Gözlerimden öptü.
Ellerimden öptü, ellerimden.
Avuç içlerimden öptü.
Unutabilir misin şimdi?
Ben, ölsem unutamam.Muhtelif kirpiklerimin ardından izlediğim adam, elleriyle rahmime şehvet ağlarını ördü. Zehrini akıttı dudaklarıma. Tenimde izmaritler söndürdü.
Ağzından dökülen ırsi kelimelerin bedenimde meydana getirdiği gariplikler ile beraber ise hükmüm verildi.
Hilkat garibesi.
Ağır ve derinden gelen bir yutkunuşla kıpırdadı boğazımdaki her nokta. Aklımı başımdan alan öpücüğü kalp ritmimi bozdu, benliğimi en derin noktasından sarstı.
Bay Miller...
Kıyametim.Parmak boğumlarım beyaza çaldı. Zulüm beynimdeki her bir köşeye intikal etti. Sessizliğin eskittiği duvarlar kapana kısılışımı izlerken, gecenin azur gölgesi yüzüne vurdu. Ay ışığı onu bütün kötülüklerin sinesinden korudu.
Tamamen bana odaklanmıştı. Bu odağını çıplak göğsünün üzerinde gezinen başyapıt ellerim bozdu. Güçlü bedeni dokunuşumdan etkilenerek kasıldı. Sahiplenici tutuşu sertleşti.
"Bu yara nasıl oldu, canınız yanıyor mu?" Merak içinde yönelttiğim soruma karşılık ona dokunan elimi, elinin içine alıp havaya kaldırdı. Elim dudaklarının hizasına eriştiğindeyse solgun dudaklarını, avuç içimdeki izlere bastırdı.
Bir cevaptan çok daha ötesini bahşetti...
Kadınların avuç içleri yaralarının haritalarıdır ve kadın kaybolduğunda avuç içlerinden göğüs kafesini izler yolunu bulmak için. Bir adamın bir kadına verebileceği en güzel emanettir avuç içlerine bırakılmış küçük, ürkek bir öpücük.
Avuç içlerinden öpmek demek "Geç kaldım, biliyorum, belki biraz daha erken gelseydim düştüğünde elini acıtan taşların yerine kalbimi koyardım, affet!” Demektir. Bir özür şeklidir. “Kötü günlerde göreceğiz, hep güzel olmayacak sonuçta hayat bu bir yerden verirken bir yerden alıyor ama bak ben yanındayım.” Demektir. “Yaralarının kabuklarına şiirler ekeceğim, saç diplerinde papatyalar açtıracağım.” Demektir.
Başka bir ifadeyle insanların kaderleri avuç içlerinde yazılıdır o nedenle birinin avucunu öpmek onunla kaderini paylaşmaktır yani; "Ben o avuçlardayım, başka dudaklar, başka eller değmesin avuç içlerine." Demektir.
Anlam yelpazesi oldukça geniş bu hareket sonrası beni düşünmeye sevk ettiğinde, "Basit bir iş kazası." Diye mırıldandı kaygısızca.
Umursamaz görüntüsünün altındaki buğulu tonlamasından konuşmasının eksiltili sözcükler içerdiğini kavramıştım lakin onu sorgulayacak kadar cesaretli değildim. Zaten konuyu uzatmadı, irdelememe müsade etmedi. Nemli dudaklarıyla kulak mememe ıslak dokuda öpücükler bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rahel Tutkusu +21|Arkadaşımın Babası
Romansa"Tanrı yardımcım olsun şahmelek. Aksi taktirde aşkının büyüklüğü karşısında aklımı yitireceğim..." ~ Not: Hikayede fazlasıyla cinsellik ve yaş farkı olacaktır lütfen değer yargılarınız ile uyuşmuyorsa okumayın! Not: Hikayemin tüm hakları saklıdır. 5...