Banka

228 3 5
                                    

Gece saat on birde.  Gamze hâlâ bankadan dönmemiştir.  Ömer, sabah kavga ettikleri için Gamze'nin gelmeyeceğinden çok endişelenmektedir.  Bu sırada Tuna gelmiş.

T: Öğretmenim, neden annem işten eve hâlâ gelmedi?

Ö: Merak etme sen uyu, birazdan gelir.

Tuna odaya gitti.  Ömer karısını aramaya başladı ama o cevap vermedi.  Adam buna dayanamadı.  Tuna'nın yanına gitti, çocuk çoktan uyuyordu.  Ömer sessizce giyinip bankaya gitti.

İşyerinde kimse yoktu, sadece Gamze'nin odasının ışığı uzaktan parlıyordu.  Ömer kapıyı açmaya çalıştı ama kilitliydi, bu yüzden kapıyı çaldı.  Gamze, Ömer'i görünce yanaklarından akan yaşları silmeye başladı.  Kadın kapıyı açtı.

G: Ne yapıyorsun?

Ö: Neden hâlâ eve gelmedin?

G: Sana ne?

Ö: Tuna endişeli

G: Tuna endişeli yani öyle mi?  Onunla konuştum, yarına kadar yapmam gereken bir sürü iş olduğunu söyledim.

Ö: Burada mı kalmak istiyorsun?  Saçmalama.

G: Saçmalık mı yapıyorum?  Seninle neden bahsettiğimi hâlâ bilmiyorum (Gamze'nin gözlerinden yaşlar aktı).  Neyse yarın Tuna'yı alırım ve gideriz.

Ö: Hiçbir yere gitmeyeceksiniz.

G:Boşanmak istiyorum

Gamze, Ömer'in önüne kapıyı kapatmak istedi ama adam buna izin vermedi ve içeri girdi.  Gamze şaşkınlıkla kocasına baktı.  Ömer kapıyı kilitledi ve anahtarı cebine koydu.

G.Ne yapıyorsun?  Defol git buradan, seni görmek istemiyorum.

Ö: Sen burada kalırsan ben de kalacağım.

Gamze öfkeyle gitti, Ömer de onu takip etti.  Kendilerini sıkışık bir odada buldular.  Ömer onları köşeye sıkıştırıncaya kadar Gamze'ye yaklaşmaya başladı.  Kadın mahsur kalmıştı.  Adam kadının yüzünü ellerinin arasına alıp o kadar yaklaştı ki nefesleri bir oldu.

Ö: Affet.

Gamze'nin gözlerinden yaşlar aktı.  Tek bir şeyi düşünüyordu; bu adamla nasıl yanılmayacağını.

Ömer, Gamze'nin dudaklarına baktı.  Kadın bunu fark etti ve nedenini anlamadan gözlerini kapattı ve adamın dudaklarına yaklaşmaya başladı.  Öpüşmeye başladılar.  İlk küçük öpücükler daha tutkulu hale geldi.  Ömer kadının eteğini kaldırıp kalçalarını sıkmaya başladı.  Gamze inledi.  Ömer, karısını kalçalarından tutarak bacaklarını beline dolamaya zorladı.

Gamze, Ömer'in kollarına girdiğinde öpücükleri daha da tutkulu hale geldi.  Ömer masaya giderek elinin tek hareketiyle her şeyi yere fırlattı ve Gamze'yi masaya oturttu.  Kadın Ömer'in kemerini çözmeye başladı.  Yanıyorlardı.  Ömer önce eşinin külotunu, ardından pantolonunu ve boxerını çıkarıp kadının içine girdi.  Aşıkların inlemeleri bankanın her yerinde yankılanıyor.

Ömgam 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin