9.5. Bölüm - Şeytanların Oyunu

170 14 3
                                    

•'°~Daylight

Yazarın ağzından

Dazai Chuuya'yı öpmüştü, sonunda kalbini dinleyip bunu başarmıştı, ama onları izleyen kişiden habersizlerdi. Hotaro ikisini de görmüştü, Dazai'ye olan duygularını biliyordu onunla birlikte olmak için herşeyi yapabilirdi, ama Chuuya'yı öptüğünü görünce kalbinde bişey hissetti, hızlıca ikisini bırakıp sokakta hızlıca yürümeye başladı.

Hotaro: ağlama, ağlama, ağlama... kalbin zaten yapay kalp.. senin duyguların olamaz..! O zaman neden..? Neden acı çekiyormuş gibi hissediyorum...?

Hotaro ağlamaya başlar.

Hotaro: ağlama Hotaro... makyajın akacak... ağlama...

Hotaro ağlarken yürüyordu, şuan baloya dönmek istemiyordu. Bir süre yürüdükten sonra omzunda bir el hissetti, irkilip arkasına baktığında siyah bir siluet gördü ve gözlerini dehşetle açtı.

O sırada Dazai ve Chuuya

Dazai Chuuya'yı öpmüştü, Chuuya şaşkın ve kızarmış bir şekilde Dazai'ye bakıyordu. Dazai geri çekildi ve Chuuya'nın kendine gelmesini bekledi.

Chuuya: S-sen..-

Dazai: Sadece beni dinlemen için bunu yaptım, başka bir anlamı yok.

Aslında Dazai için başka anlamı vardı ama henüz bunu söyleyecek cesareti yoktu. O yüzden başka bir bahane ile geçiştirdi.

Chuuya: A-anladım..

Dazai: Chuuya.. ben gerçekten özür dilerim, senin haberin olmadan böyle bir anlaşma yaptığım için..- Gerçekten üzgünüm...

Dazai üzgün gözlerle Chuuya bakıyordur, bu konuda üzgün ve pişman olduğu bellidir. Chuuya bir süre Dazai'nin yüzüne bakar

Dazai: Sana önceden söylemiştim Chuuya, benim Hotaro'ya karşı gram ilgim yok. Sadece görevimiz olduğu için ona iyi davranıyorum.

Chuuya Dazai'ye bakmaya devam ediyor, söylediklerini düşünüyor. Chuuya bir süre sonra yumruğunu kaldırıp Dazai'nin kafasına geçiriyor

Chuuya: Eğer bir daha böyle bişey yaparsan... seni deşerim ve ölünü kimse bulamaz.

Dazai: Yani beni affettin?

Chuuya: mhm..

Dazai gülümsüyordu, Chuuya'nın onu affedeceğini biliyordu ama yinede içi rahat değildi.

Dazai: O zaman baloya geri dönelim mi?

Chuuya: Dönelim.

Chuuya ve Dazai birlikte baloya geri dönerler, Dazai etrafta göz gezdiriyordur. Hotaro'nun nerede olduğunu merak eder.

Dazai: Hotaro nereye gitmiş?

Chuuya: Bilmem, en son buradaydı. Sence... Qe onu yakalamış olabilir mi..?

Dazai: Sanmıyorum.. anlaşmamız var.

Chuuya: Yinede öyle bir örgüte güvenemeyiz.

Dazai etrafı incelemeye başlar, gözleri kalabalığın üzerinde geziniyordur. Gizemi çözmek için ay ışığında bir dans gerçekleştirmesi lazım, ama Hotaro? görevleri onu korumak.

Dandelion~  | Soukoku |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin