Cassian'ın yardımcısı Lloyd, Lowell Dükü'nden döndükten sonra ofise çağrıldı.
Üstadın dörtnala koşan enerjisiyle perişan olmasının üzerinden zaten bir hafta geçti.
"Yani bugün?"
"Üzgünüm efendim."
"Hmm. Sonuçta bunu söylemeli miyim?”
Cassian çenesini ovuşturdu ve acıya boğuldu.
Ofis masasının bir tarafında Elysia'dan bir cevap vardı.
Zarfı aldı ve cevabı tekrar okudu.
Ağzının ucu, imparatorluk dilini öğreten bir ders kitabında yayınlanabilecek kadar düzgün bir el yazısı ile yukarı kalktı. Hayalet yazı değildi.
Bayan, ondan günü unutmasını istemenin kısa ve öz içeriğinin merakını daha da artıracağını bilmiyormuş gibi görünüyordu.
"Ah, efendim, Leydi Lowell'la olan skandal. Bir rapor yayınladım, ancak henüz bir şey söylemediniz…”
"Lady Lowell'la skandal mı?"
Lloyd konuşmayı bitirmeden önceydi.
Bu ne anlama geliyor, mor gözler ona baktı.
"Bu... yani Ekselansları ve Leydi bir skandalın içinde."
Cassian devam etmesi için işaret etti ve yüzünde bunu neden şimdi bildirdiğini soran bir ifade vardı.
Lloyd her ihtimale karşı raporu Cassian'ın önüne koydu.
“Son imparatorluk ziyafetinde Ekselanslarının Leydi Lowell'ı taşıyan bir arabaya bindiğine tanık olan birkaç kişi vardı. Lowell Dükü'nün malikanesine girip çıktığıma dair dedikodular birbirine bağlandı ve Majesteleri Veliaht Prens ile her gün Leydi Lowell'a kur yapan ve Leydi Lowell'ın sizi reddeden Ekselansları ile üçgen bir ilişki olduğu söylentileri ortaya çıktı. …”
Cassian'ın dudakları bir çizgi çizdi.
'Aman Tanrım, çok kızgın.'
Lloyd soğuk terler içinde havaya bakarak aceleyle konuştu.
"Söylentiler aynı zamanda Leydi Lowell'ın size saldırıp sizi terk ettiği ve siz göreve geldiğinizde şövalyelerin boynunuzdaki izlere tanık olduğu yönündeydi."
Cassian'dan "Sen zaten ölüsün" şeklinde söylenmemiş bir uyarı geldi.
Biraz haksızlık oldu, raporu zamanında okumayan ustası değil miydi?
Elbette cevap yoksa tekrar sormak onun işiydi.
Ancak, on kişinin bile yetersiz kaldığı bir dönemde, yardım eden ve canavarların esaretinden yeni dönen genç efendi sayesinde.
"Peki Veliaht Prens neden buraya karıştı?"
"Leydi Lowell'la anlaşmalı bir ilişkisi var..."
"Veliaht Prens'in çıktığı kadın Leydi Lowell mı?"
“Arka sayfaya bakarsanız kısaca özetlenmiş.”Cassian raporu aldı.
Öyle bir prensti ki, her yaştan kadını yatak odasına çekiyordu.
Cassian'ın kişiliği nedeniyle bunu bilmek ya da umursamak istemiyordu.
Veliaht Prens hiçbir zaman öfkesini ateşleyecek herhangi bir soruna neden olmadı.
"Demek Leydi Lowell."
Prensin altı yıldır görüştüğü bir kadın olduğunu biliyordu.
Bu kadın prensi güçlendiriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...