Merhaba size ilk başta kendimden bahsediyim,adım Ecem 18 yaşımdayım şehir dışına çıktım ama annemler bir şartla dedi o da yurtta kalmak,kabul ettim.Yurtta geleli bir hafta oldu.Yurttan kısa şekilde bahsadeyim odamızda 4 kişi kalıyor ya sadece erkek,sadece kız ya da iki kız iki erkek kalıyor.Ben sadece kızla kalmak isterdim ama isteğim olmadı.İlk 8 oda bir binada yani evde kalır ve ben de daire(numara) 2'de kalıyom,şehir dışı olduğu için bütün hafta evde kalıyorum diğerleri hafta sonu ailerin evlerinde kalıyor, evdekilerin bir kuralı yok sadece yurtta kalanların var onlar ne bilmiyorum,neyse bu kadar yeter.En yakın arkadşımla şehir dışına çıkıyoz diye ağladık ama boşuna çünkü aynı evdeyiz.Çok hafif arkadaşımdan bahsedeyim adı Yasemin aynı yaştayız benim neşeli halim.Bi de ev arkadaşlarımdan bahsedeyim onlar kız değil erkek adları Emre ve Can bizden bir yaş büyükler geçen sene mevzuna kalmışlar bu yüzden üniversitesi 1'ler.Yasemin onlarla anlaştı ama ben pek de sayılmaz.Can çok neşeli çok mutlu biri onla biraz anlaştım ama Emre onunla ilk günden tartıştık bu yüzden onla aram iyi değil.
(Bir hafta önce 1 Ekim 2023)
Yurtta ilk günüm kimseyle konuşmam diye düşündüm ama pek de tahminim olmadı.Anahtarı taktım kapıyı açtım ve karşımda ayrılıyoz diye ağladığım en yakın arkadaşım Yasemin.Eşyalarımı hemen yere attım ve ona sarıldım kesinlikle aynı odada kalacaz ve öyle oldu.Öğlende diğer ev arkadaşlarımız geldi ve erkek çıktılar.Biri çok neşeli biri asosyal yani Yaseminle benim erkek versiyonumuz.Adlarının Can ve Emre olduklarını söylediler adları önemli değildi tek sıkıntı büyük yatak odasını almalarını istemiyordum ama garibanın yüzü gülmez.Eşyalarını yere koyduktan sonra kendilerini tanıntılar."Merhaba ben Can arkadaşımda Emre." Sesi çok neşeli geliyordu sanırım bizi sevmişti ama ben sadece başımı salladım Yaseminde ona neşeyle el salladı niye bu kadar neşeliler çözemedim sanırım yasemin aşık oldu.
"Merhaba"Emre birazcık sakin daha solgun ve bana çok tuhaf bakıyordu.Can sanırım Emre'nin bana öyle baktığını fark etti bu yüzden Can Emre'nin koluna sertçe vurdu.Merhaba bu bölüm biraz kısa yaptım ama giderek uzatacak bu bölüm karakter tanışımı diye biliriz.Umarım beni seversiniz,her yeni bölüm bittiğinde böyle kısa şeyler yazcam.Bu hikayeyi yazarken çok zorlandım sonuçta ilk hikaye yazışım yazdıkça gelişçem.Görüşürüz.Hepinizi Seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen FictionBir birinden farklı 4 yabancı.İkisi Bebeklik diğer İkiside Bebeklik.Aşk?O tabiki var sadece bekle mutlu yaşam isteyen 4 kişi mi yoksa mutsuz yaşayan 4 kişi mi hangisi?