Pisac P.O.V
On se zove Relja a ona Miona.On je uzasno opasan, a mozda cak i najveci mafia boss na svijetu.Zavrsio je u zatvoru i nije mogao da se izbavi ali je uspjelo da se ubrza.
Njegov izgled je jako privlacan.Kosa mu je tamna kao i oci i to najvise plasi ljude.Razvijen je muskarac i zgodan do bola.Ima 28 skoro 29 godina i saznaje da se uskoro zeni zbog duga Savica, to je picka i vece nema.Ona ima tamnu i dugu kosu a oci zavodnicke, one "emerald" zelene.Tijelo joj je za pozeljeti i jako dugo je radila na tome i konacno se osjeca lijepo u svojoj kozi.
Zbog ocevog duga mora da se uda za mafia boss-a.Za njega se pricaju uzasne stvari i zato se boji svega.
I ako nije zeljela Marijana (njena maceha) i Kristina (njena polusestra) su je natjerale na to.
Otac kao najveca picka nije nista rekao svojoj novoj zeni ali je zato prodao svoje dijete koje ga i dalje voli.
Marijana i Kristina je uvjek maltletiraju kad god razgovaraju a zbog straha nikad nije rekla ocu.
Ima svoju majku kod koje ide kad god joj je lose i sve joj prica.E ako se pitate sto nije nesto poduzela njena majka ima rak pluca ali nikada svojoj cerki nije to rekla.
Kada sazna da mora da se uda protivi se ali ne uspjeva.Gotovo je, njen zivot je zavrsen.
Plasi se mnogo jer zna dosta o njemu i nije joj svejedno uopste.On kada sazna koga zeni istrazi o njoj i sazna da je njegova cerka, ali da ima majku koja vise nije s njim u braku.
Sazna da je ona mladja od njega skoro 5 godina a kada vidi kako izgleda zacudi se jer ne lici ni malo na oca.
Kada vidi podatke o majci vidi i zasto.Ista je majka kao mladji dvojnik te zene.Ali takodje vidi i da ima rak i bude mu zao i bude mu cudno sto jeste.
Cita i dalje o Mioni i sazna neke stvari ali vecina njih su dobro skrivene opet pa odluci da stane.Relja
Miona
(znam da na ovoj slici nisu "emerald" zelene oci ali pravicemo se da jesu)
YOU ARE READING
PRIMORANA (ZAVRŠENA)
RomanceBila je naterana na sve - Primorana.Njen otac je imao dug koji se nije morao otplatiti novcem pa je ona postala nacin za placanje. Udala se za nepoznatog decka koji je mafijas.Bio joj je strasan dok se vremenom nije opustila i pocela da oseca nesto...