Nici tu nu vorbești prea des despre propriile-ți sentimente, așa-i? Și tu încerci să le ascunzi pentru a nu părea vulnerabil/ă, am dreptate? Îți este frică să fii judecat pentru ceea ce simți? Să fii considerat "exagerat" doar pentru că trăiești lucrurile mult prea intens? Sau poate doar nu are cine să te asculte. Poate tu ai vrea să spui tot ce ții încuiat în suflet, dar nu are cine să-ți fie sprijin moral, sau măcar să te asculte, fără a te judeca? Atunci, sper ca acest mic spațiu al meu să devină un mic spațiu al nostru.
Bună, Elena, încântată. Aș vrea ca acest cont să fie un safe space pentru voi, pentru toți. O să îmi pun sentimentele pe foi digitale în fața voastră, poate vă sunt de ajutor. Mie mi-ar fi fost, la timpul meu. Știți, din greșeli învățăm... dar cine a zis că trebuie să fie neapărat greșelile noastre? Pot fi și greșelile altora. Putem trăi oare prin sentimentele altora? Dar le putem simți oare?
Niciodată nu am vorbit despre sentimentele mele, despre ceea ce mă apasă, nici măcar despre lucrurile frumoase, despre gândurile frumoase, despre trăirile uimitoare. Dar am decis, acum, pe 18 octombrie 2023, la ora 21:15 că eu vreau să fac asta. Vreau să vorbesc, cu voi, despre asta. Simțiți-vă ca acasă, dacă "acasă" e un loc unde vă simțiți în al nouălea cer. Și dacă nu, simțiți-vă cum și unde vreți voi, doar simțiți-vă bine. Mulțumesc. Încântată de cunoștință!