(Trágár beszéd!!)
Na hát hello...a nevem Elina, Elina Castilla.
8 hónapja élek Németországban, de már nagyon sok országban éltem 17 év alatt, apám munkája miatt. Na mindegy is, nem ez a lényég.Jelenleg 2008. Szeptember 27.-ét írunk. Reggel 7:34 perc van, és üzenetek értesítéseinek sokaságára ébredtem.
A barátom volt az, Liam, aki aggódó, féltékeny, és túl dramatizált SMSeket hagyott nekem.
Liam: "Jóreggelt szerelemem
"Itt vagy??"
"Kérlek írj vissza!"
"Most haragszol?"
"El fogsz aludni! 7:27 perc van!"
"Basszus Elina hétfő van!"
"Mikor vegyelek fel?? Arról volt szó hogy együtt megyünk iskolába!"
"Elinaaaa!!"
Aztán az üzenetei aggódóból átmentek féltékennyé.
"Ugye nem mással vagy???"
"Elina nem tudok nélküled élni ne csináld már ezt!"
És még sok más "kedves,, üzenet ahol kurvának és semmire kellőnek hívott.A barátom egy nagyon törődő és kedves ember volt, de nagyon forró fejű is egyben. Nagyon szeretem de néha túlzásba viszi a dolgokat.
Nem voltam jó kedvemben, mivel apámmal tegnap este összevesztem, el is aludtam, és nem esik a legjobban amikor a barátod korán reggel kurvának és más ilyen dolgoknak nevez.
Mély levegőt vettem és felhívtam.
Pár másodperc múlva fel is vette.
-bazdmeg aludtam! Miért kell egyből túl reagálni?! Mondtam a telefonba, a hangomat kicsit felemeltem
-sajnálom...tudod milyen vagyok amikor aggódok érted.. mondta Liam
-mindegy..megyek készülődni mondtam, a hangerőmből visszább vettem miközben próbáltam lenyugodni
-rendben..elvigyelek kocsival? kérdezte Liam
-nem kell. Megoldom gördeszkával. válaszoltam flegmán
-oké...szeretlek mondta LiamKinyomtam a telefont, és neki álltam készülődni.
Sok időm nem volt, mivel 8-ra be kellett érnem az iskolába.
A hajamat leengedtem, kifésültem és úgy hagytam mivel tegnap kivasaltam így mára még valamennyire úgy maradt. Felhúztam egy csipkés, bordó crop top-ot, egy fekete cipzáras oversized pulóvert, és egy fekete baggy jeans-et.
Ránéztem az időre, éppen 7:48 perc volt, és az iskola tőlem 10 percre volt gördeszkával.
Ez azt jelenti, hogy sminkelni nincs időm, de az egyszer biztos hogy nem megyek ki az utcára smink nélkül. Inkább elkések
Megcsináltam a mindennapi sminkem, ami korrektor, arc kontúr, fekete szem ceruza amit a szememen található vízvonalon használok, highlighter, szempilla spirál és egy vöröses száj ceruza. Ezeket csak ezért soroltam fel, mivel ez nem kevés smink, ezért érthető hogy miért tartott eddig. 20 percembe telt.
8:08 perc volt. Gyorsan a hátamra vettem a táskám, felkaptam a gördeszkám, és lefutottam a lépcsőn.
A nappaliban lévő kis asztalon láttam egy cetlit
Apám írta, és így szólt:
"Drága kislányom, a tegnapi veszekedést sajnálom, és bocsánatot kérek miatta.
Ma reggel sietnem kellett dolgozni, üzleti úton vagyok, kb 2 hétig. Sajnálom hogy nem szóltam róla, de én is tegnap este tudtam meg, és te addigra már aludtál. Hagytam pénzt neked az asztalon remélem elég lesz 2 hétre, ha pedig nem akkor még utalok a számládra. Szeretlek
Puszi: apa"
YOU ARE READING
You and me...
RomanceA lány aki sosem gondolta volna hogy bele szeret a barátja testvérébe.. Ez a könyv, a 17 éves Elináról fog szólni, aki már 9 éves kora óta az édesapjával él, mivel az anyja elhunyt. Elina azóta sok országban járt már, az apja munkája miatt. A lány s...