>>>>>A JE TU NOVÁ KAPITOLA PREPÁČTE ALE MI NESTÍHAME MUSÍME SI OPRAVIŤ ZNÁMKY ŠKOLE LEBO JE KONIEC ŠKOLSKÉHO ROKA. VŠAK TO POZNÁTE. A PRETO TU MÁME TROCHA KRATŠIU KAPITOLU FAKT SA OSPRAVEDLŇUJEM ALE DOTERAZ SOM SA UČIL. ČÍTAJTE! A PESNIČKU PUSTIŤ AŽ KEĎ TO TU BUDE NAPÍSANE ALE TO UŽ ASI VIETE...
PRÍTOMNOSŤ DÁVIDOV POHĽAD
Tá mrcha! No veď ja jej ukážem.
Ale čo si to namýšľam... Veď ja by som jej nedokázal ublížiť.
To všetko Kristián! To Kristián je všetkému na vine. To on jej pobláznil hlavu. Ach bože! On je taký kokot! Ja ho asi zabijem.
Potrebujem niečo na ukludnenie. Zbieham dole a otváram bar. Vybral som si fľašku vodky, odkrútil vrchnák a poriadne si logol. Áno! presne toto som potreboval! Sladko- horká tekutina sa mi liala cez jazyk, hrdlom až do žalúdka. To bolo niečo úžasné. Preto, lebo mama nebola doma, mi nikto nemohol v tomto zabrániť. Dal som si ešte. Fľašku som položil na stôl a vytiahol mobil začal som si pozerať jej fotky so mnou. Ona ma cely čas klamala zas sa tie slzy nedali ubrániť. Zalieval som si smútok s fľašou vodky až som ju vypil celú. Nejak ma rozbolela hlava. Moje myšlienky sa stupňovali až som si tých dvoch prestavil ako to spolu robia v posteli. Chytil som fľašu a rozbil som ju o podlahu.
Určite tu mama aspoň jednu bude mať, postavil som sa a začal som hľadať cigaretu. Vedel som, že tu nechala jednu. Nikdy som nefajčil a neviem aké to bude mať účinky s alkoholom. Zapálil som si ju a momente som sa začal dusiť až som siahol pre minerálku všetok alkohol som ma skoro zo žalúdka vyvrátil, ale ani to mi nedalo a ťahal som tu drogu ďalej. Aj tak už nemá zmysel žiť. Po cigarete sa mi tak otrasne začala točiť hlava, že som si musel sadnúť, no bolesť neprestávala. Mal som trochu pocit, ako keby som sa vznášal, alebo by som bol ľahší. Asi už aj alkohol na mňa zapôsobil. Všetko navôkol som videl dvojmo. Nechápal som však som vypil iba fľašu vodky. Pozrel som sa na fľašu na ktorej bolo napísane SMIRNOFF VODKA 75%. To je skoro ako domáca hruškovica.
A odrazu na mňa doľahol smútok. Celý svet je taký zlý. Nikto nie je taký, kto by mi pomohol. Nikto ma nechce. A prečo?! Lebo každý chce Kristiána!!! Kristián sem, Kristián tam. A prečo?! Lebo Dávidko je jeden z tých milých chlapcov, ktorý ešte na svete existujú a snažia sa byť romantický a milý. Ibaže takýto chlapci zostanú iba kamaráti a nič viac.
Bohvie čo teraz robia. Je pol dvanástej večer. Určite už spolu ležia posteli a milujú sa.
Spomenul som si ako mi Sárina mama raz keď išla na služobnú cestu nechala kľúče od ich domu, že keď sa niečo Sára stane tak aby som mal prístup k jej veciam. Či čo.... No ale kde sú? Aha v mojej izbe...
MEDZI TÝM ( SÁRA)
Vyprevádzame Lauru von a už iba poznamená:
,,A užite si to!"
Obidvaja sa na seba usmejeme a vchádzame dnu.
Zatváram dvere. A Kristian stojí za mnou. Pomaly sa ku mne približuje. A začína ma bozkávať. Ide nato dosť tvrdo. V tom ma zdvíha a nesie ma do mojej izby. Ta biela košeľa je na ňom taká sexi. Hodí ma na moju posteľ a začína ma pusinkovať na krku. V tom mi doňho hryznie a robí mi cucflek. Priznávam že je to vzrušujúce. Zastavím ho a on asi vie čo má čakať. Ľahne si na posteľ a ja ho začnem bozkávať pohrávať sa mu s vlasmi. Rozopínam mu košeľu pod ktorou skrýva krásne vypracované telo, čo sa o Dávidovi povedať nedá. Bozkávam ho na krku na ktorom mu opätovne začínam robiť cucflek. Pokračujem nižšie a nižšie až sa dostanem ku jeho pýche. Sťahujem mu boxerky a vyskočí na mňa jeho kamarát. Olížem mu špičku predkožky a v tom mu ju celú stiahnem. Vkladám si ho do úst a mierne ho honím. Vzdychá pri mne ako vždy asi som v tom fakt dobrá. Postaví sa a povie mi: ,,Otoč sa a zatvor si oči! Nepozeraj!" poslúchnem ho. Počujem ako buchoce. V tom mi chytí zozadu riť a pleskne po nej. Áuu to bolelo... Pred oči mi strká bielu šatku ani neviem, že ju mám a zaviaže mi oči. Och chlapec kukal 50 shades, pomyslím si... Zas ma zdvihne a položí ma na posteľ najhoršie je na tom, že ja nič nevidím. ,,Počkaj ma tu hneď som späť," počujem jeho hlas. ,,Okey," moc sa mi nepáčia tieto jeho hry.
PUSTI SI PESNIČKU BUDE SA TI TO PREDSTAVOVAŤ LEPŠIE...
Po asi minúte počujem jeho kroky späť. Áno mohla som si dať tu šatku dole ale neskazím mu radosť. A tiež som zvedavá čo vymyslel. ,,Už som tu," povie a pobozká ma na ústa. Počujem buchnutie pohára. A v tom ma zas pobozká počkať čo to je chutí to jak ,, To je whisky?!" spýtam sa. Milujem whisky s ľadom. ,,Áno," a zas ma pobozká a z jeho úst sa mi prelieva whisky. Potom je chvíľku kľud. Až zacítim to je dobré ale, že veľmi dobré. Zacítim niečo studené na mojom krku to niečo je asi ľad. Och je to taká vzrušujúce.
,,Môžem si to dať dole tú šatku?" spýtam sa ,,neviem sa uvoľniť. ,,Ako chceš," povie síce trocha sklamane ale to nevadí. Dávam si dole šatku a vidím ho úplne nahého pred sebou. A po bruchu mi steká rozpustení ľad. Typovala som dobre. Už ho nebudem rušiť a on pokračuje. Berie si kocku ľadu a vkladá mi ju na brucho pokračuje dole. ,,Ááchh," veď ten ma spraví skôr, než do mňa prenikne. Studenú vodu mi rozotiera po celom bruchu. Zoberie si tretiu kocku ľadu a prikladá mi ju na bradavku. ,,Ochh," neviem vydržať byť ticho. Je mne s ňou prejde a začína sa topiť mám až z toho husiu kožu. Nakoniec vezme poslednú kocku ľadu a prikladá mi ju na moje najcitlivejšie miesto áno na klitoris. Chytím sa postele silno ako sa dá inač by som to nezvládla a on ma s tou kockou dole líže. Ten roztopení ľad mi steká po celej mojej bohyni. Ja sa už skoro spravím a asi to aj mierne zbadal, tak rýchlo ho do mňa strčí. Cítim ho celého v sebe. A pokračuje vo svojom rytme. Najprv pomaly a potom rýchlo. Až je počuť ako do mňa silno naráža. ,,Kikoooo ešteeeeeeee," pritiahnem si ho k sebe a držím sa ho za krk. Už sa za chvíľku spravím a on na to vyzerá tiež. ,,Sárkaaa mojaaaaa," silno zakričí a potom už iba vydychuje posledný kyslík ktorý ma v tele. Celé telo sa mi uvoľňuje a zaplaví ma neskutočne dobrý pocit orgazmus. Zatvorím oči. A silno to prežívam. Vyberá mi zo mňa a ľahne si vedľa mňa. Som veľmi unavená až zaspím.
Zobúdza ma, ako niekto nevie otvoriť dvere. Och bože však to je on to je Dávid... Bože ako sa sem dostal postavím sa vyzerá to, že aj Kristián sa zobudil. Toto nedopadne dobre. Dávida osvecuje iba svetlo mesiaca ale aj tak vyzerá nejako divne. Dávid príde Kristiánovi a začne ho škrtiť ,, Čiže ty budeš jebať s mojím dievčaťom?" Kristián nevie čo má prvé urobiť udrie ho, udrie ho tak silno, že zletí na zem. Dávidovi to nedá a postaví sa, no snaží sa o to. On pil! Chce zas prísť ku Kristiánovi ale ja ho zadržím. ,,Dávid prestaň!" skríknem tak silno, že až Kristián sa zľakne. ,,Drž hubu ty ty kurva," hodí ma na zem . ON MA UDREL TEN SNIVIAR MA UDREL! ,,Čo si jej to práve spravil, ty sviňa!" Kristian naňho skríkne príde k nemu a dámu dve päsťovky. Dve päsťovky tak silné, že Dávid iba leží na zemi a nehýbe sa....
>>TAK TAKTO BY SOM TO ZAKONČIL
>>>Ďakujeme veľmi ďakujeme za 600 reads moc si to vážime ste super. A budeme vďačný za každý follow, vote...
Vaše GAKEstudio
YOU ARE READING
Dievča na zavolanie
RomanceMoje meno je Sarah. A niekedy som dievča na zavolanie...