κεφάλαιο 53

375 16 11
                                    

<<Χαμογέλα λίγο θα σε πάρουν όλοι χαμπάρι>> μου ψιθυρίζει η Τζέσικα στο αυτί μου ενώ το δωμάτιο είναι γεμάτο από κόσμο που με ετοιμάζει για τον γάμο μου. Έφτασε λοιπόν η πολυπόθητη ημέρα. Κοιτάζω την μητέρα μου η οποία φοράει ένα πανέμορφο φόρεμα σε μπλε ανοιχτή απόχρωση με κέντημα σε όλο το μήκος του αλλά, το ίδιο όμορφη είναι και η Τζέσικα με την Μια. Η πρώτη μιας και θα είναι κουμπάρα μας έχει διαλέξει ένα καταπληκτικό μακρύ φόρεμα σε μπρονζέ χρώμα με μαύρα ψιλά πέδιλα ενώ η Μια σε μπορντό απόχρωση και θα είναι η μοναδική παράνυφος μου. Η κομμώτρια με την μακιγιέζ τελειώνουν την δουλειά τους και απομακρύνονται από κοντά μου για να θαυμάσουν αυτό που έφτιαξαν. Τους είχα ζητήσει να αφήσουν κάτω τα μαλλιά μου και να κάνουμε ένα απαλό γήινο μακιγιάζ όσο πιο φυσικό γίνεται. <<Αγάπη μου είσαι μια κούκλα>> μου λέει η μητέρα μου εμφανώς συγκινημένη. Σηκώνομαι από την καρέκλα όπου καθόμουν τόσες ώρες και την αγκαλιάζω <<Σε ευχαριστώ πολύ μαμά>> απαντάω γλυκά <<Να ζήσετε αγάπη μου σου εύχομαι να είσαστε ευτυχισμένοι>> κοιτάζω τις φίλες μου οι οποίες αν και χαμογελαστές δεν παύουν να είναι στεναχωρημένες με όλη αυτή την κατάσταση. <<Νομίζω ήρθε η ώρα για το νυφικό>> η Μια πιάνει την θήκη που είναι κρεμασμένη πάνω στην ντουλάπα μου και βγάζει προσεκτικά το νυφικό από μέσα. Κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου και προχωράμε προς το μπάνιο. Η τελετή θα πραγματοποιηθεί σε μια Καθολική εκκλησία αρκετά κοντά στο νέο μας σπίτι έτσι θα ετοιμαστεί ο καθένας σπίτι του. 

Η Μια με την Τζέσικα με ακολουθούν στο μπάνιο και η Τζέσικα μου δίνει ένα αρκετά μεγάλο λευκό κουτί, το ανοίγω και το κλείνω επί τόπου <<Αποκλείεται>> λέω κοφτά <<Τουλάχιστον να απολαύσεις την πρώτη νύχτα του γάμου σου>> μου λέει και κλείνει το μάτι της. Ανοίγω ξανά το κουτί και βλέπω μέσα ένα σετ από λευκό στράπλες κορσέ και ασορτί ζαρτιέρες με στρίνγκ εσώρουχο. Σηκώνω το φρύδι μου και την κοιτάζω <<Μη κοιτάς εμένα ιδέα της κουμπάρας σου ήταν>> λέει η Μια και γελάω <<Έλα Ρόζα φόρεσε τα σε παρακαλώ τι φοβάσαι μήπως μείνεις έγκυος>> λέει η Τζέσικα και το γέλιο ξαφνικά μας κόβετε καθώς ο μόνος άντρα με τον οποίο ήθελα να περάσω την πρώτη νύχτα του γάμου μου είχε φύγει χθες για την Αγγλία.  <<Τέλος πάντων>> απαντάω και ξεκινάω να ντύνομαι. 

Μετά από λίγα λεπτά το κορίτσια βγαίνουν από το δωμάτιο και πάνε προς το σαλόνι <<Είναι έτοιμη>> ακούω την Μια να λέει στους γονείς μου και προχωράω προς το σαλόνι μέσα στο υπέροχο νυφικό μου <<Χριστέ μου Ρόζα είσαι μια κούκλα>> λέει η μητέρα μου και έρχεται προς το μέρος μου <<Ρόζα είσαι η πιο όμορφη νύφη που έχω δει>> συμπληρώνει ο πατέρας μου και με πλησιάζει <<Ελπίζω να λάμπεις όπως σήμερα>> μου λέει η μητέρα μου και χαμογελάω απαλά <<Λοιπόν τι λέτε πάμε σιγά - σιγά;>> ρωτάει ο πατέρας μου <<Ναι ο Άντονι με τους υπόλοιπους ήδη έχουν φύγει>> απαντάει η Τζέσικα <<Εμείς θα πάμε με το δικό μας αμάξι και θα σας περιμένουμε στην είσοδο της εκκλησίας>> ακούω την Μια να λέει και παίρνουν τις τσάντες τις για να κατέβουν στο λόμπι. <<Όποτε είσαι έτοιμη μπορούμε να φύγουμε>> μου λέει ο πατέρας μου γλυκά, αναστενάζω και κοιτάζω τον χώρο γύρω μου είχα ήδη μαζέψει όλα τα πράγματά μου σε κούτες οι οποίες θα μεταφερθούν αύριο στο νέο μας σπίτι στο οποίο θα μείνουμε μετά το ταξίδι μας στην Χαβάη. Κοιτάζω το σπίτι μου για μια τελευταία φορά σε αυτό μετακόμισα όταν ήρθα στην Ουάσιγκτον από το Σεντ Λούις όπου και είχα χωρίσει με τον Κρίστιαν και εδώ τον βρήκα ξανά. Σε αυτό το σπίτι κάναμε σεξ πρώτη φορά σε αυτό τον ερωτεύτηκα ξανά και τώρα θα πρέπει να ζήσω με όλες αυτές τις αναμνήσεις να στοιχειώνουν το μυαλό μου. 

Dirty ΤhoughtsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant