11. Zapomniany

137 11 9
                                    

Pov. Rzesza

Przed chwilą zadzwonił do mnie ojciec z pytaniem czy chce się zobaczyć z bratem mojego dziadka o kturym mało kto pamiętał. Wybiegłem z domu FW i zaczołem się rozglądać. Podobno miał po mnie przyjechać, po to żeby razem powiechać do domu. Ciekawy byłem jak wygląda, jaki ma charakter i ogulnie, jaki jest. Usłyszałem warkot silnika i chwilę puźniej przy mnie pojawił się czarny, sportowy motocykl. Był cudowny. Nie ktuży tylko wiedzą że uwielbiam jeździć na takich cudeńkach. A ten jeszcze bardziej mnie do tego przekonywał. Dobra, wracając. Mężczyzna zdjoł kask a ja wreszcie mogłem zobaczyć mojego krewnogo. Miał czarno-białe włosy, czarne jak noc oczy, a jego flaga wyglądał trochę jak ta u Szwecji ale zamiast niebieskiego miał biały a żółty zamienił się w czarny. W uszach miał mnustwo kolczyków, miał też jeden w nosie i dwa w ustach na dolnej wardze. Jak chodzi o ubiur, to miał czarne spodnie na wysokim stanie, czarny cwetr a pod nim zapewne koszule bo mu kołnierzyk wystawał spod cwetra. Czarne buty a no i jeszcze mnustwo naszyjników i pierścionków.
??? - a tobie nie zimno? - powiedział spokojnym ale pytającym głosem.
Rz-właściwie to nie zbyt. Ty jesteś bratem Prus i CA? - zapytałem a on zszedł z pojazdu i wyjoł z niego kluczyki.
??? - tak, to ja. Wejdziemy? Bo skoro mam cie zabrać do domu to musisz się ubrać. - skierowaliśmy się do domu. Kiedy do niego weszliśmy od razu podbiegła do mnie IJ. Nawet nie zauważyła mężczyzny.
IJ-gdzie ty tak zapierdalałeś i z kim gadałeś?
Rz-nie jesteś moją matką, ale dobra, dzwonił do mnie ojciec z informacją że on będzie tendyk przejeżdżał i że może mnię zabrać. A no właśnie, jak się nazywasz? - przy drugim zadaniu popatrzyłem się na mężczyznę.
KZK-jestem Księstwo Zakonu Krzyżadskiego. Ale to jest okropnie długie więc nazywaj mnie jak chcesz.
Rz-coś się wymiśli.

********************************
WRUCIŁEM!!

Raczej teraz będę wstawiać dłuższe rozdziały (dłuższe niż poprzednie) bo przyzwyczaiłem się do pisania tak po 300/500 słów. Postaram się też częściej wstawiać ale niczego nie obiecuje. Pa :)

Będziemy Razem... _-_Reich × Ussr_-_  [W Czasie Renowacji]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz