Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu ve ben yatağımdaydım. Son hatìrladığım şeyse salıncakta Yağız'ın yanında uyuyakaldığım ve sonra Yağız'ın beni odama kadar taşıdığıydı.
Yatağımdan kalkıp telefonumu aldım. Elif 'e beraber okula gidelim mi diye mesaj attım. Kabul edince ikimizin de evine yakın olan büyük parkta buluşmaya karar verdik.
Telefonumla son olarak bişey yapmaya karar verdim.
GÖNDERİLEN:Bay Ego
Günaydın :)Dolaptan formamı alıp giydim. Saçımı da tepeden toplayıp hafif bir makyaj yaptım. Telefonum çalınca kim olduğunu tahmin ettiğim için hemen açtım
-Sana da günaydın. Okula beraber gidelim mi?Ve bingo! Doğru tahmin.
-Çok isterdim ama Elif ile gidicez.
-Tamam o zaman okulda görüşürüz.
-Görüşürüz.Telefonumu da alıp aşağı indim. Babam dün akşam gitmemiş ve burada kalmış anlaşılan. Annemle masada oturmuş beni bekliyorlardı. İkisine de günaydın deyip bişeyler atıştırmaya başladım.
-Kızım biz babanla bir hafta kadar yurt dışında olacağız. Öncelikle bazı işleri halledeceğiz sonra da holding için verilecek partide olacağız. Yağız'ın anne babasıda bizimle gelecek . Senin de evde yalnız kalmanı istemiyorum yani Yağız ile bir hafta aynı evde kalabilir misiniz?-Keyfinize bak- Ne ben Yağız ile mi kalıcam. Ama anne ben tek başıma kalabilirim. Yağız'a gerek y-
-İtiraz istemiyorum.
-İyi o zaman size afiyet olsun ben fazlasıyla doydum.Dışarı çıkıp temiz havayı içime çekip yürümeye başladım.
Niye sinirleniyorsun ki ne güzel bir hafta yan yana olacaksınız. Hayır aslında sinirlenmedim sadece panik oldum onunla yalnız kalmak...
Off off düşünme İdil!!!Parka geldiğimde Elif daha gelmemişti. Ama birkaç dakika sonra geldi.
-Günaydın. Çok beklettim mi?
-Yo hayır yeni geldim sayılır. Hadi gidelim.Biraz daha önümuzde sahibiyle oynayan küçük ve çok tatli bir köpek yavrusu gördüm. Tatlı dediğime bakmayin aslında köpeklerden korkarım.
-Elif şuna bak cok tatlı değil mi??
Köpek ona tatli dediğimi anlamış gibi üzerime atladi. Çığlık atmamak için direnen ben ve kahkahalarla gülen Elif.
Neyse ki köpek sahibinin yanına gitti de rahatladim.
Trip atma "on" oldu bir anda. Elif de anlamış olacakki konuşmaya basladı.
-Ya ben nereden bileyim köpekten korktuğunu. 'Elif şuna bak çok tatlı değil mi?' derken de hiç korkar gibi bir halin yoktu.
-Of tamam be bariştik. Ayrıca şu okulun kapısında bekleyen seninki değil mi?
-Ta kendisi. Neyse sınıfta görüşürüz. Ben şunun yanına gideyim. Himm bu arada seninki de karşidan geliyo;)Elif gidince ben de bana doğru gelen Yağız'a gülümsedim ve okula doğru ilerlemeye başladık.
-Biraz geç kaldinız sanki önemli bişey olmadı demi.
-Hı yok ya boşver.
-Bu arada sizinkiler seninle konuştu mu? Kimde kalıyoruz?
-Evet konuştular. Şöyle yapalım istersen bir gün bizde bir gün sizde kalırız. Hem sıkılmamış oluruz:)
-Olur:)Sınıfa girince sıramıza yöneldik. Yiğit 'i görünce günaydın dedim ve sırama geçtim. Tek sorun ise benim Yiğit ile konuşurken Yağız 'ın yüzünün aldığı ifadeydi. Bunu ona sormak üzere aklımın bir köşesine yazdım.
___________________Öğle arasına kadar sıramdan hiç kalkmadım ve müzik dinledim. Öğle arasında ise Elif,Teoman ve Yağız ile kantinde bişeyler yedik. Öğleden sonraki dersler ise hemen bitmişti. Yağız ile beraber eve gitmiştik. O önce üstünü değiştirmek için eve gitti.
Eve girdiğimde masanın üzerindeki zarf dikkatimi çekti. Açtığımda ise içinde para ve bir not vardı.
"Kızım lazım olur diye biraz para koydum zarfa. Ama yetmezse arayıp söylersin.
-Annen- "Ne yetmemesi ya bu bana bir ay yeter.
Odama çıkıp çantamı bıraktım. Dolabın karşısına geçip bir şort ve sporcu atleti alıp giydim. Aşağı inerken kapı çaldı. Ve Yağız Bey geldi. Kapıyı açtım ve Yağız ile beraber içeri geçtik.
Koltuklara oturduk ve birbirimize bakmaya başladık. Çünkü sıkılmıştık artık. İlk konuşan Yağız oldu.
-Açmısın? Pizza isteyelim mi?
-Çok iyi olur :)Yağız telefonundan siparişleri verirken ben de televizyondan şarkı açmaya başladım. Yağız tam karşıma oturup bana bakınca kanal değiştirmeyi bırakıp ona baktım.
-İdil sana bişey sorabilir miyim?
-Tabi sor.
-Biz neyiz şimdi? Dost mu, arkadaş mı, sevgili mi?Hadi bakalım İdil ne diyeceksin şimdi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yenilerin İçinde Sen~
RomanceHayatımıza kimlerin gireceğini bilemiyoruz. Çekiniriyoruz daha çok aslında yeni insanlara kapımızı açıp kırılmaktan. Güvenemiyoruz . Sonuçta kimseyi ilk görüşte tanıyamayız değil mi? Hep bir önyargı oluşur kafalarda ama bir gün öyle biri gelir ki...