Ne yapacaksın ?

684 34 7
                                    

Öncelikle belirtmek istiyorum ki Serenay'a yapılan kazık ve sonucunda elenmesine çok üzüldüm . Yazık oldu tüm seroistler çok üzüldüm .
Tekrar dost kazığı yedi !
Begüm Gözlerini tekrardan açtığında bir adam onu taşıyordu . Hemen debelenmeye başladı adamdan kurtulmaya çalışıyordu . En sonunda kucağından düştü ama maalesef en az 20 kişi vardı . Sonra aklına Hilmicem geldi ama onu tuzağa düşürmek yerine götürmüşlerdi ! En son onun elini tutuyordu .

Begüm ayağa kalktı ve birsürü kadın ona acayip acayip bakmaya başladı . Ne der gibi kafasını salladı ve kadınlar yine işlerine döndüler . Artık bazı şeyleri anlamak çok zordu çünkü ilk başta onları Öldürmek isteyen insanlar artık onlara birşey yapmıyordu . Bir anda durdular ve 2 tane siyah giyimli adam geldi BEGÜM'Ü kolundan tutup götürmeye başladı . Begüm en sonunda dayanamayıp bağırdı " Neler oluyooor ?"

#

Bozok yine uyandı ve bunda başında kimse yoktu bacakları acımıyor ve artık ayağa kalkabilecek gibi hissediyordu . Tam da öyle oldu ayağa kalktı ve hızlı adımlarla oradan uzaklaşmaya başladı. Tam da çıkarken birisi onu durdurdu Bozok onu görünce çok şaşırdı kendisini durdurmasını beklemiyordu çünkü o onun en yakınıydı o kişi ...

#

Serenay hem Hilmicem için hem de Merve için kendi hayatından vazgeçmiş denilebilirdi . Adamı bırakıp geriye çekildi.
Merve " Neler oluyor ya ?" dedi kızar gibi.
Hilmicem " Serenay hayırdır neler oluyor ?"
Merve bağırarak " Neler oluyor neden buradayım ben niye bu adam boğazıma neden bıçağı dayadı ?"
Serenay " Onları bırak hadi bıraktım seni !" dedi ağlamaklı bir sesle
Adam gülerek " O kadar kolay değil sen Kral'a silah çektin vahşi !"
Serenay " Iyi hadi o zaman onları bırak ta çektir acını !"
Adam " O kadar kolay değil !"

#

Hakan ve Turabi kaybolmuşlardı . Iki düşman ! Turabi her türlü Hakan'a sinir oluyordu . Hala saldırıp kurtulmayı planlıyordu . Ama Turabi'nin tek istediği Hilmicem'i bulmak ve Kardeşinin iyi olduğundan emin olmak istiyordu ama bu Hakan varken imkansızdı . O Serenay'a takmış ve saldırmak istiyordu . Ama saldırarak hiçbir şey yapamazlardı . Onlar sayıca fazlalardı ve güçlülerrdi . Diğerleri kaç gündür yemek yemiyordu
Hakan " Eeee Turabi plan ne ?"
Turabi " Sen o işleri daha iyi bilirsin davşan !"
Hakan " Kapat artık şu Konuları ve dalga geçmeyi bırak orada iki kardeşimiz var ve sen hala lay lay lom konuşuyorsun !"
Turabi" tabi tabi sen Serenay dam prim yapa koy hadi !" Turabi'nin sesi çok yüksek ve gür çıkmıştı .
Hakan çok şaşırmıştı çünkü karşısında gördüğü kişiler onlara okla Saldırmaya hazırdı !

Survivor all star  tehlikenin  içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin