...
Feride bir süre yüzümüze gülerek bakti.
„Hazir misiniz?", diye sordu tekrar gülerek.
„Minik oglusumuz geliyor", dediginde Asef beni patates cuvali gibi yattigim sedyenin üzerinden kaldirarak hirpalaya hirpalaya kucakladi.
„Bir tanem, canim", diyerek beni silkeleye silkeleye bana sarilirken Feride'nin sesiyle kendine geldi „sakin olun gencler", diyerek güldügünde bizde toparlandik.
„Afedersiniz bos bulundum", dedi Asef ellerimi birakmadan.
„Sükut canim, bir ay sonra tekrar kontrole gelebilirsin", dediginde randevumuzu alip klinikten ciktik.
...
„Zöhre halam bizim icin en güzel, en sevdigin yemekleri yapti artik geri dönsen?", diye sordu yüzüme merakla bakarak.
„Zöhre hala bizim icin yemek yapar ve ben gelmem mi hic?", dedim gülerek.
Birlikte eve dogru yola ciktigimizda Ilknur'u ofise gelmeyecegimi söylemek icin aradim.
„Ilknur canim, bugün ofise gelmeyecegim sen cikabilirsin", dedigimde uzun bir süre sessizlik oldu.
„Ilknur canim orda misin?"
„Evet Sükut hanim, afedersiniz", dediginde sesinde gariplik oldugunu sezinledim.
„Sen istersen cikabilirsin dedim en son", diyerek kendimi tekrar ettigimde Asef'de bana bakmaya basladi.
Telefon kapandiginda hala bir beni bir yolu izliyordu.„Ne oldu?", diye sordu merakla.
„Hatirliyor musun sana bir kizdan bahsetmistim bir anda gelip is istedi geri gönderemedim demistim adi Ilknur benimle calisan kiz", dedigimde kaslari catildi.
„Evet biliyorum", dediginde sesi yine ölüm kokuyordu.
„Onu arastirabilir misin? Son zamanlarda garip halleri var", dedigimde telefonunu cikarip bir kac adamini arayarak talimat verdi.
„Eve gitmeden biraz alisveris yapalim mi?", Zöhre halanin evine elim bos gitmek istemiyordum.
„Tamam olur canim, sen nasil istersen", dediginde eve dogru yola ciktiktan sonra yolumuzun üstündeki bir alisveris merkezine ugrayip ev icin biraz alisveris yaptiktan sonra tekrar eve dogru yola ciktik.
...
Asef'in arabasi bahce kapisindan girdiginde Mehran ve Zöhre hala kosarak bahceye cikti.
Zöhre hala arabadan inmemizi bile beklemeden kosarak arabanin yanina gelerek beni indirip simsıkı sarildi.„Kara kuzum benim, hosgeldin", diyerek bana sarildiginda aklima yine Suhana geldi.
Kizi yasiyorken öldü biliyor ve hasreti ile yasiyordu.„Hosbulduk Zöhre anne", dedim bir anda, gözyaslari icinde bana bakarken, Mehran'da selam verip Asef'e sarildi.
„Hosgeldin dayimin oglu", dedi gülerek.
„Hosbulduk kardesim", diyerek yavas yavas eve girdik.
Mutfaktan mis gibi yemek kokulari gelmeye basladiginda ise ne kadar aciktigimi fark ettim.„Off mis gibi kokuyor", dedigimde Zöhre hala bana gülerek bakti.
„Her sey hazir hadi hemen elinizi yüzünü yikayin sofraya gecelim", diyerek son kontrolleri yapmak icin mutfaga gecti.
Elimi yikayip mutfaga döndügümde Fati corbayi isitiyordu.
„Hosgeldiniz Sükut hanim", diyerek benimle uzun zaman sonra ilk kez ikili diyaloga gecmisti.
Sasirsamda belli etmek istemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam'ın Kölesi (+18) [Tamamlandi]
Romance+18 icerikler olacaktir, rahatsiz olanlar okumasin. „Senden intikam almak senden cok benim canimi yakiyor..." ... „Seni ihbar etmeyecegim Asef", dedim sesimin titremesine engel olamiyordum. „Neden titriyorsun Lavinia?", diye sordu beni kendine ceker...