Artık kaçmıştım o lanet evden. Koşmaya başladım .Evden 1 kilometre uzaklaşmıştım sanırım. Artık koşmama gerek yoktu.
Düşünmeye başladım, ne yapacaktım onca gün, nerede kalacaktım? Sorular kafamı kurcalarken karşıdaki bir otel gözüme takıldı.
Koşmaya başladım. Caddede trafik çok yoğundu.tam karşıdan karşıya geçerken siyah bir arabanın benim gittiğim tarafa doğru geliyordu. Hızımı kesemedim. Sert bir darbe aldıktan sonra bilincimi kaybettim ve gözlerim kapandı...
1 gün önce
Her zamanki gibi vücudumda büyük yaralar oluşana karar babam tarafından dövülüyordum.
Annem de oradan izliyor hakaretler savuruyordu. O an aklımda bu işkencenin son bulması gerektiği yankılanıyor sesler susmuyordu.
Sanırım iç sesimi dinleyecektim. Tam o sırada babam yüzüme doğru vuracağı anda elini tutup ters çevirdim. Acı ile inlediği sırada annem beni tutmak için gelirken yanımdaki bardağı kafasına attım kafası kanıyordu.Odama koşup kapımı kilitledim,kapının arkasına elbise dolabımı yerleştirip yere oturup ağlamaya başladım.
Hem mutluluktan hem üzüntüden ağlıyordum. Acaba bunca zaman neden bu şiddete karşı gelmemiştim,neden onlara boyun eğmiştim anlamıyorum, sanırım artık bu evden kaçma zamanım gelmişti...
Çantamı elime alıp içine birkaç kıyafet, cüzdanım sakladığım paralarımı da içine atıp yastıklarımın arkasına saklarken kapı tekmelenmeye başladı, korkuyordum ama korkmama gerek de yoktu. Önlemimi almıştım. Babam kapıyı aç diye bağırıyordu.10 dakika sonra seslenmeyi bırakmıştı.saat 22.10 su duvardan sesleri dinlemeye çalışıyordum. Telefon çaldı babam konuşurken anneme hazırlan,acil çıkmamız gerek diyip benim odamın kapısına yaklaşan ayak sesleri duydum. Babam "şimdi dışarıya çıkıyoruz yarım saate döneriz o zamana kadar dışarıya çık "diye bağırıp çıktılar.
Nasıl kaçabilecegimi düşündüm. Bugün değil yarın kaçmalıydım. Sabah saat 6 da kaçmaya karar verip dolabımda ki acıdan kıvrandıracak büyük hastalıklara neden olan ilacı komidinin üzerine koydum, saat kurup yatacaktım ki kıyafetlerimden kan kokusu geliyordu tişörtümün birkaç yeri yırtılmıştı. 10 dakika içerisinde duşa girip çıkmam gerekiyordu. Dolabı çekip kapıyı açtım. Hızlı adımlarla banyoya ilerledim. Kısa süre içinde duş alıp odama döndüm.saat kurup uykuya daldım...
Saat 6 olmuştu uykumu alabildiğime sevindim. hızlıca giyinip çantamı koluma taktım. İlacı alıp mutfağa ilerledim. Sabah kalktıklarında herzaman içtikleri meyve suyunun içine kattım Not bırakmayı düşünüyordum. Zaten ilacı içtiklerinde kaçtığımı anlayacaklar diye düşünüp evden çıktım.
Bir bölümün sonuna geldik umarım beğenirsiniz. Yanlışlarım varsa özür dilerim.lutfen yorumlarınızı belirtin🤩🤩🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluğa Kaçış
Novela JuvenilEvden kaçtığında araba çarpmasıyla gözlerini hastenede açar.