkıma iyi bir olmak için. Etrafıma baktığımda halkımın sadece toprağın üstünde çürümeye yüz tutmuş kemikleri gözüküyordu.

Ben ne yapmıştım hadi beni geçtim halkımın ne suçu vardı.
Kötü ruh ve enerjiyle doğmak bizim suçumuz muydu?

Ya da halkımın canice öldürülmesi. Biz kötü ruh ve güce sahip olsakta kullanmamıştık. Peki kendilerini iyi gösterenler onlar gerçek kötü değiller mi?

Lavinya o kadar kötü durumdaydı ki artık sinirden gülmeye başlamıştı. Yeong ise üzgün bir şekilde kraliçesini izliyordu.
Yurdunun ve halkın bu halde olması onuda çok üzmüştü.

Yeong etrafta yoğun bir enerji hissedince tedirgin oldu.

Yeong dönüp Lavinya'ya baktığında hissetiği enerjiyi söyleyip söylememe arasında kaldı.

Lavinya'ya baktığında üzüntüden etrafındaki herşeye kendini kapattığını anladı.

Lavinya'ya gözükmeden enerjinin geldiği yöne doğru yol aldı.

Enerji  önünde bulunan Linden de Lime ağacından geliyordu ,ağacın dalları kırılmış , yaprakları sararmıştı. Ağaca biraz daha yaklaşıp patisini ağaca koydu. Birden sanki ağaç tarafından başka bir aleme çekiliyormuş gibi hissetti.

Geçmiş, Elizabeth ve arkadaşlarının Kanlı Lotusu yok etmeye çalıştığı zaman dilimi

Etrafta herkes koşuşturuyordu kraliçelerini herkes merak ediyordu ama elizabeth'in dediklerine de inanmak istemiyorlardı.
Kraliçeleri Zeki de nasıl böyle bir oyuna gelmiş olabilirdi ki. Elizabeth kanlı insanlarına daha da zarar vermek istediği için daha doğrusu lavinya'dan çıkaramadığı hırsını halkından da çıkarmak istiyordu.

Bu yüzden insanları ölürken bile daha da acı çekmeleri için ilk önce en sevdiklerini öldürüp sonrasında kendilerini öldürüyordu.

Öldürmeyi ise çocuklardan başlamıştı.
Ailelerinin gözü önünde birer birer yok olan çocuklar ve perişan olan aileler.

İçlerinden bir aile çocuğunun ruhunun bir daha dünyaya gelmeyeceğini öğrenince çocuğunun ruhunu kaçırıp Linden de Lime ağacına saklıdı. Ağacın içinde olan çocuğun ailesinin son sözleri ise şunlardı; "Ben inanıyorum benim kraliçem bizim intikamımızı alacak bizim kraliçemiz zekidir. Ne kadar zaman ve devir geçerse gitsin kraliçemizi bu ağaçta bekle kraliçemize mesajını verdiğin zaman ruhun göğe yükselip yeniden doğacak. Seni daha iyi koruyamadığım için özür dilerim."
Çocuk ailesinin sözleri ile daha kötü olmuştu Hem ağlıyor hem de ruhum ağacın içine çekiliyordu.

O da çok acı çekmemiş miydi hem bütün halkın ölmüş bir daha dirilemeyecekti ve halkından tek kalan ruh ise oydu. Bu da yetmezmiş gibi küçücük omuzlarına çok büyük bir görev verilmişti.

Dünya gerçekten acımasız insanın yaşını, durumunu ve ne yaşadığını hiç fark etmezsizin önümüze setler çekebiliyor.

Sizce önümüze çekilen  setlerle savaşıp, kendimize yeni bir dünya kurmak mı?Yoksa kaderimize razı gelip ölmek mi ? Siz olsanız hangisini seçerdiniz.

Ne de küçük kızın ruhu yenilmeyi değil savaşmayı seçmişti.

Onlara göre kaderlerine razı gelmek yenilgiydi ve başarmışlardı şimdi sıra onların savaşıydı ,şimdi sıra düşmanlarının yeniliş günüydü.

Hayata neyi verirsen onu alırsın.
Elizabeth ise birçok kişinin ahı ve ölümüne sebep olmuştu şimdi ise kendisi arkadaşları ve acı çektirdiği herkesin intikamını Lavinya alıcaktı.

Yeong ağaca girdikten sonra ruhu görünce şaşırdı, biraz da mutlu oldu sonunda kendi ülkesinden birini bulmuştu ama sadece ruhunu.

Sizleri çok uzun senedir bekliyorum. Kraliçemize zihnini aç lütfen benim size göstereceklerimi kraliçemizin de hissetmesini istiyorum hissetsin ki biz neler yaşamışız neler görmüşüz.
Kendi de yaşamış gibi olsun böylece intikamımızı asla unutmasın binlerce canın ölümünü unutmasın.
Belki acımasız diyeceksin , o insanlar kraliçemizin zalimliğini ve kötü ruhunu hissetmeleri gerekiyor ve bunu hak ediyorlar.

Küçük kız zihninde yıllarca koruduğu görüntüleri yeong'un sayesinde kraliçeye de gösteriyordu. Lavinya her bir çocuğun çığlığı her bir ailenin feryadı için binlerce yemin ediyordu. Halkına ve ona yaşatılan bu acıları onlara misliyle geri verecekti şimdi ise hedef hepsini acımasızca öldürmekti.

Anıların hepsini gördükten sonra lavinya yer ayıldı içindeki kötü enerjinin sanki onu adım adım yiyip bitirdiğini dışarı çıkmak için yalvardığını hissediyordu.

Gerçekten kötü olmalı mıydı içindeki enerjiyi çıkarmalı mıydı ?
Belki de olmalıydı gereken buydu.

Lavinia kendi gücünü yitirip karanlığın onu ele geçirmesine izin verdi kendi ve halkı için içindeki kötülüğü saldı.

Tam bu zamanlarda Yıldız sarayı'nın içlerinde uğursuz bir enerji hissedildi herkesin kalbine sanki bir kör düştü.

Lavinya sakinleşip ya onu da alarak Yıldız sarayı'na dönmeye karar verdi.

Diğer bölümde o sınıftan başlayacağım. Artık biraz macera ve katliam olsun değil mi?
Sizde ne var ne yok vallahi benim derslerim başladı.

Yoğun bir maraton beni bekliyor.

KANLI LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin