Berkdemi BurDa oKuyoRdu

376 11 0
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandım.Hemen duş aldım saclarimi üst kısmını düzleştirdim altını da dalgalandirdim hafif makyaj yaptım eyriner çekdim hafif pembemsi bi ruj allık surdum. Daha yeni olduğum için formam yokdu. Mavi şort ustunede mavi bi t-shirt giydim.

Ve elifin kapısıni caldim. Elif kapıyı açar açmaz off çok datlu olmuşsun dedi ve teşekkür eddim. Şimdi okulda bütün erkekler sana bakar dedi ve güldü.

Okul çok güzeldi hemen mudürün odasına çıkıp sinifimi öğrendim sınıfın 11\F idi hemen koridorun sonunda ydi kapıyı caldim ve içeri girdim herkez bana bakıyordu biraz utanmisdim. Sonra hocaya ben cemre okula yeni geldim. Sınıfım buraymis dedim oda tamam kızım dedi ve istediğin yere otur dedi orda ne göreyim berk orda en arkada oturmus bana bakıyordu odami burada okuyordu...

Berkin ağzından...
Cemre sınıfa girer girmez tüm erkeklerin gözleri fal taşı gibi acıkmışdı. Hepsini orda gebertesim geldi. Okulun popisiydim herkez beni tanır di ve korkardı. Ama nedense bu kıza karşı bi his duyuyodum.

Herkesin yanı doluydu bi orta sırada ki bi oğlanın yanı bosdu onun yanına oturmak zorunda kaldım oglan benden gözünü ayirmiyordu. Sonra arkadan berkin oğlana bağırdığı duydum ve oğlana seni öldürcem bakışı attı ve elini boynuna koyup kesme işareti yapıp sen bittin dedi. Ve beni gösterdi. Neden böyle bisey yapmisdiki acaba :))

kıskanç sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin