Herkese selamlar...
Bölüm müzikleri;
Bi sen etmez...
Seni kimseye anlatamazdım...Heyecan, hayatımda nadir hissettiğim bir duyguydu. Kafamın içinde hep sorguladığım ancak çoğu. Zaman yaşamadığım. Şimdi karnımda hissettiğim bu tatlı hareketler beni mutlu ediyordu. Utanıyordum da aynı zamanda. Bugün benim miladım olacaktı. Bugün benim başlangıcım olacaktı. Samet benim gibi değildi. Sakin ve sessizdi. Ona karşı anlamadığım bir güven duyuyordum.
Araba yavaşladığında bir mekanın otoparkına geldiğimizi gördüm. İşte şimdi başlıyorduk. Tam kapımı açacakken Samet benden önce davranıp kapımı dışarıdan açtı. "Teşekkür ederim ama hiç gerek yoktu." Dedim. "Belki de vardır." Belki var mıdır? İşte şimdi biraz da merak duygusu eklenmişti üzerime.
Şimdi bu güzel elbiseyle ve özgüvenimle araçtan indim. Herkes partnerinin yanına geçerken Samet de benim yanıma geldi. Kulağıma doğru fısıldadı. "Koluma girmek ister misin?" Bu beni daha çok heyecanlandırırdı bı yüzden istemedim. "Bence gerek yok" Dedim onun gibi fısıldayarak. Sanki tam olarak bu cevabı bekliyormuş gibi kolunu belime yerleştirdi. "Hey napıyorsun?" Deyiverdim sessizce. "Sen koluma girmedin ben de belini tutayım." Dedi umursamaz bir tavırla. Bu cevabı vereceğime tamamen emindi.
İçeriye ilk önce abim girdi ve biz de arkasından ilerledik. Gideceğimiz salon 3. Kattaydı. Yukarı çıktık ve salonun girişine geldik. "Hazır mıyız millet!" Dedi abim hepimize. Hiçbir ses çıkarmadan onayladığımızda kapıyı açtık ve işte abim ilk adımı attı. İçerideki sesler tamamen kesilmişti ve alkış sesleri geliyordu. İşte o an ilk adımımı attım içeri. Samet ile birlikte. Yeni hayatıma i
lk adımdı bu. Bizi görünce şoke olan insanları, alkışlamaktan hiç sıkılmayanları, heyecanla gururla ve ümitle bakanları gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık...
JugendliteraturAlaca Çelik, Ayaz Çelik, Samet Dinçer, Yeni bir maceraya hazır mıyız?... Alaca'nın macerası...