[Not : Bu bölümden itibaren mantık hatalarını düzeltip ekleme ya da değişikler yapıcam. / 07. 06. 24]
Peter başını salladı , Morgan hâlâ oraya bakıyordu... Pepper ona seslenince elini tuttu ve diğer boşta kalan elini oraya bakarak görüşürüz dercesine salladı gülümserken. Peter ikisini takip etti, Happy arabandan çıktı ve arka kapıyı açtı.Bakışları Peter ' a kayınca şüpheyle ona baktı, çocuk, ona tanıdık geliyordu ama nerden bilmiyordu. Arabaya binip yola çıktılar. Happy arada bir arabanın aynasından Peter ' a bakıyordu. ' Kimdi bu çocuk?' diye düşünüyordu...
Peter adamın bakışlarının en başından beri farkındaydı, rahatsızca yerinde kıpırdandı. Happy bunu fark edince önüne baktı ama aklında ki soruyu da sormayı unutmadı.
Happy: Daha önce karşılaşmış olabilir miyiz?
Peter gerildiğini hissetti ama yine de " Hayır" dedi. Ona bunca olan şeyleri anlatamazdı ya? Happy başını sallayıp önüne dönmüştü.
Bir süre sonra Avengers ya da orjinal adıyla Stark Kulesine geldiler. Aşağı inip yaşadıkları kata çıktılar, içeride bir tv, masa, koltuklar dışında her yerde Avengers , Tony ' nin bir kaç ( zırhıyla ve kızıyla) resmi vardı. Peter hüzünle Tony' nin resmine baktı. Onu kaybetmek onun için zordu, o, onun için baba gibiydi ve gerçekten de babasıydı... O gazete haberi bunu kanıtlamıştı... Papper onun bu hâlini görünce elini onun omzuna koydu.
Pepper : İyi misin?
Peter : Evet... Sadece... Sadece onu çok özledim...
Dedi gözleri dolu bir şekilde.
Pepper : Bende bende onu çok özledim...
Morgan aklına gelen şeyle annesinin odasına gitti koşarak. Peter' a göstermek istedigi bir şey vardı. Pepper arkasından şüpheyle baktı.
Pepper : Friday , Morgan ' a dikkat et kulenin dışına çıkmasın.
Kızına bir şey olmasından çok korkuyordu... Tony' den sonra onu da kaybetmek istemiyordu.
Friday : Elbette efendim
Papper : Gel oturalım seninle konuşmak istediğim bir kaç sey var.
Peter : Tamam...
İkisi kanepeye geçtiler. Peter ona bakarak " Benimle ne konuşmak istiyordunuz?" diye sordu.
Pepper : Tony ' le nasıl tanıştınız?
Peter derin bir nefes verdi her şeyi en baştan anlatacaktı. Genç üstünü düzeltti konuşmadan önce ama farkında olmadan cebindeki mektubu düşürmüştü. Pepper fark edince onu yerden aldı. Peter' ın gözleri kocaman açılmıştı " B - Bayan Stark ..."
Pepper : Al bakalım.
Dedi gülümseyerek, Peter rahat bir nefes alıp mektubu aldı ama bu davranışı Pepper ' ı şüphelendirmişti.
Pepper : Sorun ne canım?
Peter : B-Ben...
Genç bir kere olsun yardım almak istiyordu, ya o Benjamin' se ama söylemeye de çekiniyordu. Peter mektubu Pepper ' a uzatınca Pepper kaşlarını çattı " Nedir bu?" diye sordu.
Peter : Okuyun lütfen...
Pepper başta reddetti onun özeli olduğunu düşünüyordu ama Peter ısrar edince mektubu aldı ve okumaya başladı... Bitirdiginde ise gözleri dolmuştu.
Peter : Ben kütüphaneye gidip küçük bir araştırma yaptım ve bir kaç şey buldum...
Pepper : Ne - Ne gibi şeyler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Gerçekler | Irondad [ Ara Verildi]
Fiksi PenggemarHerkes onu unutmuştu, kimsesi yoktu şimdi ve bu yalnızlığı yetmiyormuş gibi bide bulduğu mektup vardı...