Allesia ajunge inapoi in satul ei.
Ea plimbandu-se usor pe strada care ducea spre casa ei ,observand totul neschimbat de cand a plecat ,si trecand chiar si prin fata magazinului-bar stand pentru o clipa si uitand-se si amintidusi curgandu-i usor o lacrima pe obraz,ea plecand.
Ea ajunge in fata portii deschide lacatul ruginit si intrand in curte si stand pe prispa casei ,fetei curgandu-i lacrimile neincetat.
Mai pe seara fata se duce spre mormantul bunicului ei ,aprizandu-i o lumanare si punadu-se pe bancuta de langa crucea lui.
-Unde esti bunicule de ce mai lasat singura pe aici ,de ce trebuie sa indur eu totul pentru a indeplini un vis ?
In acel moment dintr-o data si aparand de nicaieri apare acelasi porumbel alb punadu-se pe cruce si uitandu-se la ea
-Stiu ca tu esti ,dar doar pentru tine am sa o fac spuse ea in timp ce mangaia porumbelul ,care dupa isi ia zborul in nori.
Ea decide sa plece in acel loc doar de ea stiut ,punadu-se jos si uitandu-se la luna care lumina cerul ,
Ea scoate plicul dat de carlos citindul
*Daca eu nu o sa mai fiu ,sa stii ca te-am iubit mereu ,si cu adevarat ce mi-ai spus in masina.Iartama am vrut sa te protejez ,mama ta si prietenul meu cel mai bun care este si tatal lui eduard a fost ucisa de acelasi om ,din cauza mea si nu am cum sa imi iert vreodata acest lucru.Eu si eduard am vrut sa te protejam si nimic mai mult sper sa ma ierti,te iubesc fata mea sa nu uiti ,si orice ar fi sa nu renunti la visul tau*
Allesia citind scrisoare tremurand si cu lacrimi in ochii si suspinand si uitand-se spre cer spunand
-Eu am sa te iert ,cu conditia macar acolo sus ai grija de bunicul meu
Dintr-o data un fulger aparu pe cer ,luminad tot cerul .
Trecuse ceva timp in care allesia disparuse pur si simplu ,si totul in oras parca era pustiu.
Barul era gol mai tot timpul ,la casa de discuri o liniste deplina ,totul fiind parca intr-o tristeste maxima ,si eduard care era tot timpul cu sticla de bautura in mana si adunat de pe strazi de raul si daria.
Intr-o dimineata eduard se afla la prima ora cu sticla in mana intrad in bar ,
-unde este a venit ?
Daria si raul uitand-se la el,si nestiind ce sa spuna il ia punandu-l la masa cu greu .
-dute , te odihnesti si caut-o daca o iubesti spuse daria
Eduard auzindu-i cuvintele ridica mana la daria ,raul prinzand-o ,si intr-un moment de furie il loveste punadu-l la pamant .
-iesi afara si cand ai sa iti reviii ,atunci sa vii aici spuse raul furios mai lovindu-l o data in burta cu picioarele ,fiind stapanit cu greu de daria .
Eduard se trezeste a doua zi de dimineata si uitand-se la urmele de lovitura care le avea ,el neamtindu-si nimic din ce a facut.
Se uita in oglinda si decide sa plece in cautarea ei.
El ajunge la bar si il vede inchis si plecand mai departe si incepane sa o caute pe Allesia.
Cautand in tot orasul si nici o urma de ea ,decide sa plece in satul ei ,fiindu-i ultima solutie
Ajuns inapoi in sat ,se duce direct spre casa ei.
Ajuns o vede pe fata maturand prispa casei in timp ce isi fredona piesele ,dorea sa o strige dar neavad curaj o urmarea cu multa dragoste.
CITEȘTI
Tradafirul cu Spinii
CasualeEste o poveste bazata pe fapte reale Povestea unei fete care devine un star si pe care viata ii pune multe obstocale in viata si tradari? Oare va reusi sa treaca peste toate acestea? P.S Imi cer iertare pentru anumite gresile de scris ,va multumesc...