G: Ömer.
Ö: Efendim.
Nefesleri birbirine karışıyordu.
G: Senden nefret ediyorum.
Ömer, Gamze'nin doğruyu söylemesinden çok korkuyordu. Karısının gözlerine baktı. Gözler asla yalan söylemez. O sırada Gamze yavaşça Ömer'in dudaklarına yaslandı ve ona küçük bir öpücük verdi. Gamze Ömer'e sarıldı, adam da onun omzunu öptü. Gamze uykuya daldı. Ömer dikkatlice karısını kaldırdı üstünü çıkarıp üstünü değiştirmek için. O anda Gamze gözlerini açtı. Tekrar dudaklarına yaklaştı.
G: Ömer, ne yapıyorsun?
Ö: Kıyafetlerini değiştiriyorum.
G: O değil. Senden vazgeçemediğim onca şeyden sonra ne yapıyorsun? Sadece bakışın, dokunuşun, sesin beni yakıyor. Seni seviyorum Ömer Ademoğlu.
Gamze'nin gözleri yaşlarla doldu. Ömer bir şey söylemek istedi ama kadın onun tek kelime etmesine izin vermedi ve onu öptü. Bu öpücük öncekinden çok daha tutkuluydu. İkisi de ilk gecelerini, birbirlerine ne kadar kızgın olduklarını, ne kadar tutkulu olduklarını, birbirlerini ne kadar sevdiklerini hatırladı.
Gamze ceketini çıkardı ve Ömer'in gömleğini yırtmaya başladı. Kadın ellerini dudaklarından ayrılmadan göğsünün üzerinde gezdirdi. Ömer yanıyordu, Gamze'nin bir an bile durmasını istemiyordu. Ömer daha fazlasını istiyordu ama Gamze'nin bunu istediğinden emin değildi. Onun istediğini kesinlikle istediğini anlamak için karısından bir adım bekliyordu. Ömer, Gamze'nin dudaklarından ayrıldı. Kadın ona şaşkınlıkla baktı.
Ö: Gamze, ne yapıyorsun?
G: Seni öpüyorum.
Ö: Beni öpmek istiyor musun?
G: Seni istiyorum Ömer Bey.
Ömer'in gözleri karardı, Gamze'nin istediğini istediğini anladı. Öpücükleri sevgilisinin boynuna düştü. Gamze parmaklarını Ömer'in saçlarının arasından geçirip başını geriye attı. Adam durmadı ve dibine kadar öpmeye devam etti. Gamze'nin meme ucunu dudakları arasına alıp eliyle diğer memesine masaj yapmaya başladı, kadının ağzından bir inilti çıktı. Ömer kadının meme ucundan uzaklaştı.
Ö: Şşş, artık herkes uyanacak.
Ömer daha sonra Gamze'nin karnını öpmeye başladı. Kadın biraz hareket etti. Adam bir an yanlış bir şey yaptığından korktu ama Gamze kocasının pantolonunun düğmesine uzandı. Ömer, karısının ellerini tuttu ve avuçlarını öptü, ardından onun pantolonunu çıkardı. Ömer, Gamze'nin bacaklarını, uyluklarının içini öptü. Kadın yavaşça inledi. Adamı çılgına çevirdi.
G: Ömer, ahhh, dayanamıyorum artık.
Ömer, Gamze'nin külotunu çıkardı ve iki parmağıyla içine girerken klitorisini öpüp emmeye başladı. Gamze kıvranıp inlemeye başladı. Kadın boşalmak isteyince adam durdu. Gamze şaşkınlıkla ona baktı. Hala düzensiz nefes alıyordu.
Ö: Dur, bunun için parmaklarımdan daha iyi bir şey var.
Ömer pantolonunu ve boxerını çıkardı. Tek hareketle karısının içine girdi. Gamze derinden inledi, koca karısını öperek susturdu. İleri geri hareket etmeye başladı. Daha sonra başparmağını kadının klitorisine koydu ve bir yandan Gamze'yi öperken bir yandan da dairesel hareketlerle masaj yapmaya başladı. Bir süre sonra kadının bacakları titremeye başladı ve vajinal kaslar Ömer'in penisini sıkıştırmaya başladı. Bir dakika sonra Ömer de bitirdi. Ömer, Gamze'yi giydirdi ve sabaha kadar birlikte durdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömgam 🔥
FanficBu Ömer dizisinden uyarlanan bir hikaye. Nisa gelmeseydi 15. bölümdeki Ömer ve Gamze sahnesinin devamını anlatan bir bölümü var