Malam itu seperti biasa, aku menyelinap ke balik Asmah apabila aku yakin yang isteriku benar-benar lena. Nor, isteriku jenis yang tidur mati, memang susah nak jaga kalau dia dan tidur. Perlahan-lahan aku tolakkan pintu bilik Asmah, kulihat dia senang bersandar di katilnya dengan sebuah buku di tangan.
Pembacaannya terhenti apabila aku masuk, lalu terus mencium dahinya. Dia senyum, melemparkan buku atas katil lalu bangun memelukku, diciumnya leherku bertalu-talu sambil aku terus membalas gomolannya.
"Mah, cepat mah....nanti akak jaga"
Tanpa membuang masa, Asmah meleraikan simpul kain pelikatku, dan terus mengulum koteku yang dah keras. Dia mengulum, menjilat dan menghisap dengan kembut, terasa kehangatan air liur membasahi koteku. Dia terus menghisap dengan penuh selera sehingga aku hampir-hampir klimaks.
"Mah, abang dah nak kuar ni......"
Asmah mengangguk lalu menghentikan kuluman, dia ngangakan mulut, dan aku memuntahkan cecair pekat berwarna putih ke dalam rongga mulutnya. Ada yang terpercik ke pipi dan dahi, aku terus mengusap hingga ke titisan air mani yang terakhir. Asmah menelan, lalu menjilat saki baki air mani ku yang masih tinggal.
"Hmm...thanks bang.....sedap...."
"Yer sayang, abang memang simpan untuk mah ni"
"Tapi Mah masih nak lagi ni bang"
"Pagi esok yer sayang, tunggu akak gi kerja, kita buat yer" balasku sambil mengucup bibirnya. Asmah senyum kegembiraan.
Aku menyarungkan kembali kain, lalu ke bilik tidur. Kelihatan isteriku enak dibuat mimpi. Jam menunjukkan pukul 2 pagi, aku tak sedar pukul berapakah aku terlena....
****************
Keesokan paginya, isteriku keluar ke pejabat, tinggalkan aku dan anak kecilku yang masih lena. Aku cuti apabila sekolah bercuti, faham-faham la aku kerja apa kan? Pukul 8.30 aku keluar menghantar anakku ke nursery, walaupun aku boleh menjaganya, tapi aku ada "hal yang lebih penting" untuk diselesaikan bersama Asmah.
Sekembalinya aku dari nusery, aku terus ke bilik Asmah, dan seperti yang dijangka, Asmah telah bersedia menanti kedatanganku. Maka, beradulah kami berdua seperti suami isteri yang sedang kehausan, bergemalah bilik Asmah dengan rengetan dan desisan suara manja meratapi keenakan belayar di lautan berahi...... Dan, entah berapa kali Asmah mengelupur kelemasan apabila tongkat nahkodaku melabuhkan sauhnya ke dasar lurah yang jarang-jarang diteroka.
*****************
"Assalamualaikum....."
Kedengaran suara perempuan memberi salam di luar rumah, lalu dijawab isteriku dan pergi mendapatkannya. Kelihatan dua orang perempuan melayu, penampilan seperti pelajar sedang senyum menyambut salam isteriku. Mereka ingin menyewa bilik, sebab mereka baru sahaja dikeluarkan dari asrama kolej. Baru aku teringat, aku ada memberitahu salah seorang staf kolej tersebut yang aku ingin menyewakan 3 bilik kosong di rumahku.
Apa yang diperbualkan isteriku dengan mereka, entahlah. Isteriku menyetujui cadangan aku menyewakan bilik-bilik kosong tersebut, disamping menambahkan bajet, bilik-bilik tu tak ler terbiar begitu saja.
"Macam mana?" tanyaku setelah kakinya melangkah masuk.
"Mula-mula diorang kata mahal, pastu Nor turunkan harga, diorang setuju la"
"Baguslah, bila diorang masuk ?"
"Petang ni katanya"
"Dua-dua sekali ke?"
"Iyer la bang, diorang berdua nak sewa bilik yang besar sikit tu, bilik no 2"
"OK....OK....."
"Abang jangan nak menggatal plak!"
"Ek eleh....ke situ lak awak ni, macam le abang ni jahat sangat"
"Nor tau, Nor gurau je, tu pun nak marah ke sayang?"
"Hehehehe.....dah le, jom sarapan" ajak isteriku sambil berlalu ke dapur.
Begitulah permulaannya bagaimana aku terjebak dalam aktiviti yang menyeronokkan dalam rumahku sendiri. Semuanya bermula dengan keputusan menyewakan 3 bilik kosong itu. Bila bilik nombor 2 dihuni oleh perempuan, maka bilik-bilik yang lain juga akan disewakan pada perempuan juga bagi mengelakkan syak wasangka jiran.
Asmah dan rakannya Siti dengan rasminya menjadi penghuni rumahku dengan sewa bulanan RM300 termasuk air api. Mereka pelajar kolej berdekatan dalam jurusan komunikasi. Mereka masih berbaki 2 semester lagi sebelum bermulanya praktikal, seterusnya menamatkan pengajian.
Asmah, gadis yang berasal dari Kelantan, berusia 21 tahun memang menarik orangnya. Wajahnya lembut, bertubuh sederhana tetapi mempunyai bentuk badan yang menarik, sesuai dengan ketinggiannya, cukup terpesona mata lelaki yang memandang jika dia mengenakan kebaya ketat bertudung lilit yang menampakkan lagi keayuan gadis dari negeri Cik Siti Wan Kembang ini.
Siti pula orang Pahang, sebaya dengan Asmah, bertubuh agak rendah tetapi mempunyai punggung yang agak besar dan montok. Kedua-duanya berkulit cerah, rambut Asmah lebih panjang dari Siti. Mereke menyewa bilik yang terletak di tingkat bawah, berhampiran dapur dan bilik mandi.
Rumah aku mempunyai 5 bilik. Master bedroom di tingkat atas, aku dan Nor menghuni di situ, manakala bilik nombor 2 di bawah dihuni oleh Asmah dan Siti. Bilik 3 juga dibawah, tetapi agak kecil, manakala bilik 4 dan 5 berada di tingkat atas bersebelahan dan bertentangan dengan bilik aku. Bilik 5 aku tak sewakan sebab terlalu kecil, hanya dijadikan stor. Bilik 4 berhadapan dengan bilikku, juga agak kecil, sebesar bilik 3. Ruang tamu ada dua, satu di tingkat bawah, dan satu lagi di tingkat atas, tetapi kecil. Sesuai untuk berehat menonton TV je. Set TV di ruang tamu bawah juga disediakan, bersama set sofa dan kelengkapan yang lain. Bilik air bawah berdekatan dengan bilik Asmah, dekat dengan dapur. Bila pergi ke dapur, akan melintasi bilik mereka dan bilik air. Di tingkat atas, bilik air ada dua, satu di dalam master bed room, dan satu lagi di hujung berdekatan bilik 5. Begitulah serba ringkas yang dapat aku ceritakan tentang rumah aku.
AKU SAMBUNG KALAU CECAH 2K FOLLOWERS
YOU ARE READING
RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1
General FictionSIRI 1, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan. Cerita ini aku start tulis tahun 2005, dan 1st publish tahun 2010 di blog. Latar masa kisah ini ialah tahun 2005-2007. Segala surat menyurat boleh diemailkan kepada ticersham@gmail.com