Birinci kata inen merdivenlere yaklaştığında Cassian'ın onu beklediğini gördü.
Saçları onunla ilk tanıştığı günkü gibi geriye doğru taranmıştı ama bugün üniforma değil takım elbise giyiyordu.
O zamanlar, şövalyelerin ilk gün boyun eğdirmeden imparatorluğa dönüşlerinin anısına düzenlenen ziyafette üniformaya benzer bir şey giymiş görünüyordu.
'Üniforma iyiydi ama bu da kötü değil.'
Belki de bu kadar güzel bir vücuda sahip bir adam olduğu içindi.
Sadece gözlerini kıstı ve ağzını kaldırdı ama etrafındaki hava ısınıyor gibiydi.
Görünüşe karşı bu kadar zayıf bir tip değildi ama o onun zevkiydi ve bu yüzden elinde değildi.
Her ne kadar o bir şantajcıdan başka bir şey olmasa da.
"Sana iyi uydu."
Cassian 'Ben de öyle düşünmüştüm' ifadesiyle elini uzattı.
Elysia onun iddialı olduğunu düşünerek ellerini birleştirdi.
"Dük de hoş görünüyor."
Biraz sert oldu ama ruhu bol sözlerdi bunlar.
Cassian'ın vücut ısısı ondan daha yüksek olduğu için dokunduğu yerlerde ateşin yükseldiğini hissetti.
Ziyafete kadar vakitleri yoktu, bu yüzden doğruca arabaya gitti.
Elysia arabaya bakarken biraz içini çekti, bu yeni bir tür işkenceydi.
Görünüşe göre o küçük alanda birlikte olacaklar.
Araba ayrılır ayrılmaz Elysia konuştu.
"Birdenbire benden bir gün önce seninle buluşmamı isteyemezsin."
"Zaten ziyafete katılmalıydın."
Balta hastalığına yakalanmış gibi görünüyordu ama onunla ilgileniyor olmalıydı.
Elysia da onun meşgul olduğunu biliyor ama haftada bir gün bütün gününü onunla geçirecek. bu mantıklı mı?
Elysia sonunda konuyu ağzına aldı.
"Peki Dük'ün ilk görüşte aşık olduğu söylentisine karşı ne yapacaksın?"
"Benden ne yapmamı istersiniz?"
“Sorun olmadığına eminim. Bunun anlamlı olup olmadığını bilmiyorum.”
"Ha."
Cassian, Elysia'ya eğlenerek başını eğdi.
Bacak bacak üstüne atmış, kolunu arabanın duvarına yaslayıp çenesine dokundurarak oturması çok kibirli bir görünümdü.
Ama ona çok yakıştığı için sinirlendi.
Elysia gözlerini kapattı ve rahatça arkasına yaslandı.
Gözleri kapalı olmasına rağmen bakışlarının kendisine baktığını hissetti, bu yüzden başını hafifçe çevirdi.
Başını çevirdiğinde ince yaka daha belirgin hale geldi, bu yüzden dikkat çektiğini bilmiyordu.
Elysia yine de bu sert bakış karşısında dudaklarını ısırdı ve göz kapaklarını tekrar kaldırdı.
Gözlerini birkaç kez kırpıştırdı ve onu gördü, bakışları kolyedeydi.
"Bu... Muhafızın Gözü, değil mi?"
"Bu doğru."
“…Buna nasıl sahipsin?”
"Gözetlemeyle işbirliği yapmanın bedelinin bu olduğunu varsayalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...