"musimy wam coś powiedzieć" rozdział 27

87 6 0
                                    

Była godzina 10:28 kiedy się obudziłem. Dziewczyna jeszcze spała, więc stwierdziłem że nie będę jej budził. Poszedłem do łazienki i się przebrałem. Gdy wyszłem z łazienki zobaczyłem Marcelinę przeglądającą coś w telefonie. Podszedłem do niej i mocno ją przytuliłam.

B- hejka kochanie. -pocałowałem ją -dzisiaj wszystkim mówimy?
M- chyba tak. -uśmiechneła się.

Wstaliśmy i zeszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu wrzuciliśmy się spakować, bo o 16 wylatujemy z powrotem do Polski. Po pakowaniu poszliśmy do Hani i Świerzego, gdzie byli już wszyscy. Siedzieliśmy tak wszyscy aż Hania powiedziała.

H- musimy ze Ś wierzymy wam coś powiedzieć. -uśmiechneła się do chłopaka.
B- my też musimy wam coś powiedzieć. -powiedziałem i spojżałem na Marcelinę.
H- jestem w ciąży. -powiedziała i uśmiechnęła się.
M- ja też! Aaaa! -krzykneła dziewczyna, a wszyscy nam pogratulowali. Po godzinie gadania wyszliśmy z hotelu i pojechaliśmy na lotnisko. Po 6 godzinach byliśmy w domu G.
Razem z genziakami poszliśmy na kolację. Każdy -wziął sobie jakieś danie i zaczeliśmy gadać.

O-no to od kiedy wiecie. -Oliwier spytał zaciekawiony.
M- od wczoraj. -powiedziała szczęśliwa Marcelina.
F- gratki jeszcze raz. A ty Haniu od kiedy wiesz? -zapytała Faustyna.
H- od tygodnia. -zaśmiała się.
J- ale się cieszę będą małe bejbiki. Aaa! Będziemy ciocia mi i wójkami.

Po kolacji poszliśmy do domu i wszyscy poszli spać. Jako jedyny nie mogłem zasnąć. Zeszłej na dół i zobaczyłem tam Wiczkę. Ona... Płakała. Podeszłem i ją przytuliłam.
B- Co się stało. -spytałem.
W- Pa... Patryk nie chce dziecka.
B- nie przejmuj się.

Pov Wika
W- ale on mnie chce zostawić. Będę samotną matką. -dopiero teraz zrozumiałam co powiedziałam. Oni nie wiedzą.
B- Wi... Wika czemu nie mówiłaś jak my oznajmialiśmy że będziemy rodzicami? -spytał zmartwiony.
W- bo Patryk chce abym dokonała aborcji. -zaczeła płakać.


Co tu się zadziało? Mam nadzieję że wam się podoba. Według mnie ten rozdział jest mega słaby ale chociaż jest.
Papa😘

Nastoletnia miłość #GenZie# 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz