Kisah Main Seks Aku Dan Mak

63 1 0
                                    

Cerita Kongkek

Kisah Main Seks Aku dan Emak

September 30, 2022

 Mula2 aku ingin memperkenalkan diri aku, aku Zam. Ini kisah yang berlaku sewaktu aku sedang menunggu keputusan SPM. Kisah yang aku paparkan ini, mungkin sesetengah pembaca tidak percaya akan isi ceritanya. Namun ini benar2 berlaku, kadang2 aku juga sukar untuk percaya, ye lah cerita persetubuhan antara ibu dan anak, memang susah nak terjadi. Baik, biar aku terangkan serba sedikit tentang diri aku dan keluarga, aku seorang budak lelaki gemar bersukan, aku berdarah kacukan siam dan melayu. Tinggi aku lebih kurang 5kaki, bertubuh sederhana. Ayah ku berasal dari siam, namun ayah dan emakku bercerai ketika aku masih lagi kecil, sejak itu aku tak pernah bertemu dengannya. Kemudian emakku berkahwin lain dengan ayah person e, dan aku mempunyai 3 adik beradik, aku mempunyai abang kandung dan adik perempuan hasil perkahwin kedua emakku. Abangku berkerja sebagai seorang askar, dia bertugas di Sarawak, manakala adikku pula belajar di asrama penuh. Mak aku pula seorang peniaga cucur pisang dan kuih muih, ayah tiri aku pula sebagai pemandu trailer. Ayah tiri aku jarang berada di rumah seminggu ada la jugak 2-3 kali dia balik. Sekarang, biar aku terangkan serba sedikit tentang mak aku pulak. Mak aku masih lagi cantik, tubuhnya masih terjaga, walaupun taklah seperti anak dara, namun masih mantap. Mungkin kerana dia kuat berkerja, segala lemak2 terbakar…agaknya. Mak aku ni kadang2 kelakar juga orangnya, suka bergurau, hmm aku pun 2×5 jugak, disebabkan kami suka bergurau, hubungan kami berdua memang rapat. Mak aku kecil sahaja orangnya, jika nak diberi persamaan tubuhnya, lebih kurang Ramlah Ram pada masa ini, rendah dan gebu2 sedikit. Mak aku khabarnya berkahwin muda, sekarang dia berusia lewat 30 an, namun tubuhnya masih lagi cantik. Ok cukup lah penerangan aku yang panjang lebar itu, baiklah ceritanya bermula begini

Segalanya berlaku pada hujung cuti semester persekolahan pada waktu itu. Aku dan ayahku menghantar adik aku ke asrama sekolahnya pada petang itu, kerana sekolah akan dibuka dalam masa 1 hari lagi. Kemudian aku dan ayah pulang ke rumah, dan selepas itu ayahku mula bersiap2 untuk keluar berkerja. Aku diarahkan untuk menjaga emak dan rumah. Setelah ayahku keluar, aku pergi mendapatkan mak aku digerainya. Waktu itu sudah lewat petang, sudah masa untuk menutup gerai. Selesai berkemas, aku membawa mak aku menaiki motor untuk pulang.

Sampai di rumah, aku menolong mak aku berkemas serba sedikit, kira2 pukul 8 malam, mak aku ke bilik air untuk mandi, aku seperti biasa, menonton berita di TV. Kira2 15minit selepas itu, aku terdengar mak aku menjerit dari bilik air yang tak jauh dari ruang tamu, “Zam, awat gelap ni?, hang main tutup lampu ka?”. Aku kehairanan, dan bergegas mendapatkan mak aku. “awat mak?” Tanya aku. “hang main tutup lampu ka? Tanya mak aku pula. “mana ada!, Zam dok tengah tengok TV la, awat lampu padam ka? ” Tanya aku lagi, mungkin mak aku ingat yang aku sedang bergurau dengannya. “ni bilik ayaq gelap ni, pasai apa taktau” jerit mak aku di balik pintu bilik air. “bukak la pintu, Zam nak cek tengok, bulb terbakag kot” kata aku. “sat..sat…” balas mak aku. Seminit kemudian pintu dibuka. Dari cahaya yang datang dari luar, suasana dalam bilik air samar2, kelihatan mak aku seperti masih basah. Rambutnya yang paras bahu itu di penuhi syampu. Yang paling penting aku memandang mak aku dalam keadaan berkemban. Bukan aku tak biasa lihat dia berkemban, tetapi kalau berkemban tuala, agak jarang aku lihat. Tuala yang dipakai agak singkat dan kecil, lalu menampakkan pehanya dan lurah buah dadanya yang agak besar juga. Sesekali mata aku tertumpu dibahagian yang tak patut dilihat. “hah, lampu rosak ni, sat! Zam pi amik bulb baru” kata aku. Mak aku mengiyakan, “pi ambik kat dapor, kat dalam cabinet tepi peti ais” terang mak aku. Mujur ada bulb lampu spare kat rumah aku. Kemudian aku mendapatkan mak aku semula. “nah!” aku memberi bulb itu kepada mak aku. “laa..takkan mak yang nak pasang?” Tanya mak aku. “sat2 Zam nak pi ambik kerusi sat” balas aku. Terlupa pulak aku nak ambil kerusi. Kemudian dengan kerusi, aku kembali kebilik air. “mak keluar la dulu, Zam nak tukar lampu ni sat” kata aku sambil memegang kerusi di luar bilik air, bilik air rumah aku agak kecil, kira muat2 la, standard rumah teres. “mak tengah basah ni, tuala pon basah ni, tadi jatuh masa gelap tadi” terang mak aku pulak. Tak ada pilihan, aku terpaksa juga masuk, dalam samar itu, kelihatan mak aku, bergerak ketepi sedikit, sambil memegang bulb lampu. Nak di jadikan cerita, kaki kerusi yang aku tengah pegang tersangkut pada hujung tuala yang mak aku sedang pakai. Apabila aku bergerak kedepan, tuala itu turut bergerak sama, lalu terlucut dari tubuh mak aku, sekilas aku terpandang dalam samar2 itu susuk tubuh mak aku berbogel di depan aku, bulu cipapnya agak lebat dan buah dadanya memang masih mantap. Mak aku menjerit “Zam!!tuala mak terlondeh ni” sambil tangannya yang memegang bulb itu menutup buah dadanya, dan tangan satu lagi menekup cipap. Jeritannya itu membuat aku kaku sebentar, sambil memandangnya, “haih!tengok2 pulak, pusing belakang cepat” marah mak aku. Terkejut jugak aku apabila melihat mak aku bogel depan aku. Dalam hati aku terasa stim pulak. Selalu aku tengok dalam filem blue aja, ni ada perempuan betul pulak yang bogel depan aku, mak aku pulak tu. Aku menoleh ke tempat lain. “ni ambik bulb ni! mak nak pakai tuala ni” mak aku menyuruh aku mengambil bulb dari tangannya. Dalam masa itu sempat juga aku lihat tubuh mak aku yang membongkok mengambil tuala, sambil tangan satu lagi menghulur bulb lampu kepada aku. Kemudian aku cepat2 menoleh kearah lain. “dah!zam boleh pasang dah” kata mak aku lagi. Ketika aku menoleh kembali, mak aku dah pakai tuala semula. Aku hanya tersengih, tak tahu la mak aku nampak tak muka aku masa tu, sebab gelap. Kemudian aku panjat kerusi, pasang bulb lepas tu aku keluar, lepas tu pasang suis lampu. Dah siap. Mak aku pun sambung mandi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 15, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

aku dan makWhere stories live. Discover now